Н У Х Т

Додатковий набір - 2021

Додатковий набір на основі повної загальної середньої освіти

На цій сторінці поетапно викладається детальна інформація про додатковий набір на бакалавра на основі повної загальної середньої освіти.

Додатковий набір здійснюється на заочну форму навчання на вакантні місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб.

Особи, що здобули повну загальну середню освіту, можуть вступати на навчання для здобуття ступеня бакалавра з нормативним строком навчання (на перший курс).

Увага! Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра обов'язково потрібні позитивні результати зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років. Позитивними вважаються результати, які не менші значень мінімальної кількості балів для допуску до участі в конкурсі, встановлених у Інформаційній таблиці 2 до Правил прийому для відповідної освітньої програми (конкурсної пропозиції).

Відбіркові комісії

Дати вступної кампанії

Прийом заяв та документів

з 16 по 27 вересня

Термін оприлюднення рейтингових спис­ків вступників із зазначенням ре­ко­мен­дованих до зарахування на навчання
– за кошти фізичних або юридичних осіб на небюджетні конкурсні пропозиції

– не пізніше
28 вересня 

Терміни зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб

– не пізніше
30 вересня 

Під час другого етапу проведення вступних іспитів не передбачається.

Реєстрація електронного кабінету вступника (якщо ще не зареєстровано)

Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021) або переглянути відео.

Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).

Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:

- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші.
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!)
- Дані одного із своїх сертифікатів ЗНО:

Номер – сім цифр номера сертифіката ЗНО;
Пін – чотири цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
Рік отримання – оберіть із випадаючого списку

- Дані документа про повну загальну середню освіту (ПЗСО):

Серія документа про ПЗСО – 2 літери (латиницею);
Номер документа про ПЗСО – 8 цифр;
Середній бал документа про ПЗСО (як обчислити)

Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ». У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення:
На вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).

Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.

Зверніть увагу, що після активації електронного кабінету потрібно при вході на сторінку електронного кабінету натискати кнопку «Електронний кабінет», яка розміщена зверху ліворуч на головній сторінці.

Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.

Помилки при створенні електронного кабінету - відео

Внесення даних вступника до електронного кабінету (якщо ще не зареєстровано)

Зайдіть до свого електронного кабінету, використовуючи логін і пароль, уведені під час реєстрації електронного кабінету:https://vstup.edbo.gov.ua/

До подання першої електронної заяви до свого електронного кабінету потрібно внести такі дані (рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021)):

- Контактний та (за потреби) додатковий номер телефону (у форматі +380(хх)-ххх-хх-хх) - для можливості оперативного зв’язку навчального закладу з вступником.
- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото).
- Інформацію про сертифікати ЗНО (вибирається у електронному кабінеті вступника).
- Цифрове зображення сторони з оцінками додатка свідоцтва/атестата про ПЗСО (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).
- За наявності довідки, що підтверджує нарахування сільського коефіцієнта - її цифрове зображення (дивіться інформацію про довідку та її цифрове зображення).

Перевірте подану інформацію.

Увага! Після реєстрації у закладі освіти першої заяви, поданої вступником, обрахований середній бал і завантажені документи вважаються підтвердженими і їх зміна або внесення змін стають недоступними ! Остаточна перевірка здійснюється при поданні до закладу освіти оригіналів документів.
Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті (неправильно розрахований середній бал, завантаження неправильної
скан-копії документа та інші дані), то для їх виправлення вступнику потрібно звернутися до приймальної комісії кожного закладу вищої освіти, куди були подані електронні заяви.

Контакти наших відбіркових комісій.

Для вступників пільгових категорій для реалізації права на вступ за квотою-1 (за умови наявності хоча б одного сертифікату ЗНО) перед поданням заяви в електронній формі потрібно особисто подати підтвердні документи до приймальної комісії одного із обраних закладів вищої освіти (дивіться на цій сторінці вкладку "Реєстрування пільг вступників").

Подання заяви до закладу освіти

 

Заява в електронній формі подається шляхом заповнення вступником електронної форми в режимі он-лайн відповідно до Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до ЗВО.

