Додатковий набір на основі повної загальної середньої освіти
На цій сторінці поетапно викладається детальна інформація про додатковий набір на бакалавра на основі повної загальної середньої освіти.
Додатковий набір здійснюється на заочну форму навчання на вакантні місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб.
Особи, що здобули повну загальну середню освіту, можуть вступати на навчання для здобуття ступеня бакалавра з нормативним строком навчання (на перший курс).
Увага! Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра обов'язково потрібні позитивні результати зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років. Позитивними вважаються результати, які не менші значень мінімальної кількості балів для допуску до участі в конкурсі, встановлених у Інформаційній таблиці 2 до Правил прийому для відповідної освітньої програми (конкурсної пропозиції).
Дати вступної кампанії
Прийом заяв та документів |
з 16 по 27 вересня |
Термін оприлюднення рейтингових списків вступників із зазначенням рекомендованих до зарахування на навчання |
– не пізніше |
Терміни зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб |
– не пізніше |
Під час другого етапу проведення вступних іспитів не передбачається.
Реєстрація електронного кабінету вступника (якщо ще не зареєстровано)
Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021) або переглянути відео.
Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).
Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:
- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші.
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!)
- Дані одного із своїх сертифікатів ЗНО:
Номер – сім цифр номера сертифіката ЗНО;
Пін – чотири цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
Рік отримання – оберіть із випадаючого списку
- Дані документа про повну загальну середню освіту (ПЗСО):
Серія документа про ПЗСО – 2 літери (латиницею);
Номер документа про ПЗСО – 8 цифр;
Середній бал документа про ПЗСО (як обчислити)
Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ». У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення:
На вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).
Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.
Зверніть увагу, що після активації електронного кабінету потрібно при вході на сторінку електронного кабінету натискати кнопку «Електронний кабінет», яка розміщена зверху ліворуч на головній сторінці.
Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.
Помилки при створенні електронного кабінету - відео
Внесення даних вступника до електронного кабінету (якщо ще не зареєстровано)
Зайдіть до свого електронного кабінету, використовуючи логін і пароль, уведені під час реєстрації електронного кабінету:https://vstup.edbo.gov.ua/
До подання першої електронної заяви до свого електронного кабінету потрібно внести такі дані (рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021)):
- Контактний та (за потреби) додатковий номер телефону (у форматі +380(хх)-ххх-хх-хх) - для можливості оперативного зв’язку навчального закладу з вступником.
- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото).
- Інформацію про сертифікати ЗНО (вибирається у електронному кабінеті вступника).
- Цифрове зображення сторони з оцінками додатка свідоцтва/атестата про ПЗСО (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).
- За наявності довідки, що підтверджує нарахування сільського коефіцієнта - її цифрове зображення (дивіться інформацію про довідку та її цифрове зображення).
Перевірте подану інформацію.
Увага! Після реєстрації у закладі освіти першої заяви, поданої вступником, обрахований середній бал і завантажені документи вважаються підтвердженими і їх зміна або внесення змін стають недоступними ! Остаточна перевірка здійснюється при поданні до закладу освіти оригіналів документів.
Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті (неправильно розрахований середній бал, завантаження неправильної скан-копії документа та інші дані), то для їх виправлення вступнику потрібно звернутися до приймальної комісії кожного закладу вищої освіти, куди були подані електронні заяви.
Контакти наших відбіркових комісій.
Для вступників пільгових категорій для реалізації права на вступ за квотою-1 (за умови наявності хоча б одного сертифікату ЗНО) перед поданням заяви в електронній формі потрібно особисто подати підтвердні документи до приймальної комісії одного із обраних закладів вищої освіти (дивіться на цій сторінці вкладку "Реєстрування пільг вступників").
Подання заяви до закладу освіти
Заява в електронній формі подається шляхом заповнення вступником електронної форми в режимі он-лайн відповідно до Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до ЗВО.
Для подання заяви вступник обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним або регіональним замовленням.
Дозволяється подати не більше 30 заяв на контракт.
Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті (неправильно розрахований середній бал, завантаження іншого документа замість скан-копії свідоцтва та інші дані), то для їх виправлення йому потрібно звернутися до Приймальної комісії.
Вступники на основі повної загальної середньої освіти за заочною формою навчання з 16 вересня до 1700 27 вересня включно подають заяви тільки в електронній формі (https://vstup.edbo.gov.ua/).
