Н У Х Т

Новий підхід до вивчення соціальної відповідальності студентами-підприємцями

18 вересня 2019

Новий підхід до вивчення соціальної відповідальності студентами-підприємцями

Велике значення має соціальна відповідальність бізнесу в сталому розвитку громад, країн і світу. Тому, в навчальних планах здобувачів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» не лише червоною стрічкою у всьому навчальному процесі виділяється здобуття відповідної компетенції, а й окремо введена дисципліна «Соціально відповідальне підприємництво».

Студенти третього курсу та викладачі кафедри маркетингу Наталія Соломянюк і Вікторія Стеценко відвідали презентацію першого в Україні онлайн-курсу із корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на освітній платформі зі сталого розвитку Impactorium.

Організатори заходу та розробники курсу зібралися разом із викладачами і студентами провідних університетів, що готують підприємців, щоб разом визначити причини і знайти шляхи формування позитивних змін у питанні популяризації заходів КСВ для компаній в Україні.

Центр «Розвиток КСВ» разом із компаніями 1+1, Астарта, Делойт, ДТЕК і Енергоатом пропонують всім бажаючим, у першу чергу, майбутнім і працюючим підприємцям, представникам ТОП-мереджменту, кожній людині стати більш обізнаним у питаннях КСВ, і разом сприяти позитивним змінам в країні.

Курс планують розвивати, нині в ньому 14 блоків.

Після завершення наші студенти виявили впевнене бажання долучитися до освітньої платформи Impactorium та розширити свої знання за допомогою презентованого курсу. 

Опублікований: 18-09-2019
Читайте також:
Визначено переможницю конкурсу в рамках програми ЕRАSМUS+

22 листопада 2023 року відбулося засідання конкурсної комісії в рамках програми ЕРАЗМУС+ 2023/2024 н. р. Мобільність має відбуватися в Щецинському університеті (Польща). До складу конкурсної комісії увійшли: проректор з наукової роботи Сергій Токарчук, директор Навчально-наукового інституту економіки i управління Олег Шеремет, його заступниця з на...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Визначено переможницю конкурсу в рамках програми ЕRАSМUS+ 22 листопада 2023

Лекторій від представників мережі готелів Hilton

Здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» освітньої програми «Готельно-ресторанна справа» відвідали онлайн-лекторій «Стан та перспективи розвитку готельної мережі Hilton  в умовах сьогодення» від спікерки-директорки управління по роботі з персоналом ТОВ «Міжнародний-діловий центр «Готель Hilton Kyiv» Антоніни Форостяної.  Під час заходу було презент...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лекторій від представників мережі готелів Hilton 29 жовтня 2024

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

Бренд очима споживача та очима працівника – чи існує зв'язок? Цікаві дослідження провели викладачі й здобувачі кафедри маркетингу спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Результати були представлені на черговому засіданні студентсь...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу 17 листопада 2023

Патріотичний захід із гостем зі США на кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Викладачка кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Наталія Божок разом зі спеціальним гостем зі США Stuart Snuggs провела виховний захід на національно-патріотичну тематику «Ukraine is in my heart». У заході взяли участь студенти  4 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління. Спочатку студенти обговорювали з викла...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Патріотичний захід із гостем зі США на кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації 21 вересня 2021