Н У Х Т

Потужна наукометрична база FSTA почала індексування наукових журналів університету

04 липня 2018

Потужна наукометрична база FSTA почала індексування наукових журналів університету

В усьому світі результативність роботи вченого підтверджується цитуванням його наукових праць. Відповідно, сучасні наукові журнали в умовах конкурентної боротьби за якісні наукові статті мають швидко донести інформацію до світової наукової спільноти, і максимально представити її у електронній мережі.

Оперативне поширення інформації у світі та високі показники цитування журналів можливі завдяки їх індексації у наукометричних базах. Провідні світові наукометричні бази виставляють високі умови до наукових видань – це наукова цінність статей, широка географія авторів, врахування у статтях передових наукових розробок інших вчених з усього світу.

Наукові журнали нашого університету відповідають загальноприйнятим у світі вимогам, гідно представляють нашу харчову науку, є цікавими для світової наукової спільноти, що підтверджується їх індексацією провідними наукометричними базами, зокрема:

CASSI (Chemical Abstracts Service Source Index) (з 2016 року)

EBSCO (з 2013 року)

CABI full text (з 2014 року)

European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences (ERIH PLUS) (з 2014 року)

Directory of Open Access Journals (DOAJ) (з 2015 року)

InfoBase Index (з 2015 року)

Index Copernicus (з 2012 року)

А черговим здобутком нашого університету стало те, що наукові журнали «Ukrainian Food Journal» і «Ukrainian Journal of Food Science», починаючи з перших номерів 2018 року, будуть індексуватися наукометричною базою FSTA (Food Science and Technology Abstracts). Ця потужна наукометрична база належить академічному видавництву IFIS, що спеціалізується на виданнях з харчової науки і здоров’я. 

FSTA включає базу даних наукової та технологічної інформації, що стосується харчових продуктів і безпосередньо харчування. База містить понад 1,3 мільйона індексованих записів із повнотекстовими посиланнями на сучасні та історичні книги, журнали, статті, матеріали конференцій, патенти і стандарти із понад 60 країн.

Безсумнівно, таке широке представлення журналів в електронних наукометричних базах дозволяє підтримувати високі рейтинги та індекси цитування, як окремих авторів, так і університету.

Опублікований: 04-07-2018
Читайте також:
Два нових проєкти колективу НУХТ перемогли у конкурсі програми Еразмус+

Наш університет – активний учасник різноманітних міжнародних проєктів. Днями прийшла звістка, що колектив НУХТ виборов право участі у двох нових проєктах програми Еразмус+. Відтепер в університеті буде функціонувати Jean Monnet EU Centre for the Circular and Green Economy. Також університет виборов проєкт Жан Моне Модуль Regulation of the use of f...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Два нових проєкти колективу НУХТ перемогли у конкурсі програми Еразмус+ 19 серпня 2020

Зміст кваліфікаційної роботи бакалаврів має відповідати вимогам часу

31 травня 2024 року на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбувся методичний семінар щодо оновлення змісту кваліфікаційної роботи бакалаврів. За ініціативи професорів кафедри Олександри Нєміріч та Олега Кузьміна було запропоновано включення пункту «Розроблення заходів щодо забезпечення санітарно-гігієнічних умов у проєктованому...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зміст кваліфікаційної роботи бакалаврів має відповідати вимогам часу 03 червня 2024

Інтерактивний науковий Speaking Club із залученням платформи English 4 Ukraine

Аспіранти та магістранти НУХТ разом із доценткою кафедри іноземних мов професійного спрямування Галиною Лук’янець провели інтерактивний англомовний Speaking Club, доєднавшись до благодійної платформи вивчення англійської мови English4Ukraine, що працює на базі Маріупольського державного університету у співпраці з міжнародними партнерами. Система н...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтерактивний науковий Speaking Club із залученням платформи English 4 Ukraine 07 березня 2025

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»!

Нещодавно відбулося нагородження учасників V Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», спрямованого на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію у молодіжному середовищі, який проводиться з метою естетичного виховання...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»! 03 липня 2024