Для подання заяви вступник обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним або регіональним замовленням.

Дозволяється подати не більше 30 заяв на контракт.

Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті (неправильно розрахований середній бал, завантаження іншого документа замість скан-копії свідоцтва та інші дані), то для їх виправлення йому потрібно звернутися до Приймальної комісії.

Вступники на основі повної загальної середньої освіти за заочною формою навчання з 16 вересня до 1700 27 вересня включно подають заяви тільки в електронній формі (https://vstup.edbo.gov.ua/).

Вступники на основі повної загальної середньої освіти за заочною формою навчання, які мають спеціальні умови на участь у конкурсному відборі, подають заяви тільки у паперовій формі у таких випадках:

- для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;

- за наявності розбіжностей в даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про раніше здобуту освіту та у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання;

- у разі подання іноземного документа про освіту;

- у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства;

- у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;

- у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;

- у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Вступники можуть подати до тридцяти заяв на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

У 2021 році приймаються сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання 2018, 2019, 2020 та 2021 років.

Заява в електронній формі подається вступником шляхом заповнення електронної форми в режимі онлайн та розглядається приймальною комісією закладу вищої освіти у порядку, визначеному законодавством.

Заява в паперовій формі подається вступником особисто до Приймальної комісії. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструються уповноваженою особою приймальної комісії в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (далі – Єдина база) в день прийняття заяви.

У заяві вступники вказують конкурсну пропозицію із зазначенням спеціальності (спеціалізації, освітньої програми, мови) та форми навчання.

Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь в конкурсі виключно за кошти фізичних та юридичних осіб.

Для участі у конкурсі для вступу за різними формами навчання вступники подають окремі заяви.

Заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована закладом вищої освіти на підставі рішення приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на навчання за умови допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі. Приймальна комісія повідомляє вступникові про своє рішення в день його прийняття, після чого вступник може подати нову заяву з такою самою пріоритетністю.

Виправлення технічних помилок відбувається до дати включення вступника до списків рекомендованих до зарахування на навчання.

Вступник має право до дати закінчення подання електронних заяв скасувати у власному електронному кабінеті подану ним раніше заяву, зареєстровану та допущену до конкурсу у закладах вищої освіти.

Факт ознайомлення вступника з правилами прийому, наявною ліцензією і сертифікатом про акредитацію відповідної спеціальності, а також факт наявності/відсутності спеціальних умов фіксується у заяві вступника і підтверджується його особистим підписом при поданні заяви.

Заяву в паперовій формі вступник подає особисто до приймальної комісії закладу вищої освіти. Відомості кожної заяви в паперовому вигляді реєструє уповноважена особа приймальної комісії в ЄДЕБО в день прийняття заяви.

Списки вступників

Статуси електронних заяв

Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.

Параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень:
 
  • «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
  • «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
  • «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
  • «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
  • «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
      • вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
      • вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
      • вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
  • «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

Подача оригіналів документів для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування, зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі Паспорт та Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії

Ми працюємо так

Як нас знайти

Про кваліфікований електронний підпис

Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Перелік документів для зарахування

Для зарахування на навчання для здобуття ступеня бакалавра особи, що здобули повну загальну середню освіту, особисто пред'являють та подають до приймальної комісії такі документи:

  1. Заява про допуск до участі у конкурсному відборі (бланк заяви формується в університеті);
  2. Документ про повну загальну середню освіту і додаток до нього;
  3. Сертифікат (сертифікати) та результати (додаток з оцінками) зовнішнього незалежного оцінювання 2018, 2019, 2020 та 2021 років з конкурсних предметів;
  4. Медична довідка за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
  5. Чотири однакових кольорових фотокартки (без головного убору, на однорідному світлому фоні) розміром 3 × 4 см (із урахуванням норм, наведених у пунктах 3-7 розділу IIІ цього документу);
  6. Документ, що посвідчує особу та громадянство (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
  7. Договір про навчання у Національному університеті харчових технологій (укладається з кожним вступником (або його представником - для неповнолітніх вступників));
  8. Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 (для осіб, які мають таке право);
  9. Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов особою, яка зарахована на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб, на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів (для осіб, які мають таке право);
  10. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
  11. Копія військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
  12. Копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).

