Н У Х Т

Твоя англійська і «TED Talks»: ідеї варті поширення

24 лютого 2021

Твоя англійська і «TED Talks»: ідеї варті поширення

Це чудово, що Інтернет наразі надає здобувачам вищої освіти нашого університету доступ до різноманітних джерел для практики англійської мови, але не завжди ці джерела забезпечують і гарантують якість, безпеку та навчально-розвиваючу корисність матеріалу. Такі відео- та аудіоматеріали мають відповідати освітнім потребам і сприяти комплексному розвитку мовних, професійних і особистісних компетенцій, які потім задовольнятимуть вимоги сучасного ринку праці до молодих фахівців.

Одним із перспективних і гідних ресурсів, за свідченням провідних сучасних закордонних методистів, є платформа «TED Talks».

У рамках онлайн-заходу дискусійного кіноклубу викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування Олена Вівтанець розповіла студентам-першокурсникам спеціальності «Готельно-ресторанна справа» (груп ГС-1-6, ГС-1-7, ГС-1-8) про основну мету глобального сучасного проекту TED – «Ideas Worth Spreading» – ефективне поширення величних, значущих ідей для вирішення викликів сьогодення, формування у освічених, інтелектуально розвинених людей бажання брати участь у творенні «кращої версії» себе самого і навколишнього світу.

Промови «TED Talks» – приклад справжньої живої, «природної» англійської мови, такої, яка здатна об’єднувати, надихати і навчати. Сфери впливу матеріалів «TED Talks» у навчанні англійської мови можна поділити на чотири виміри: соціокультурний, компетентнісний, мовний, психологічний.

Окрім роботи над мовними аспектами (опрацювання нової лексики і уживаних у виступі граматичних конструкцій), на прикладі виступу спікера Joachim de Posada «Don’t eat the marshmallow!» здобувачам була продемонстрована важливість вміння публічних виступів. Це вміння є однією зі складових частин навчання у вищий школі і забезпечення успішної комунікації в академічному науковому і професійному середовищі. Також відбулася англомовна дискусія щодо експерименту Стенфордського університету, про який розповідалось у виступі, сутність якого у важливості принципу «відкладеної винагороди» (the principle of delayed gratification) для подальшого успіху в житті.

Наприкінці зауважимо, що платформа «TED» пропонує велику кількість виступів, які мотивують вивчати англійську мову і представляють процес її активного засвоєння, як один із найперспективніших трендів сьогодення.

«Practice makes wonders!».

Опублікований: 24-02-2021
Читайте також:
На зустріч із прекрасним вирушили студенти Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ

Із метою підвищення загальнокультурного розвитку молоді відповідальна за роботу зі студентами Навчально-наукового інституту харчових технологій, доцент кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів Ольга Чернюшок організувала для кураторської групи ТІ-1-4 спеціальності «Харчові технології» похід до театру, де представляв свою сучасну п’єсу «Вій» Чер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На зустріч із прекрасним вирушили студенти Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ 30 листопада 2018

Міжуніверситетська гостьова лекція: НУХТ – НУ «Острозька академія» – КНЕУ

8 грудня 2022р., незважаючи на екстрені відключення світла, на запрошення завідувачки кафедри фінансів НУХТ, професорки Лади Шірінян, викладачі та здобувачі Навчально-наукового інституту і управління НУХТ та освітньо-професійної програми «Управління фінансовим бізнесом» кафедри банківської справи та страхування КНЕУ, приєдналися до міжуніверситетсь...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжуніверситетська гостьова лекція: НУХТ – НУ «Острозька академія» – КНЕУ 12 грудня 2022

На кафедрі готельно-ресторанної справи розпочалися захисти дипломних магістерських проектів

На кафедрі готельно-ресторанної справи розпочалися захисти дипломних магістерських проектів студентами денної форми навчання спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», спеціалізації «Готельна і ресторанна справа». Студенти представили Екзаменаційній комісії з атестації здобувачів вищої освіти проекти різних типів готельних підприємств – турис...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На кафедрі готельно-ресторанної справи розпочалися захисти дипломних магістерських проектів 17 лютого 2018

Чи складно бути вчителем давали відповідь учасники чергового засідання Movie Club

Спитайте студентів, чи складно їм навчатися? «Звичайно! Дуже!» – почуєте у відповідь. А чи складно бути вчителем чи викладачем? Про це студенти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» задумалися, переглядаючи фільм англійською мовою «Історія Рона Кларка» («The Ron Clark Story»). Виявилося, що неабиякі зусилля доводиться прикладати з обох боків,...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чи складно бути вчителем давали відповідь учасники чергового засідання Movie Club 24 листопада 2020