Вступники на основі повної загальної середньої освіти за заочною формою навчання, які мають спеціальні умови на участь у конкурсному відборі, подають заяви тільки у паперовій формі у таких випадках:
- для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;
- за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про раніше здобуту освіту та у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання;
- у разі подання іноземного документа про освіту;
- у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства;
- у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
- у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
- у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.
Вступники можуть подати до тридцяти заяв на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.
У 2021 році приймаються сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2018, 2019, 2020 та 2021 років.
Заява в електронній формі подається вступником шляхом заповнення електронної форми в режимі онлайн та розглядається приймальною комісією закладу вищої освіти у порядку, визначеному законодавством.
Заява в паперовій формі подається вступником особисто до Приймальної комісії. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструються уповноваженою особою приймальної комісії в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – Єдина база) в день прийняття заяви.
У заяві вступники вказують конкурсну пропозицію із зазначенням спеціальності (спеціалізації, освітньої програми, мови) та форми навчання.
Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь в конкурсі виключно за кошти фізичних та юридичних осіб.
Для участі у конкурсі для вступу за різними формами навчання вступники подають окремі заяви.
Заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована закладом вищої освіти на підставі рішення приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на навчання за умови допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі. Приймальна комісія повідомляє вступникові про своє рішення в день його прийняття, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю.
Виправлення технічних помилок відбувається до дати включення вступника до списків рекомендованих до зарахування на навчання.
Вступник має право до дати закінчення подання електронних заяв скасувати у власному електронному кабінеті подану ним раніше заяву, зареєстровану та допущену до конкурсу у закладах вищої освіти.
Факт ознайомлення вступника з правилами прийому, наявною ліцензією і сертифікатом про акредитацію відповідної спеціальності, а також факт наявності/відсутності спеціальних умов фіксується у заяві вступника і підтверджується його особистим підписом при поданні заяви.
Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії закладу вищої освіти. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструє уповноважена особа приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.
Статуси електронних заяв
Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.
- «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
- «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
- «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
- «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
- «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
- «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
- «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
- «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
- «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
- «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
- вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
- вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
- вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
- «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
- «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
- «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
- «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
- «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.
Подача оригіналів документів для зарахування
Вступники, рекомендовані до зарахування, зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).
У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).
У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.
Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі Паспорт та Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії
Ми працюємо так
Про кваліфікований електронний підпис
Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.
У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
Перелік документів для зарахування
Для зарахування на навчання для здобуття ступеня бакалавра особи, що здобули повну загальну середню освіту, особисто пред'являють та подають до приймальної комісії такі документи:
- Заява про допуск до участі у конкурсному відборі (бланк заяви формується в університеті);
- Документ про повну загальну середню освіту і додаток до нього;
- Сертифікат (сертифікати) та результати (додаток з оцінками) зовнішнього незалежного оцінювання 2018, 2019, 2020 та 2021 років з конкурсних предметів;
- Медична довідка за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
- Чотири однакових кольорових фотокартки (без головного убору, на однорідному світлому фоні) розміром 3 × 4 см (із урахуванням норм, наведених у пунктах 3-7 розділу IIІ цього документу);
- Документ, що посвідчує особу та громадянство (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
- Договір про навчання у Національному університеті харчових технологій (укладається з кожним вступником (або його представником - для неповнолітніх вступників));
- Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 (для осіб, які мають таке право);
- Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов особою, яка зарахована на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб, на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів (для осіб, які мають таке право);
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
- Копія військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
- Копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).
Копії документів без пред'явлення оригіналів не розглядаються.
До Приймальної комісії вступник подає документи особисто.
Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, вступник подає особисто під час подання документів у паперовій формі у визначені Правилами прийому або відповідно до них терміни. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, унеможливлюють їх реалізацію.
Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов особою, яка зарахована на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти, на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів вступник подає особисто одночасно з виконанням вимог для зарахування на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, але не пізніше ніж 17 серпня. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів, унеможливлюють їх реалізацію.
Копії документів безкоштовно завіряються приймальною комісією.
Копії документа, що посвідчує особу та громадянство, військового квитка (посвідчення про приписку), свідоцтва про народження, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) не підлягають засвідченню.
Документи, що не відповідають зазначеним вимогам, подані не у повному переліку або такі, що містять помилки та виправлення, до розгляду приймальною комісією не приймаються.
Документи вступника обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» з урахуванням змін.
При прийнятті на навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти, обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності документа про здобутий освітній та/або освітньо-кваліфікаційний рівень, що здійснюється Міністерством освіти і науки України.