Копії документів без пред'явлення оригіналів не розглядаються.

До Приймальної комісії вступник подає документи особисто.

Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, вступник подає особисто під час подання документів у паперовій формі у визначені Правилами прийому або відповідно до них терміни. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти, унеможливлюють їх реалізацію.

Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов особою, яка зарахована на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти, на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів вступник подає особисто одночасно з виконанням вимог для зарахування на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, але не пізніше ніж 17 серпня. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів, унеможливлюють їх реалізацію.

Копії документів безкоштовно завіряються приймальною комісією.

Копії документа, що посвідчує особу та громадянство, військового квитка (посвідчення про приписку), свідоцтва про народження, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) не підлягають засвідченню.

Документи, що не відповідають зазначеним вимогам, подані не у повному переліку або такі, що містять помилки та виправлення, до розгляду приймальною комісією не приймаються.

Документи вступника обробляються відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» з урахуванням змін.

При прийнятті на навчання осіб, які подають документ про здобутий за кордоном ступінь (рівень) освіти, обов’язковою є процедура визнання і встановлення еквівалентності документа про здобутий освітній та/або освітньо-кваліфікаційний рівень, що здійснюється Міністерством освіти і науки України.

 

 

Додатковий набір на бакалавра на основі здобутої освіти

На цій сторінці поетапно викладається детальна інформація про додатковий набір на бакалавра на основі здобутої освіти.

Додатковий набір здійснюється на вакантні місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб.

Особи, що здобули освітньо-кваліфікаційний рівень (далі – ОКР) молодшого спеціаліста чи освітній ступінь (далі - ОС) молодшого бакалавра з відповідної чи іншої спеціальності, а також особи, що здобули ОКР бакалавра, спеціаліста чи ОС магістра іншої спеціальності, можуть вступати на навчання для здобуття ступеня бакалавра за скороченим строком навчання (на перший курс зі скороченим терміном навчання, або на старші курси з нормативним терміном навчання).

Увага! Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра зі скороченим строком навчання обов'язково потрібні позитивні результати зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років та позитивний результат фахового вступного випробування. Позитивними вважаються результати, які не менші значень, встановлених у Інформаційній таблиці 3 до Правил прийому для відповідної освітньої спеціальності / освітньої програми.

Відбіркові комісії

 

Дати вступної кампанії

 

Прийом заяв та документів (для осіб, що мають складати вступ­ні випробування)

з 16 по 24 вересня

Прийом заяв та документів (для осіб, що мають результати вступ­них випробувань)

з 16 по 28 вересня

Строки проведення вступних випробувань

з 25 по 28 вересня

Термін оприлюднення рейтин­го­вих спис­ків вступників із зазначен­ням ре­ко­мен­дованих до зараху­ван­ня на навчання за кошти фізичних або юридичних осіб на небюджетні конкурсні пропозиції

– не пізніше
29 вересня

Терміни зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб

– не пізніше
30 вересня

Реєстрація електронного кабінету вступника

Реєстрація електронних кабінетів вступників, завантаження необхідних документів розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021), або переглянути відео.

Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).

Увага! У разі наявності спеціальних умов участі в конкурсному відборі (пільг) зверніться попередньо з оригіналами документів до закладу вищої або фахової передвищої освіти для внесення їх до Реєстру (але до подання першої заяви).

Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:

- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші.
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!)
- Дані одного із своїх сертифікатів ЗНО:

Номер – 7 цифр номера сертифіката ЗНО;
Пін – 4 цифри пін-коду сертифіката ЗНО;
Рік отримання – оберіть із випадаючого списку

- Дані документа про освіту (диплом молодшого спеціаліста, молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра):

Серія документа документа про освітудві літери (латиницею) або для сформованих в ЄДЕБО - одна літера та дві цифри;
Номер д
окумента про освіту - 8 цифр або для сформованих в ЄДЕБО - 6 цифр.

Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ».

У разі успішної реєстрації Ви на вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).

Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.

Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.

Помилки при створенні електронного кабінету - відео

Внесення даних вступника до електронного кабінету

Зайдіть до свого електронного кабінету, використовуючи логін і пароль, уведені під час реєстрації електронного кабінету:https://vstup.edbo.gov.ua/

До подання першої електронної заяви до свого електронного кабінету потрібно внести такі дані (рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021)):

- Контактний та додатковий (за потреби) номер телефону (у форматі +380(хх)-ххх-хх-хх) - для можливості оперативного зв’язку навчального закладу з вступником.
- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото).
- Інформацію про сертифікати ЗНО (вибирається у електронному кабінеті вступника).
- Цифрове зображення всіх сторінок додатка до документа про освіту (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).

Перевірте достовірність завантаженої інформації щодо результатів ЗНО.
У
разі виявлення невідповідності - зверніться до ПІДТРИМКИ електронного кабінету вступника.

ПІДТРИМКА електронного кабінету вступника:

- консультаційні телефони: (044) 290-18-13, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54;
-
електронна пошта: vstup@inforesurs.gov.ua;
- на сайті Інформативні матеріали, Відеороз`яснення, Запитання-відповіді, Умови прийому тощо.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі

Відбіркові комісії

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Вступники для здобуття ступеня бакалавра на основі здобутої вищої освіти подають заяви:

- тільки в електронній формі, крім визначених тут випадків;

- тільки у паперовій формі:

для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або квотою для іноземців відповідно до Умов прийому;
для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;
за наявності розбіжностей у даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
у разі подання іноземного документа про освіту;
у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства;
у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО;
у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного та регіонального замовлення. Кількість заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб - не більше 30.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі здійснюється вступником через особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Прийом заяв та документів для осіб, що мають складати вступ­ні випробування, здійснюємо з 16 по 24 вересня.

Для подання заяви вступник у своєму електронному кабінеті обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність (у разі її використання) заяви для участі у конкурcному відборі.

У таблиці «Знайдені конкурсні пропозиції»:
-
після перегляду знайденої інформації натисніть в обраній пропозиції на посилання у колонці «Назва пропозиції» для відкриття переліку вступних випробувань та конкурсних показників. Ваші предмети ЗНО повинні відповідати вказаним у переліку;
-
для вибору пропозиції встановіть позначку у першій колонці таблиці;
-
для продовження формування заяви натисніть «+ ПОДАТИ ЗАЯВУ».

Оберіть інші параметри заяви:
Участь в конкурсі за джерелами фінансування встановіть позначку у відповідному полі;
Освітній ступінь (рівень) за бюджетні кошти встановіть позначку у відповідному полі;
Результати ЗНО оберіть з даних вашого сертифікату. По черзі зробіть вибір результатів за технологією ЗНО.

Після вибору всіх сертифікатів ЗНО натисніть на кнопку «Подати заяву».

Подані вступником дані перевіряються в ЄДЕБО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту".
Також розподіл вступників на вступні випробування може бути оприлюднений ближче до екзаменів. Відтермінування призначення дат пов'язано із перерозподілом учасників випробувань по аудиторіях по кількості під час карантину.

Відбіркові комісії

Відео про подання заяви:

Телефон для загальних довідок по вступу: (+38044) 287-96-36; e-mail: pk_nuft@ukr.net

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Списки вступників

Статуси електронних заяв

Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.

Параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень:
 
  • «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
  • «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
  • «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
  • «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
  • «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
      • вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
      • вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
      • вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
  • «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

Вступні випробування

Вступні випробування проводяться згідно з розкладом з 25 по 28 вересня відповідно до програм вступних випробувань.

Для вступників пільгових категорій, які користуються спеціальними умовами участі у конкурсному відборі і не мають результатів ЗНО, для участі у конкурсі згідно з розкладом проводяться вступні іспити в унівнрситеті з конкурсних предметів замість ЗНО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі.

