Н У Х Т

Магістратура

Відбіркові комісії

2021 рік

Потенційні вступники звертаються до відбіркових комісій (див. нижче на цій сторінці вкладку Відбіркові комісії по спеціальностях та освітніх програмах) для реєстрації на складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови в термін з 11 травня до 1800 03 червня 2021 року. Інформація про реєстрування на ЄВІ детально описана у вкладці Процедура реєстрації на ЄВІ - детальний опис.

Увага! Реєстрація на ЄВІ не звільняє особу від необхідності подання заяви та документів для допуску до участі у конкурсному відборі!

Подання електронної заяви на участь у конкурсному відборі здійснюється вступником у визначені терміни через особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/ (сайт працюватиме з 01 липня)

Для участі у конкурсі для зарахування на навчання в НУХТ за освітнім ступенем магістра вступники обов'язково подають результати зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови 2020 або 2021 року у формі єдиного вступного іспиту з іноземної мови (далі - ЄВІ) та мають скласти фахове вступне випробування.

Під час вступу на небюджетні конкурсні пропозиції, які передбачають складання єдиного вступного іспиту, вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) можуть за їх вибором або подати результат єдиного вступного іспиту, або скласти відповідний вступний іспит у закладі вищої освіти.

Звертаємо вашу увагу, що під час карантину дирекції і деканати навчальних підрозділів не приймають відвідувачів, приймальна і відбіркові комісії працюють дистанційно і можуть не відповідати на дзвінки по вказаних телефонах з кодом +38044. Для зв'язку користуйтесь електронним листуванням на вказані електронні поштові скриньки.

Дати вступної кампанії

Відбіркові комісії

Інфографіка

Відбіркові комісії по спеціальностях та освітніх програмах

для реєстрації на ЄВІ на період з 11 травня по 03 червня:

Навчально‑науковий інженерно‑технічний інститут ім.акад. І.С.Гулого:

На спеціальності 131 «Прикладна механіка», 133 «Галузеве машинобудування», 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», 142 «Енергетичне машинобудування», 144 «Теплоенергетика» реєстрація здійснюється дирекцією навчально–наукового інженерно–технічного інституту ім.акад. І.С.Гулого. Адреса для денної форми навчання: вул. Володимирська, 68, корпус "А" кімната А–303, телефон (+38044) 287–97–70; адреса для заочної форми навчання: вул. Володимирська, 70, корпус «Б» кімната Б-411, телефон (+38044) 287-92-22; e-mail: nniti@ukr.net

Навчально–науковий інститут харчових технологій:

На спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 181 «Харчові технології» (на усі освітні програми окрім освітніх програм «Технології аюрведичних харчових продуктів» та «Технології в ресторанному господарстві») реєстрація здійснюється в дирекції Навчально-наукового інституту харчових технологій. Адреса: вул. Володимирська, 72, корпус "Ж", третій поверх, кімната Ж–316, телефон (+38044) 287–97–82; e-mail: nniht_abit@ukr.net

Навчально–науковий інститут економіки і управління:

На спеціальності 051 «Економіка» освітня програма «Економіка підприємства», 061 «Журналістика» освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю», 071 «Облік і оподаткування» освітня програма «Облік і аудит», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент» освітні програми «Менеджмент і адміністрування», «Менеджмент персоналу», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» та 292 «Міжнародні економічні відносини» освітня програма «Міжнародна економіка» реєстрація здійснюється в дирекції Навчально–наукового інституту економіки і управління. Адреса: вул. Володимирська, 68, корпус "В" (прохід через корпус "А"), другий поверх, кімната В–203, телефони для довідок: (+38044) 287–90–31; e-mail: nnieiu@gmail.com

Факультет автоматизації і комп’ютерних систем:

На спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» та 151 «Автоматизація та комп’ютерно–інтегровані технології» реєстрація здійснюється в деканаті факультету автоматизації і комп’ютерних систем. Адреса:  вул. Володимирська, 68, корпус "А", кімната А–430, телефони для довідок: (+38) 096-666-78-51, (+38044) 287–94–40; e-mail: aks_vstup@ukr.net

