Н У Х Т

Ознайомлення з психологією впливу на клієнтів у рамках дисципліни «Клієнтоорінтованість бізнесу»

29 жовтня 2024

Ознайомлення з психологією впливу на клієнтів у рамках дисципліни «Клієнтоорінтованість бізнесу»

28 жовтня 2024 р. на кафедрі економіки праці та менеджменту відбулася відкрита лекція старшої викладачки Юлії Гринюк з навчальної дисципліни «Клієнтоорієнтованість бізнесу» для здобувачів освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» і «Менеджмент» бакалаврського рівня, що була присвячена актуальній темі «Психологія впливу на клієнтів: маленькі хитрощі великих продажів».

Лекція розпочалася із запитання: «Яка сила змушує купувати споживачів? Як це працює?».

Здобувачі ознайомилися з методами психологічного впливу на клієнтів для збільшення продажів. У яскравій презентації були детально розглянуті хитрощі, які допомагають сформувати позитивне враження у клієнта та підштовхнути його до покупки: принцип дефіциту; принцип соціального доказу; принцип авторитету, принцип симпатії, принцип взаємного обміну, принцип контрасту, колір і дизайн, історія бренду та інші.

Для кожного принципу лекторка застосувала безліч цікавих сучасних практичних прикладів (з історій торгових марок, думок експертів, правил віртуального мерчендайзингу, реферального маркетингу та інше).

За допомогою розв’язання ребусів, на які відповідали здобувачі освіти, спікерка показала, як мерчандайзинг впливає на клієнта створюючи йому психологічні «пастки» заради придбання товарів або послуг.

Викладачка надала поради як захиститися від психологічних пасток при купівлі: не поспішати з покупкою; аналізувати, чи дійсно потрібен товар; перевіряти відгуки та рейтинги: уникати імпульсивних покупок: порівнювати ціни і якість тощо.

Цікава креативна лекція Юлії Гринюк пролетіла швидко і дуже сподобалася і здобувачам, і викладачам та отримала найвищі бали!

Бажаємо Юлії Гринюк і далі бути креативною, викладати на вищому рівні педагогічної майстерності і дивувати усіх новими унікальними авторськими лекціями!

Опублікований: 29-10-2024
Читайте також:
Лабораторне заняття на підприємстві для студентів кафедри технології жирів і парфумерно-косметичних продуктів

15 листопада для студентів 4 курсу спеціальності «Харчові технології та інженерія» за сприяння голови правління підприємства Юрія Євенка відбулося лабораторне заняття з дисципліни «Проектування підприємств галузі з основами САПР» на провідному підприємстві галузі – ПрАТ «Київський маргариновий завод». Викладач кафедри технології жирів і парфумерно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лабораторне заняття на підприємстві для студентів кафедри технології жирів і парфумерно-косметичних продуктів 16 листопада 2018

Кращій групі університету нагородою стала поїздка на харчові підприємства східного регіону

Нещодавно були підведені  підсумки конкурсу на звання кращої групи університету. Почесне перше місце зайняла група магістрів-фармацевтів факультету біотехнології та екологічного контролю. Варто відзначити що студенти зайняли переможне місце з великим відривом. І це не дивно! Оскільки, кожний з групи займається науковою роботою, є спортсменом або а...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кращій групі університету нагородою стала поїздка на харчові підприємства східного регіону 24 травня 2018

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

Студентський гурток кафедри маркетингу активно продовжує роботу, залучаючи здобувачів до обговорення мейнстрімів реклами та маркетингу. Цього разу маркетологи-другокурсники зібрались у режимі онлайн, щоб дізнатися про мистецтво створення рекламного контенту та обмінятися власними ідеями. Анастасія Венгаренко продовжила тему копірайтингу, розпочату...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів 25 вересня 2020

Формат профорієнтації – пізнавальні лекції та мотивуючі бесіди

Директорка Навчально-наукового інституту харчових технологій Оксана Кочубей-Литвиненко та викладачки кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Олена Білик і Юлія Бондаренко завітали з ознайомлювальною лекцією про харчові добавки у складі харчових продуктів на виховну годину до здобувачів випускової групи ВХК 21 Смілянського техноло...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Формат профорієнтації – пізнавальні лекції та мотивуючі бесіди 30 вересня 2024