Приклад повідомлення у електронному кабінеті вступника:

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 12:00 наступного робочого дня приймальної комісії.

Позитивним вважається результат фахового вступного випробування не менший за 125 балів.

Консультації та вступні випробування

 

Проведення консультацій перед вступним випробуванням під час додаткового набору НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ.

Дати проведення вступних випробувань дивіться у своєму електронному кабінеті.

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 1200 наступного робочого дня приймальної комісії.
Результати вступних випробувань у формі співбесіди оголошуються в день проведення.

Конкурсний бал

Для вступу на навчання для здобуття ступеня бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста, освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра, освітнього ступеня молодшого бакалавра а також на основі здобутого ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) за іншою спеціальністю за такою формулою:

Конкурсний бал (КБ) = К1×П1 + К2×П2 + К3×П3,

де П1, П2 - оцінки зовнішнього незалежного оцінювання або вступних іспитів з першого та другого предметів (за шкалою від 100 до 200 балів);

П3 - оцінка фахового вступного випробування (за шкалою від 100 до 200 балів);

К1, К2, К3 - невід'ємні вагові коефіцієнти, встановлюються закладом вищої освіти на рівні не менше ніж 0,25 кожний. Сума коефіцієнтів К1, К2, К3 для кожної конкурсної пропозиції має дорівнювати 1.

Мінімальна кількість балів оцінки зовнішнього незалежного оцінювання або вступних іспитів для допуску до участі в конкурсі для цієї категорії вступників зазначена у Інформаційній таблиці 2.

Рейтинговий список вступників, які вступають для здобуття ступеня бакалавра, із зазначенням рекомендованих до зарахування на місця державного замовлення оприлюднюється не пізніше 29 вересня.

Прохідні бали

Прохідни́й бал – конкурсний бал останнього у рейтинговому (конкурсному) списку вступника, який попадає в число рекомендованих до зарахування.
Прохідний бал визначається приймальною комісією після завершення прийому заяв та складання всіма вступниками на спеціальність (освітню програму) вступних випробувань.

 

Подача оригіналів документів для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування, до 29 вересня 2021 року зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси). Врахуйте, що наказ про зарахування на навчання буде формуватися не пізніше 30 вересня.

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі Паспорт та Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії

Ми працюємо так

Як нас знайти

Про кваліфікований електронний підпис

Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Документи для вступу

Для зарахування на навчання для здобуття ступеня бакалавра особи, що здобули вищу освіту за рівнем/ступенем молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста чи магістра (іншої спеціальності), особисто пред'являють та подають до приймальної комісії такі документи:

  1. Заява про допуск до участі у конкурсному відборі (подається в електронному вигляді);
  2. Документ державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (диплом молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра), і додаток до нього;
  3. Сертифікат (сертифікати) та результати (додаток з оцінками) зовнішнього незалежного оцінювання з відповідних предметів 2018, 2019, 2020 та 2021 років.
  4. Медична довідка за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
  5. Чотири однакових кольорових фотокартки (без головного убору, на однорідному світлому фоні) розміром 3 × 4 см;
  6. Документ, що посвідчує особу та громадянство (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
  7. Договір про навчання у Національному університеті харчових технологій (укладається з кожним вступником (або його представником - для неповнолітніх вступників));
  8. Копії документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
  9. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
  10. Копія військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
  11. Копія свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред'явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).

Додатковий набір на магістра

На цій сторінці поетапно викладається детальна інформація про додатковий набір у магістратуру.

Додатковий набір здійснюється на вакантні місця.

Для участі у конкурсі для зарахування на навчання в НУХТ за освітнім ступенем магістра вступники на основі освітнього ступеня бакалавра обов'язково подають результати зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 2020 або 2021 року у формі єдиного вступного іспиту з іноземної мови (далі - ЄВІ) та мають позитивно скласти фахове вступне випробування.

Вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) можуть за їх вибором або подати результат єдиного вступного іспиту, або скласти відповідний вступний іспит у закладі вищої освіти. Також потрібно позитивно скласти фахове вступне випробування.

Позитивними вважаються результати, які не менші значень мінімальної кількості балів для допуску до участі в конкурсі, встановлених у Інформаційній таблиці 4 до Правил прийому для відповідної освітньої програми (конкурсної пропозиції).

Відбіркові комісії

 Дати вступної кампанії

 

Реєстрація для складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови

з 27 липня
до 05 серпня

Основна сесія єдиного вступного іспиту з іноземної мови (а також вступний іспит з іноземної мови в університеті)

11 вересня

Початок прийому заяв та документів

16 вересня

Закінчення прийому заяв та документів

1300 23 вересня

Строки проведення фахових вступних випробувань та вступних іспитів (у декілька етапів по мірі формування груп)

з 20 по 24 вересня

Термін оприлюднення рейтинго­вих списків вступників та надання рекомендацій для зарахування за державним замовленням

не пізніше 25 вересня

Термін виконання вимог Правил прийому для зарахування за державним замовленням

до 1800 28 вересня

Наказ про зарахування за державним замовленням

не пізніше 30 вересня

Термін виконання вимог Правил прийому для зарахування на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше
29 вересня

Терміни зарахування вступників на місця за кошти фізичних та юридичних осіб

не пізніше
30 вересня

Спеціально організована сесія ЄВІ

 

За матеріалами сайту УЦОЯО

Для вступників у магістратуру, які не змогли з тих чи інших причин скласти чи бажають перескласти єдиний вступний іспит (ЄВІ) з іноземної мови, у 2021 році Правилами прийому (п.5.3.3) можуть бути визначені додаткові строки (в межах з 15 вересня до 30 листопада) прийому заяв і документів для здобуття ступеня магістра.

11 вересня 2021 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що проводиться за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:

  • зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.

Вартість участі у спеціально організованій сесії становить 540 гривень. До початку реєстрації учасникам варто ознайомитися із нормативним документом, що регламентує особливості надання платної послуги із проведення спеціально організованої сесії ЄВІ.

Оплата послуг за участь у спецсесії здійснюється одним із пропонованих на інформаційній сторінці «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» способів. Сплатити кошти потрібно не пізніше трьох робочих днів після завершення реєстрації.

Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників триватиме з 27 липня до 5 серпня. ЇЇ здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

Детальніше про подачу документів - дивіться на цій сторінці у вкладці Процедура реєстрації на ЄВІ - детальний опис.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Для сплати коштів потрібно зайти до «Кабінету учасника ЄВІ/ЄФВВ»  і скористатися електронною платіжною системою або роздрукувати квитанцію і  сплатити її у відділенні / через термінал самообслуговування будь-якого банку. 

Якщо до 10 серпня 2021 року не сплатити суми в повному обсязі, то реєстрацію буде скасовано, а отриманий екзаменаційний листок вважатиметься недійсним.

Офіційне оголошення результатів третьої сесії ЄВІ здійснюється шляхом їх розміщення на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 10 календарних днів із дня проведення іспиту.

Із матеріалами ЄВІ попередніх років можна ознайомитися за посиланням.

 

Про бюджетні місця на додатковий набір

Перелік спеціальностей, яким надається особлива підтримка

Іноземна мова - вступне випробування в університеті

Замість єдиного вступного іспиту (ЄВІ) вступне випробування з іноземної мови в університеті проводиться тільки для таких категорій вступників:

- осіб, які не можуть взяти участі в єдиному вступному іспиті та/або єдиному фаховому вступному випробуванні через наявність у них захворювань, зазначених у Переліку захворювань та патологічних станів, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1707/29837;
- осіб, які для виконання єдиного вступного іспиту та/або єдиного фахового вступного випробування потребують створення інших особливих умов, ніж зазначені у Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1708/29838, за кодами 0101–0104, 0201–0203, 0206, 0301–0306, 0401, 0501, 0601, 0701, 0702;
- вступників, звільнених з військової служби починаючи з 01 квітня 2021 року;
- військовослужбовців-контрактників, поліцейських, рятувальників, осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, курсантів вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти з специфічними умовами навчання, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти при вступі на навчання на освітні програми в галузі знань 25 «Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону»;
- вступників на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) під час вступу для здобуття вищої освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб*.

* Вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) можуть складати вступне випробування з іноземної мови також у період з 20 до 24 вересня (після подачі документів для участі у конкурсі у період з 16 по 23 вересня).

Реєстрація електронного кабінету

Вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), що не мають результатів ЄВІ, подають заяву особисто.

Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021).

Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).

Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:

- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші;
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!);
- Дані
екзаменаційного листка (сертифіката) ЄВІ:

Номер – 7 цифр номера листка;
Пін – 4 цифри пін-коду листка;
Рік отримання –
2020 або 2021.

- Дані документа про вищу освіту:

Серія диплома: до 2015 р. 2 літери (наприклад, АВ), пізніше 1 літера та 2 цифри (наприклад, С17, В20);
Номер диплома: до 2015 р. 8 цифр, пізніше 6 цифр.

Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ». У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення:

На вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).

Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.

Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.

Внесення даних вступника до електронного кабінету

Вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), що не мають результатів ЄВІ, подають заяву особисто.

В особистому електронному кабінеті заповніть обов’язкові особисті дані та завантажте сканкопії необхідних документів для подання електронних заяв:

- Контактні телефони (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів для можливості оперативного зв'язку закладу освіти з вступником;

- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото);

- Цифрове зображення всіх сторінок додатка до документа про освіту (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).

Вступник може замінити інформацію у особистому електронному кабінеті до моменту подання першої заяви.

Перевірте достовірність та повноту завантаженої інформації.
У
разі виявлення невідповідності - зверніться до ПІДТРИМКИ електронного кабінету вступника.

ПІДТРИМКА електронного кабінету вступника:

- консультаційні телефони: (044) 290-18-13, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54;
-
електронна пошта: vstup@inforesurs.gov.ua;
- на сайті Інформативні матеріали, Відеороз`яснення, Запитання-відповіді, Умови прийому тощо.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі

Відбіркові комісії

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Вступники для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста подають заяви:

- тільки в електронній формі, крім визначених тут випадків;

- тільки у паперовій формі:

для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або квотою для іноземців відповідно до Умов прийому;
для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;
за наявності розбіжностей у даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
у разі подання іноземного документа про освіту;
у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО;
у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Для отримання додаткових балів за творчі та професійні досягнення - зверніться до своєї відбіркової комісії.

Бали за творчі та професійні досягнення - 2021

Вступники можуть подати не більше 30 заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі здійснюється вступником через особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Прийом заяв та документів здійснюємо з 16 вересня до 1300 23 вересня.

Для подання заяви вступник у своєму електронному кабінеті обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність (у разі її використання) заяви для участі у конкурcному відборі.

Право на спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Врахування цього права підтверджує заклад освіти, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного у картці фізичної особи в ЄДЕБО.

У таблиці «Знайдені конкурсні пропозиції»:
-
після перегляду знайденої інформації натисніть в обраній пропозиції на посилання у колонці «Назва пропозиції» для відкриття переліку вступних випробувань та конкурсних показників. Ваші предмети ЗНО повинні відповідати вказаним у переліку;
-
для вибору пропозиції встановіть позначку у першій колонці таблиці;
-
для продовження формування заяви натисніть «+ ПОДАТИ ЗАЯВУ».

Оберіть інші параметри заяви:
Пріоритетність тільки для участі в конкурсі для навчання за кошти державного бюджету;
Участь в конкурсі за джерелами фінансування встановіть позначку у відповідному полі;
Освітній ступінь (рівень) за бюджетні кошти встановіть позначку у відповідному полі;
Результати ЗНО оберіть з даних Вашого сертифікату. По черзі зробіть вибір результатів за технологією ЗНО.