Факультет біотехнології та екологічного контролю:

На спеціальності 101 «Екологія», 162 «Біотехнології та біоінженерія» та 183 «Технології захисту навколишнього середовища» реєстрація здійснюється в деканаті факультету біотехнології та екологічного контролю. Адреса: вул. Володимирська, 68, корпус "А", кімната А–442, телефон для довідок (+38044) 287–91–23); e-mail: btec.nuft@gmail.com

Факультет готельно–ресторанного та туристичного бізнесу:

На спеціальності 181 «Харчові технології» (освітні програми «Технології аюрведичних харчових продуктів» та «Технології в ресторанному господарстві»), 241 «Готельно‑ресторанна справа» та 242 «Туризм» реєстрація здійснюється в деканаті факультету готельно‑ресторанного та туристичного бізнесу. Адреса: вул. Володимирська, 68, корпус "З" (прохід через корпус "А"), третій поверх, кімната З‑1, телефон для довідок (+38044) 287‑94‑95; e-mail: grtb_pk@ukr.net

Процедура реєстрації на ЄВІ - інфографіка

За матеріалами сайту УЦОЯО

Процедура реєстрації на ЄВІ - детальний опис

Увага! Якщо особа бажає взяти участь одночасно у конкурсному відборі на навчання для здобуття ступеня магістра за спеціальністю 081 «Право» та/або 293 «Міжнародне право» та за іншими визначеними спеціальностями, вона реєструється приймальною комісією закладу вищої освіти, який здійснює набір на навчання за ступенем вищої освіти магістра за спеціальностями 081 «Право» або 293 «Міжнародне право».

Реєстрація для складання єдиного вступного іспиту з іноземної мови (ЄВІ) триватиме до 18:00 3 червня включно і відбуватиметься повністю онлайн.

Для здійснення процедури онлайн-реєстрації та отримання екзаменаційного листка учасника ЄВІ особа має надіслати електронний лист на офіційну електронну скриньку відбіркової комісії відповідного навчального підрозділу НУХТ (див. на цій сторінці розділ "Відбіркові комісії по спеціальностях та освітніх програмах").

У темі листа слід обов’язково зазначити: "ЄВІ" і прізвище ім'я та по батькові вступника.

У тексті листа слід зазначити:
прізвище, ім’я та по батькові вступника (повністю);
реєстраційний номер облікової картки платника податків вступника (за наявності);
номер(и) контактного(их) телефону(ів) вступника;
іноземну мову, з якої вступник бажає складати єдиний вступний іспит (англійська мова або німецька мова, або французька мова, або іспанська мова);
перелік доданих до листа документів.

До листа слід додати скановані копії (фотокопії) необхідних документів:
заповненої та підписаної заяви-анкети (далі - Анкета) з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка (для заповнення і формування бланку заяви рекомендуємо заздалегідь скористатися спеціальним сервісом на сайті університету, роздрукувати отриманий бланк заяви, у відповідних графах проставити свій особистий підпис, проставити позначки у нижній частині заяви відповідно документів, що додаються, відсканувати/сфотографувати заяву);
паспорта (тих його сторінок, де вказано прізвище, ім’я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, потрібно додати тип документа «РНОКПП», вказавши серію (за наявності) та номер паспорта);
документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (тільки для осіб, які завершили навчання в минулих роках);
фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку особи, розміром 3 × 4 см (із урахуванням норм, наведених у пунктах 3-7 розділу III Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затверджених Міністерством внутрішніх справ України за № 875 від 18 жовтня 2019 року, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 року за № 1146/34117);
медичного висновку за формою первинної облікової документації № 086-3/о (тільки для осіб, які за станом здоров’я звільняються від проходження ЄВІ або для яких необхідно створити особливі умови для проходження вступного випробування).

