28 жовтня 2024 р. на кафедрі економіки праці та менеджменту відбулася відкрита лекція старшої викладачки Юлії Гринюк з навчальної дисципліни «Клієнтоорієнтованість бізнесу» для здобувачів освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» і «Менеджмент» бакалаврського рівня, що була присвячена актуальній темі «Психологія впливу на клієнтів: маленькі хитрощі великих продажів».
Лекція розпочалася із запитання: «Яка сила змушує купувати споживачів? Як це працює?».
Здобувачі ознайомилися з методами психологічного впливу на клієнтів для збільшення продажів. У яскравій презентації були детально розглянуті хитрощі, які допомагають сформувати позитивне враження у клієнта та підштовхнути його до покупки: принцип дефіциту; принцип соціального доказу; принцип авторитету, принцип симпатії, принцип взаємного обміну, принцип контрасту, колір і дизайн, історія бренду та інші.
Для кожного принципу лекторка застосувала безліч цікавих сучасних практичних прикладів (з історій торгових марок, думок експертів, правил віртуального мерчендайзингу, реферального маркетингу та інше).
За допомогою розв’язання ребусів, на які відповідали здобувачі освіти, спікерка показала, як мерчандайзинг впливає на клієнта створюючи йому психологічні «пастки» заради придбання товарів або послуг.
Викладачка надала поради як захиститися від психологічних пасток при купівлі: не поспішати з покупкою; аналізувати, чи дійсно потрібен товар; перевіряти відгуки та рейтинги: уникати імпульсивних покупок: порівнювати ціни і якість тощо.
Цікава креативна лекція Юлії Гринюк пролетіла швидко і дуже сподобалася і здобувачам, і викладачам та отримала найвищі бали!
Бажаємо Юлії Гринюк і далі бути креативною, викладати на вищому рівні педагогічної майстерності і дивувати усіх новими унікальними авторськими лекціями!