Після вибору всіх екзаменаційних листків (сертифікатів) ЗНО натисніть на кнопку «Подати заяву».

Подані вступником дані перевіряються в ЄДЕБО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту" (детальніше - дивіться інформацію на цій сторінці у вкладці "ФАХ - фахове вступне випробування").

Відбіркові комісії

Відео про подання заяви:

Телефон для загальних довідок по вступу: (+38044) 287-96-36; e-mail: pk_nuft@ukr.net

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Списки вступників

Статуси електронних заяв

Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.

Параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень:
 
  • «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
  • «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
  • «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
  • «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
  • «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
      • вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
      • вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
      • вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
  • «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

ФАХ - фахове вступне випробування

Вступні випробування проводяться згідно з розкладом у декілька етапів по мірі формування груп з 20 по 24 вересня 2021 року.

Програми вступних випробувань

Певна дата фахового вступного випробування призначається відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту".

Приклад повідомлення у електронному кабінеті вступника:


Консультації та вступні випробування

 

Проведення консультацій перед вступним випробуванням відбудеться згідно розкладу.

Дати проведення вступних випробувань дивіться у своєму електронному кабінеті.

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 1200 наступного робочого дня приймальної комісії.
Результати вступних випробувань у формі співбесіди оголошуються в день проведення.

 

Конкурсний бал

для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра обчислюється за такою формулою:

Конкурсний бал (КБ) = К1×П1 + К2×П2 + П3,

де П1 – оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови (за шкалою від 100 до 200 балів),

П2 – оцінка фахового вступного випробування (за шкалою від 100 до 200 балів),

П3 – складова, що формується із середнього балу документа про здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) на основі якого здійснюється вступ і балів за творчі та професійні досягнення.

К1, К2 – невід’ємні вагові коефіцієнти, встановлюються закладом вищої освіти на рівні не менше ніж 0,25 кожний. Сума коефіцієнтів К1, К2 для кожної конкурсної пропозиції має дорівнювати 1

Особи, рівень знань яких на єдиному вступному іспиті з іноземної мови оцінено нижче ніж 100 балів, до участі у конкурсі щодо зарахування за цими результатами не допускаються.

 

Прохідні бали

Прохідни́й бал – конкурсний бал останнього у рейтинговому (конкурсному) списку вступника, який попадає в число рекомендованих до зарахування.
Прохідний бал визначається після завершення прийому заяв та складання всіма вступниками на спеціальність (освітню програму) вступних випробувань.

 

Подача оригіналів документів для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування зобов’язані виконати вимоги для зарахування: до 28 вересня 2021 року подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів єдиного вступного іспиту з іноземної мови та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником.

Для укладання Договору про навчання вступника потрібно мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Увага! Вступники, рекомендовані для зарахування на місця державного та регіонального замовлення і які ДОДАТКОВО бажають прийняти участь у конкурсі на інші спеціальності за кошти фізичних та юридичних осіб, повинні зробити відповідне підтвердження у власному електронному кабінеті для відповідної заяви або подати до своєї відбіркової комісії відповідну паперову заяву про своє бажання у довільній формі.

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

 З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії

Ми працюємо так

Як нас знайти

Про кваліфікований електронний підпис

Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Перелік документів

Бали за творчі та професійні досягнення - 2021

Документи

Для зарахування:

Пред'явіть оригінали:
документа, що посвідчує особу;
військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
диплома та додатку до нього;
екзаменаційного листка ЄВІ з відміткою про складання вступних випробувнь;
документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
медичної довідки за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред’явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).

Додайте до заяви:
копію документа, що посвідчує особу (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
копію військово-облікового документа для військовозобов'язаних;
копію диплома та додатку до нього;
копію екзаменаційного листка ЄВІ з аркушем з результатами;
4 кольорові фотокартки 3 х 4 см (без головного убору, на однорідному світлому фоні);
копії документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
копію медичної довідки за формою 086-о;
копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
копію свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред’явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові);
копії опублікованих наукових праць і винаходів, сертифікатів та дипломів.