Файли зображень документів та заяви мають бути збережені у форматі jpg, jpeg, gif, png або pdf.
Файл фото має містити зображення тільки одного фото розміром 3 × 4 см (354 × 472 пікс.) - у форматі jpg, jpeg, gif або png. Якщо ваш пристрій зберігає файли у форматі heic, то для їх перетворення у формат jpg спробуйте скористатися цим стороннім сервісом.
Перед створенням цифрової копії фотокартки - ознайомтесь з можливими правильними і неправильними прикладами.
Перед надсиланням перевірте, що завантажувані зображення є чіткими, правильними і повними. За потреби редагування зображень - спробуйте скористатися цим стороннім сервісом.

Реєстрацію здійснюють члени відбіркової комісії відповідного навчального підрозділу Національного університету харчових технологій (див. на цій сторінці розділ "Відбіркові комісії по спеціальностях та освітніх програмах").

Після оформлення екзаменаційного листка представник приймальної комісії надсилає скановану копію екзаменаційного листка вступнику на електронну адресу, указану в Анкеті.

Вступник має перевірити інформацію, зазначену на сканкопії екзаменаційного листка (у тому числі наявність чіткого фото, печатки приймальної комісії та прізвища і підпису особи, яка здійснила формування екзаменаційного листка), та в разі виявлення помилок звернутися до Приймальної комісії для з’ясування ситуації.
Якщо помилок немає – вступник має у відповідь надіслати електронний лист з підтвердженням правильності оформлення.

Оформлений екзаменаційний листок зберігається в Приймальній комісії та видається вступнику особисто. Факт видачі фіксується в журналі видачі екзаменаційних листків.

Оформлений екзаменаційний листок може бути надісланий вступнику засобами поштового зв’язку за рахунок отримувача, у разі якщо вступником зазначено про таку необхідність у Анкеті. В такому випадку у журналі видачі екзаменаційних листків фіксуються реквізити відповідного поштового відправлення.

Факт видачі екзаменаційного листка є підставою для опрацювання персональних даних під час підготовки, організації та проведення вступних випробувань відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру оцінюванні якості освіти створюється інформаційна сторінка «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.

Після отримання екзаменаційного листа вступник має отримати і роздрукувати запрошення-перепустку на ЄВІ на вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти (інформаційна сторінка «Кабінет учасника ЄВІ»). Доступ до кабінету учасника ЄВІ здійснюється за номером екзаменаційного листка та PIN-кодом, зазначеним у ньому.

Якщо ж під час перевірки документів буде установлено, що особа не має права брати участь у конкурсному відборі, то на електронну адресу, із якої надійшли документи, представник приймальної комісії надішле повідомлення про відмову в реєстрації із зазначенням причини відмови.

Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації у разі:
надання вступником недостовірної інформації;
подання документів вступником, який відповідно до вимог законодавства не має права на участь у конкурсному відборі для здобуття ступеня магістра;
необхідності створення особі для складання вступних випробувань інших особливих умов, ніж зазначені у Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1708/29838, за кодами 0101 - 0104, 0201 - 0203, 0206, 0301 - 0306, 0401, 0501, 0601, 0701, 0702.

У разі втрати екзаменаційного листка вступник може отримати його дублікат. Для цього йому потрібно звернутися до приймальної комісії, яка видала екзаменаційний листок.

Увага! Реєстрація на ЄВІ не звільняє особу від необхідності подання заяви та документів для допуску до участі у конкурсному відборі!

Телефон для довідок по вступу: (+38044) 287-96-36; e-mail: pk_nuft@ukr.net

Списки зареєстрованих на ЄВІ

ЄВІ - основна сесія

Єдиний вступний іспит (ЄВІ) — форма вступного випробування з іноземної (англійської, німецької, французької або іспанської) мови для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), яка передбачає використання організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання.
Матеріали для підготовки розміщено на сайті Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) в розділі Матеріали ЄВІ/ЄФВВ 2021 року. Перед усім, це програми, на основі яких укладатимуть тестові завдання і характеристики тестів, де подано кількість та типи завдань, час, відведений на їх виконання. Також майбутні учасники випробувань можуть ознайомитися із тестами минулих років.

