Н У Х Т

Ознайомлення з психологією впливу на клієнтів у рамках дисципліни «Клієнтоорінтованість бізнесу»

29 жовтня 2024

Ознайомлення з психологією впливу на клієнтів у рамках дисципліни «Клієнтоорінтованість бізнесу»

28 жовтня 2024 р. на кафедрі економіки праці та менеджменту відбулася відкрита лекція старшої викладачки Юлії Гринюк з навчальної дисципліни «Клієнтоорієнтованість бізнесу» для здобувачів освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» і «Менеджмент» бакалаврського рівня, що була присвячена актуальній темі «Психологія впливу на клієнтів: маленькі хитрощі великих продажів».

Лекція розпочалася із запитання: «Яка сила змушує купувати споживачів? Як це працює?».

Здобувачі ознайомилися з методами психологічного впливу на клієнтів для збільшення продажів. У яскравій презентації були детально розглянуті хитрощі, які допомагають сформувати позитивне враження у клієнта та підштовхнути його до покупки: принцип дефіциту; принцип соціального доказу; принцип авторитету, принцип симпатії, принцип взаємного обміну, принцип контрасту, колір і дизайн, історія бренду та інші.

Для кожного принципу лекторка застосувала безліч цікавих сучасних практичних прикладів (з історій торгових марок, думок експертів, правил віртуального мерчендайзингу, реферального маркетингу та інше).

За допомогою розв’язання ребусів, на які відповідали здобувачі освіти, спікерка показала, як мерчандайзинг впливає на клієнта створюючи йому психологічні «пастки» заради придбання товарів або послуг.

Викладачка надала поради як захиститися від психологічних пасток при купівлі: не поспішати з покупкою; аналізувати, чи дійсно потрібен товар; перевіряти відгуки та рейтинги: уникати імпульсивних покупок: порівнювати ціни і якість тощо.

Цікава креативна лекція Юлії Гринюк пролетіла швидко і дуже сподобалася і здобувачам, і викладачам та отримала найвищі бали!

Бажаємо Юлії Гринюк і далі бути креативною, викладати на вищому рівні педагогічної майстерності і дивувати усіх новими унікальними авторськими лекціями!

Опублікований: 29-10-2024
Читайте також:
Подорож профорієнтаційного десанту до самого серця столиці

Зовсім нещодавно профорієнтаційний десант кафедри біотехнології і мікробіології (БТМ) наніс ніщивний удар у самісіньке серце міста Києва, завітавши до середньої загальноосвітньої школи №78. «Навідником» у цій операції виступала к.т.н., доцент Аліна Сірик, котра і була ініціатором даної зустрічі. Вірними представниками Національного університету хар...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Подорож профорієнтаційного десанту до самого серця столиці 01 березня 2019

Університет став науковим партнером українсько-французького навчального проєкту

6 грудня 2021 року уперше в Україні стартував масштабний міжнародний сертифікований навчальний проєкт, метою якого є підвищення кваліфікації фахівців вітчизняної виноградарсько-виноробної галузі. Цього дня на спеціально створеній онлайн-платформі зустрілись українські винороби, інші стейкхолдери галузі та представники французьких профільних органі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Університет став науковим партнером українсько-французького навчального проєкту 07 грудня 2021

Дуальна освіта: поєднання теорії та реальної роботи

Магістранти кафедри автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління ім. проф. А.П. Ладанюка Дмитро Ковальов і Олександр Карунтаєв, які навчаються за дуальною формою освіти і працюють у компанії «Енікон» – провідній інжиніринговій компанії в сфері промислової тепло- та електроенергетики, у рамках проходження переддипломної практики разом ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дуальна освіта: поєднання теорії та реальної роботи 30 вересня 2024

Лекторій для майбутніх фахівців із гостинності від бренд-шефа мережі ресторанів «Сільпо»

На факультет готельно-ресторанного та туристичного бізнесу завітав бренд-шеф мережі ресторанів «Сільпо» Марко Черветті. Лекторій від іменитого гостя для студентів спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» і 181 «Харчові технології» щодо особливостей організації роботи підприємств харчування однієї з найбільших торгівельних мереж України викли...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лекторій для майбутніх фахівців із гостинності від бренд-шефа мережі ресторанів «Сільпо» 03 червня 2019