Н У Х Т

Менеджери персоналу в EVO.company: сучасний офіс та живе спілкування з HR-експертами

26 вересня 2025

Менеджери персоналу в EVO.company: сучасний офіс та живе спілкування з HR-експертами

У рамках освітньої програми «Менеджмент персоналу» стартував новий сезон проєкту HR check – виїзні заняття для студентів у офісах провідних українських компаній із метою дослідження їх робочих просторів, корпоративної культури та спілкування з HR-фахівцями про інсайди роботи в професії.

У вересні за ініціативи викладачок кафедри економіки праці та менеджменту Юлії Гринюк і Олени Безпалько, а також випускниці, HR бізнес-партнерки RozetkaPay Тетяни Богдан для менеджерів персоналу-бакалаврів першого та другого курсу організовано візит до EVO.company – продуктової ІТ-компанії, яка об’єднує відомі онлайн-маркетплейси Prom.ua, Kabanchik.ua, Deal.by, Bigl.ua, Goodini.ua, Crafta.ua, MegaMaster.kz, Vchasno.com.ua, Zakupki.prom.ua, Satu.kz та інші. Це платформи, де сотні тисяч підприємців продають товари та послуги мільйонам покупців в Україні та за її межами.

Програма заходу була максимально насиченою. Спершу студенти ознайомились з умовами праці, побутом і «культурним кодом» EVO.company. Спеціалістка з адаптації співробітників Маргарита Єременко провела для них екскурсію офісом, який вражає масштабами, ергономікою та оригінальним дизайном у стилі лофт. Це приміщення колишнього заводу площею 7000 м², де кожний із трьох поверхів розділений на два рівні й обладнаний під open space. Побут в EVO.company організовано так, щоб створити максимально комфортну атмосферу для роботи 24/7: смузі- та кавовий бари, кухні, лаунж-зони, кімнати для відпочинку та сну, місця для настільних ігор, спортивна зала, душові, бібліотека, власний фуд-корт, простора тераса, де проходять корпоративні івенти, презентації та ділові зустрічі.

Фірмовою «фішкою» офісу є наявність в інтер’єрі картин сучасних українських художників, які створюють ефект перебування в арт-галереї. Робочий простір доповнюють фотозони та різноманітні тематичні експозиції. Його «роздзинкою» є виставка воєнних експонатів, придбаних за донати, серед яких – журнал Time з фото і підписом Валерія Залужного на обкладинці, велосипед Віталія Кличка та багато інших. Вона нагадує про ціну свободи, важливість постійної підтримки ЗСУ та силу благодійності.

Друга частина зустрічі пройшла у форматі панельної дискусії за участю провідних HR-фахівчинь компанії: Олени Олексієнко – керівниці HR-напряму (Chief of People Team, EVO); Тетяни Богдан – HR-бізнес-партнерки RozetkaPay (HR Business Partner, RozetkaPay); Катерини Сергієнко – керівниці команди з підбору персоналу (Team Lead, Recruitment); Ганни Цвєткової – керівниці команди з операцій з персоналом (Team Lead, People Operations, RozetkaPay) та Маргарити Єременко – спеціалістки з адаптації співробітників (Employee Onboarding Specialist). Наші менеджери персоналу мали змогу не лише послухати виступи спікерок, а й долучитися до обговорення з ними актуальних трендів у HR-сфері, поставити запитання щодо особливостей працевлаштування в ІТ-компаніях, можливостей кар’єрного старту і професійного розвитку, факапів та успішних кейсів в їх особистому досвіді. Найцікавіші та найвлучніші запитання були відзначені подарунками – футболками з логотипом компанії, а всі учасники заходу отримали фірмовий мерч на згадку. Подія завершилася приємним сюрпризом від організаторів – кава-брейком і спілкуванням у неформальній атмосфері.

Колектив кафедри економіки праці та менеджменту і студенти освітньої програми «Менеджмент персоналу» вдячні EVO.company за політику максимальної відкритості та підтримку молодих талантів, а її HR-команді – за професіоналізм і готовність ділитися експертизою з майбутнім поколінням ейчарів, незважаючи на шалені графіки та робочі дедлайни. Особлива подяка за сприяння в організації та гостинність – Тетяні Богдан, випускниці освітньої програми, яка вже понад 10 років у HR-професії будує партнерські відносини між бізнесом і командами, які його створюють.

Опублікований: 26-09-2025
Читайте також:
Вступникам до магістратури та аспірантури: завтра стартує реєстрація на спецсесію ЄВІ

1 серпня розпочнеться реєстрація на спеціально організовану сесію єдиного вступного іспиту (ЄВІ) до магістратури та аспірантури. Для участі в ній можуть зареєструватися вступники, які реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не взяли в ній участі або бажають повторно пройти вступне випробування, а також ті, хто не зареєструв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступникам до магістратури та аспірантури: завтра стартує реєстрація на спецсесію ЄВІ 31 липня 2025

Блискуче володіння лекторською майстерністю продемонструвала доцент кафедри харчової хімії

Викладачі кафедри харчової хімії завжди відповідально, із досконалістю ставляться до розроблення та викладання усіх без виключення навчальних дисциплін. Ось і 6 березня доцент Олена Майборода продемонструвала блискуче володіння лекторською майстерністю. Відкрита лекція була прочитана з дисципліни «Фармакологія» для студентів-біотехнологів четверто...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Блискуче володіння лекторською майстерністю продемонструвала доцент кафедри харчової хімії 07 березня 2019

Здобувачі запрошують на День вступника НУХТ

Здобувачі групи ТІ-2-2 Навчально-наукового інституту харчових технологій Максим Баглюк, Дарина Киричок, Софія Киричок і Єлизавета Розумійко за ініціативи старшої кураторки, асистентки кафедри технології цукру і підготовки води Ірини Самченко відвідали Броварський ліцей №9, де зустрілися й поспілкувалися з учнями 11 класу. Здобувачі освіти розповіл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі запрошують на День вступника НУХТ 19 листопада 2024

Чергове поповнення книжкової полички здобувачів від наших викладачів

Представляємо вашій увазі навчальний посібник «Системи управління якістю на підприємствах харчової промисловості», авторами якого є викладачі нашого університету харчових технологій Вікторія Кійко, Оксана Мельник, Олег Кузьмін, Наталія Попова. Посібник виданий у 2023 році за підтримки видавництва ОЛДІ-ПЛЮС (Херсон-Одеса). У навчальному посібнику в...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чергове поповнення книжкової полички здобувачів від наших викладачів 03 жовтня 2023