Основна сесія єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови30 червня 2021 року.

Для допуску до пункту тестування (складання ЄВІ) вступник має своєчасно до нього прибути і особисто пред’явити:

1) екзаменаційний листок;

2) документ, що посвідчує особу (серія та номер якого вказані в екзаменаційному листку);

3) запрошення-перепустку, що розміщена на інформаційній сторінці «Кабінет учасника ЄВІ», створеній на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Додаткова сесія ЄВІ

За матеріалами сайту УЦОЯО

Наказом Міністерства освіти і науки України передбачено проведення додаткової сесії єдиного вступного іспиту (ЄВІ) та єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).

У 2021 році додаткова сесія ЄВІ відбудеться 13 липня, ЄФВВ – 14 липня. 

Участь у додатковій сесії ЄФВВ/ЄВІ можуть взяти вступники, які:

  • брали участь в основній сесії, але стосовно них допущено порушення процедури проведення вступних випробувань, яке вплинуло на об’єктивність встановлення його результатів, що підтверджено відповідним рішенням регламентної комісії;
  • брали участь в основній сесії ЄФВВ/ЄВІ, але не змогли завершити виконання завдань вступних випробувань у зв’язку з різким погіршенням стану здоров’я або виникненням інших обставин у пункті тестування, що підтверджено відповідними рішеннями регламентних комісій;
  • не змогли взяти участь в основній сесії ЄФВВ/ЄВІ через причини, які не залежали від їхніх дій та волі та на які вони не могли вплинути.

Вступники мають подати до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти заяву для участі в додатковій сесії. Учасники, які не з’явилися для участі в основній сесії ЄФВВ/ЄВІ, разом із заявою подають документ, який підтверджує причину неявки.

Учасники, які брали участь в основній сесії, але стосовно них було порушення процедури, подають заяву до регламентної комісії регіонального центру в день проведення вступних випробувань.

Особи, які не змогли завершити виконання роботи, або не з’явилися для участі в основній сесії подають заяву протягом трьох календарних днів із дня проведення основної сесії ЄФВВ/ЄВІ.

У разі неявки на основну сесію через хворобу  до регіонального центру разом із заявою необхідно подати – один із документів, зазначених в абзацах 2 – 5, 8, 9 підпункту 1 пункту 2 наказу Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України.

Рішення про допуск вступника до участі в додатковій сесії ухвалюється регламентною комісією при регіональному центрі оцінювання якості освіти.

Особа може оскаржити рішення регламентної комісії щодо відмови в допуску до участі в додатковій сесії, прийняте щодо неї, способом подання заяви до апеляційної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти не пізніше ніж через три робочі дні з моменту розміщення на сайті відповідного регіонального центру рішення регламентної комісії, що оскаржується.

Додаткову сесію ЄВІ/ЄФВВ буде проведено в містах, де розташовані регіональні центри оцінювання якості освіти.

Іноземна мова - вступне випробування в університеті

Замість єдиного вступного іспиту (ЄВІ) вступне випробування з іноземної мови в університеті проводиться тільки для таких категорій вступників:

- осіб, які не можуть взяти участі в єдиному вступному іспиті та/або єдиному фаховому вступному випробуванні через наявність у них захворювань, зазначених у Переліку захворювань та патологічних станів, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1707/29837;
- осіб, які для виконання єдиного вступного іспиту та/або єдиного фахового вступного випробування потребують створення інших особливих умов, ніж зазначені у Переліку особливих (спеціальних) умов, що створюються для осіб з особливими освітніми потребами в пунктах проведення зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 серпня 2016 року № 1027/900, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2016 року за № 1708/29838, за кодами 0101–0104, 0201–0203, 0206, 0301–0306, 0401, 0501, 0601, 0701, 0702;
- вступників, звільнених з військової служби починаючи з 01 квітня 2021 року;
- військовослужбовців-контрактників, поліцейських, рятувальників, осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби, курсантів вищих військових навчальних закладів, закладів вищої освіти з специфічними умовами навчання, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти при вступі на навчання на освітні програми в галузі знань 25 «Воєнні науки, національна безпека, безпека державного кордону»;
- вступників на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) під час вступу для здобуття вищої освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб*.

Прийом заяв та документів для осіб, які вступають на основі вступних іспитів з 22 по 25 червня.

Вступне випробування з іноземної мови проводиттиметься 30 ченвня за матеріалами, наданими Українським центром оцінювання якості освіти.

* Вступники на основі ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) можуть складати вступне випробування з іноземної мови також у період з 19 по 30 липня (після подачі документів для участі у конкурсіу період з 15 до 23 липня).

Реєстрація електронного кабінету

Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня і завершується 30 вересня. Рекомендуємо попередньо ознайомитися з цим документом (30.06.2021).

Реєстрація здійснюється на сторінці Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/ (сторінка доступна лише у період реєстрації електронних кабінетів).

Під час реєстрації електронного кабінету вступник вносить:

- ЛОГІН (адреса електронної пошти) УВАГА! Використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено, використовуйте інші;
- ПАРОЛЬ (Обов'язково запам'ятайте його!);
- Дані
екзаменаційного листка (сертифіката) ЄВІ:

Номер – 7 цифр номера листка;
Пін – 4 цифри пін-коду листка;
Рік отримання –
2020 або 2021.

- Дані документа про вищу освіту:

Серія диплома: до 2015 р. 2 літери (наприклад, АВ), пізніше 1 літера та 2 цифри (наприклад, С17, В20);
Номер диплома: до 2015 р. 8 цифр, пізніше 6 цифр.

Після заповнення форми натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИ». У разі успішної реєстрації Ви отримаєте на екрані повідомлення:

На вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист для АКТИВАЦІЇ електронного кабінету вступника (не знищуйте цей лист!).

Виконайте вказані у листі рекомендації. Це дозволить активувати електронний кабінет та здійснити перший вхід до нього.

Зверніть увагу, що час на активацію кабінету - не більше 1 години.

Внесення даних вступника до електронного кабінету

В особистому електронному кабінеті заповніть обов’язкові особисті дані та завантажте сканкопії необхідних документів для подання електронних заяв:

- Контактні телефони (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів для можливості оперативного зв'язку закладу освіти з вступником;

- Цифрове зображення свого фото для документів розміром 3 × 4 см (дивіться вимоги до цифрового зображення фото);

- Цифрове зображення всіх сторінок додатка до документа про освіту (дивіться вимоги до цифрового зображення додатка).

Вступник може замінити інформацію у особистому електронному кабінеті до моменту подання першої заяви.

Перевірте достовірність та повноту завантаженої інформації.
У
разі виявлення невідповідності - зверніться до ПІДТРИМКИ електронного кабінету вступника.

ПІДТРИМКА електронного кабінету вступника:

- консультаційні телефони: (044) 290-18-13, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63, (095) 281-13-54;
-
електронна пошта: vstup@inforesurs.gov.ua;
- на сайті Інформативні матеріали, Відеороз`яснення, Запитання-відповіді, Умови прийому тощо.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі

Відбіркові комісії

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Вступники для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста подають заяви:

- тільки в електронній формі, крім визначених тут випадків;

- тільки у паперовій формі:

для реалізації права на вступ за результатами вступних іспитів з конкурсних предметів у закладі вищої освіти та/або квотою для іноземців відповідно до Умов прийому;
для реалізації права на повторне безоплатне здобуття освіти за бюджетні кошти відповідно до Умов прийому;
за наявності розбіжностей у даних вступника в ЄДЕБО (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, громадянство тощо) і у відповідному документі про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ;
у разі подання іноземного документа про освіту;
у разі подання заяви іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
у разі подання документа про здобуття ступеня (освітньо-кваліфікаційного рівня) вищої освіти, на базі якого відбувається вступ, інформація про який відсутня в ЄДЕБО;
у разі подання заяви після завершення строків роботи електронних кабінетів;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії закладу вищої освіти.

Для отримання додаткових балів за творчі та професійні досягнення - зверніться до своєї відбіркової комісії.

Бали за творчі та професійні досягнення - 2021

Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного та регіонального замовлення. Кількість заяв на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб - не більше 30.

Вступники для здобуття освітнього ступеня магістра на основі ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), що претендують на місця державного або регіонального замовлення за денною чи заочною формою здобуття освіти, у кожній заяві зазначають її пріоритетність; при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність.

Подання електронної заяви на участь у конкурсі здійснюється вступником через особистий електронний кабінет на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

Прийом заяв та документів здійснюємо з 15 по 23 липня.

Для подання заяви вступник у своєму електронному кабінеті обирає заклад вищої освіти, освітній ступінь, конкурсну пропозицію та встановлює пріоритетність (у разі її використання) заяви для участі у конкурcному відборі.

Право на спеціальні умови щодо участі у конкурсному відборі вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Врахування цього права підтверджує заклад освіти, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного у картці фізичної особи в ЄДЕБО.

У таблиці «Знайдені конкурсні пропозиції»:
-
після перегляду знайденої інформації натисніть в обраній пропозиції на посилання у колонці «Назва пропозиції» для відкриття переліку вступних випробувань та конкурсних показників. Ваші предмети ЗНО повинні відповідати вказаним у переліку;
-
для вибору пропозиції встановіть позначку у першій колонці таблиці;
-
для продовження формування заяви натисніть «+ ПОДАТИ ЗАЯВУ».

Оберіть інші параметри заяви:
Пріоритетність тількидля участі в конкурсі для навчання за кошти державного бюджету;
Участь в конкурсі за джерелами фінансування встановіть позначку у відповідному полі;
Освітній ступінь (рівень) за бюджетні кошти встановіть позначку у відповідному полі;
Результати ЗНО оберіть з даних Вашого сертифікату. По черзі зробіть вибір результатів за технологією ЗНО.

Після вибору всіх екзаменаційних листків (сертифікатів) ЗНО натисніть на кнопку «Подати заяву».

Подані вступником дані перевіряються в ЄДЕБО.

Певна дата фахового вступного випробування буде призначена відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту".
Також розподіл вступників на вступні випробування може бути оприлюднений ближче до екзаменів. Відтермінування призначення дат пов'язано із перерозподілом учасників випробувань по аудиторіях по кількості під час карантину.

Відбіркові комісії

Відео про подання заяви:

Телефон для загальних довідок по вступу: (+38044) 287-96-36; e-mail: pk_nuft@ukr.net

Увага! За електронною поштовою скринькою pk_nuft@ukr.net прийом заяв та документів НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ!
Тримайте зв'язок з вашою відбірковою комісією!

Статуси електронних заяв

Кожна подана електронна заява на вступ матиме відповідний статус, який буде змінюватися внаслідок обробки заяви приймальними комісіями закладів вищої освіти. Ці зміни будуть відображатись в електронному кабінеті вступника.

Параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень:
 
  • «Зареєстровано в ЄДЕБО» - підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти;
  • «Потребує уточнення вступником» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» - електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, заведено особову справу вступника з персональним номером та розпочато процес щодо прийняття рішення про допуск вступника до участі у конкурсному відборі або допуск до вступних випробувань;
  • «Відмовлено закладом освіти» - власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» - подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі.
  • «Допущено до конкурсу (навчання за бюджетні кошти)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі тільки для навчання за державним та регіональним замовленням;
  • «Допущено до конкурсу (контракт)» - власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:
      • вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;
      • вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;
      • вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Рекомендовано до зарахування» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету або за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Виключено зі списку рекомендованих» - вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням, зарахуванням на навчання до іншого навчального закладу, рекомендуванням до зарахування на навчання за пріоритетом вищого рівня тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (контракт)» - вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Включено до наказу» - наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти;
  • «Відраховано» - вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

ФАХ - фахове вступне випробування

Вступні випробування проводяться згідно з розкладом у декілька етапів по мірі формування груп з 19 по 30 липня 2021 року.

Певна дата фахового вступного випробування призначається відбірковою комісією кожному вступнику після реєстрації його заяви про участь у конкурсному відборі. Інформація знаходиться у електронному кабінеті вступника у розділі "Подані заяви", у вкладці "Загальна інформація", у частині "Час та місце проведення творчого конкурсу/творчого заліку/вступного іспиту".

Приклад повідомлення у електронному кабінеті вступника:


Програми вступних випробувань

Консультації та вступні випробування

 

Проведення консультацій перед вступним випробуванням  відбудеться згідно розкладу. 

Дати проведення вступних випробувань дивіться у своєму електронному кабінеті.

Результати вступних випробувань у письмовій формі оголошуються не пізніше 1200 наступного робочого дня приймальної комісії.
Результати вступних випробувань у формі співбесіди оголошуються в день проведення.

Результати випробувань

Конкурсний бал

для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра обчислюється за такою формулою:

Конкурсний бал (КБ) = К1×П1 + К2×П2 + П3,

де      П1 – оцінка єдиного вступного іспиту з іноземної мови (за шкалою від 100 до 200 балів),

П2 – оцінка фахового вступного випробування (за шкалою від 100 до 200 балів),

П3 – складова, що формується із середнього балу документа про здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) на основі якого здійснюється вступ і балів за творчі та професійні досягнення.

К1, К2 – невід’ємні вагові коефіцієнти, встановлюються закладом вищої освіти на рівні не менше ніж 0,25 кожний. Сума коефіцієнтів К1, К2 для кожної конкурсної пропозиції має дорівнювати 1

Особи, рівень знань яких на єдиному вступному іспиті з іноземної мови оцінено нижче ніж 100 балів, до участі у конкурсі щодо зарахування за цими результатами не допускаються.

Конкурсна ситуація

Прохідні бали

Прохідни́й бал – конкурсний бал останнього у рейтинговому (конкурсному) списку вступника, який попадає в число рекомендованих до зарахування.
Прохідний бал визначається після завершення прийому заяв та складання всіма вступниками на спеціальність (освітню програму) вступних випробувань.

Рейтинові списки

Списки рекомендованих

Дії вступників для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування на місця державного чи регіонального замовлення, в період з 02 серпня до 07 серпня 2021 року зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів єдиного вступного іспиту з іноземної мови та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником.

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у період з 02 серпня до 07 серпня 2021 року. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті, він має бути не пізніше 07 серпня. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у період з 02 серпня до 07 серпня. Дату подання документів визначають за часом надсилання листа поштового сервісу, вона має бути не пізніше 07 серпня. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.     Про кваліфікований електронний підпис

Для укладання Договору про навчання вступника потрібно мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Для зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб (на умовах договору) потрібно виконати всі ті ж дії, що викладені вище, але в терміни з 07 серпня по 12 серпня 2021 року.

Увага! Вступники, рекомендовані для зарахування на місця державного та регіонального замовлення і які ДОДАТКОВО бажають прийняти участь у конкурсі на інші спеціальності за кошти фізичних та юридичних осіб, повинні зробити відповідне підтвердження у власному електронному кабінеті для відповідної заяви або подати до своєї відбіркової комісії відповідну паперову заяву про своє бажання у довільній формі.

Зарахування на навчання на місця державного замовлення на денну та заочну форму навчання відбувається  12 серпня.

Зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб - не пізніше 14 серпня;

Другий етап вступної кампанії для зарахування вступників на навчання на місця за кошти фізичних та юридичних осіб (які пропустили перший етап вступної кампанії) - у межах з 15 вересня по 30 листопада. Деталі цієї вступної кампанії будуть оприлюднені пізніше.

Подача оригіналів документів для зарахування

Вступники, рекомендовані до зарахування, зобов’язані виконати вимоги для зарахування: подати особисто оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього, сертифікатів єдиного вступного іспиту з іноземної мови та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до відповідної відбіркової комісії, а також укласти договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників - які повинні мати при собі паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податків).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії закладу, зазначену в Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності ЄДЕБО у визначені терміни. Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання. Лист з документами надсилати на адресу: 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, відбіркова комісія навчального підрозділу (замість слів "навчального підрозділу" написати назву свого навчального підрозділу звідси).

У 2021 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу відповідної відбіркової комісії у визначені терміни. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

Для укладання Договору про навчання вступника, який є неповнолітньою особою, батьки (один з батьків) повинні мати при собі Паспорт та Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

З питаннями - звертайтесь до своєї відбіркової комісії

Ми працюємо так

Як нас знайти

Про кваліфікований електронний підпис

Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання.

У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між закладом вищої освіти та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Перелік документів

Бали за творчі та професійні досягнення - 2021

Документи

Для зарахування:

Пред'явіть оригінали:
документа, що посвідчує особу;
військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку) (для військовозобов’язаних);
диплома та додатку до нього;
екзаменаційного листка ЄВІ з відміткою про складання вступних випробувнь;
документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
медичної довідки за формою 086-о (обов'язкова ! Ми - харчовий ЗВО);
свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред’явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові).

Додайте до заяви:
копію документа, що посвідчує особу (копії тих його сторінок, де вказано прізвище, ім'я та по батькові вступника, серія, номер, де, ким і коли виданий документ, місце реєстрації);
копію військово-облікового документа для військовозобов'язаних;
копію диплома та додатку до нього;
копію екзаменаційного листка ЄВІ з аркушем з результатами;
4 кольорові фотокартки 3 х 4 см (без головного убору, на однорідному світлому фоні);
копії документів, які підтверджують право вступника на спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (для осіб, які мають таке право);
копію медичної довідки за формою 086-о;
копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер);
копію свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред’явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові);
копії опублікованих наукових праць і винаходів, сертифікатів та дипломів.

Списки зарахованих

про початок навчання

Спеціально організована сесія ЄВІ

 

За матеріалами сайту УЦОЯО

Для вступників у магістратуру, які не змогли з тих чи інших причин скласти чи бажають перескласти єдиний вступний іспит (ЄВІ) з іноземної мови, у 2021 році Правилами прийому (п.5.3.3) можуть бути визначені додаткові строки (в межах з 15 вересня до 30 листопада) прийому заяв і документів для здобуття ступеня магістра.

11 вересня 2021 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що проводиться за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:

  • зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
  • не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.

Вартість участі у спеціально організованій сесії становить 540 гривень. До початку реєстрації учасникам варто ознайомитися із нормативним документом, що регламентує особливості надання платної послуги із проведення спеціально організованої сесії ЄВІ.

Оплата послуг за участь у спецсесії здійснюється одним із пропонованих на інформаційній сторінці «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» способів. Сплатити кошти потрібно не пізніше трьох робочих днів після завершення реєстрації.

Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.

Реєстрація вступників триватиме з 27 липня до 5 серпня. ЇЇ здійснюватиме приймальна комісія одного з закладів вищої освіти, у якому вступник бажає брати участь у конкурсному відборі.

Детальніше про подачу документів - дивіться на цій сторінці у вкладці Процедура реєстрації на ЄВІ - детальний опис.

Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.

Для сплати коштів потрібно зайти до «Кабінету учасника ЄВІ/ЄФВВ»  і скористатися електронною платіжною системою або роздрукувати квитанцію і  сплатити її у відділенні / через термінал самообслуговування будь-якого банку. 

Якщо до 10 серпня 2021 року не сплатити суми в повному обсязі, то реєстрацію буде скасовано, а отриманий екзаменаційний листок вважатиметься недійсним.

Офіційне оголошення результатів третьої сесії ЄВІ здійснюється шляхом їх розміщення на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 10 календарних днів із дня проведення іспиту.

Із матеріалами ЄВІ попередніх років можна ознайомитися за посиланням.

 

 

Про бюджетні місця на додатковий набір

Перелік спеціальностей, яким надається особлива підтримка

 

Остання зміна: 12 серпня 2021