Сьогодні науковці приділяють багато уваги життю на інших планетах. І, напевно, кожний із нас запитував себе: «До відкриття яких горизонтів скеровує нас наука?». Щоб відповісти студенти збірної групи ТІ-1-8+9 разом із викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Вікторією Лебідь обрали фільм «Інтерстеллар».
Сюжет із самого початку занурює глядача у критичну ситуацію глобального масштабу: засуха призводить до продовольчої кризи та повільного вимирання людства. Для головного героя стає очевидним невтішний висновок – врятувати світ уже неможливо. Все, що в людських силах – це просто покинути його. Тож група дослідників і вчених вирішує вдатися до сміливого і ризикованого експерименту: здійснити космічний політ крізь червоточину (яка ймовірно з’єднує області простору-часу через велику відстань), аби знайти іншу планету, що могла би стати новим місцем життя для людства.
На початку обговорення здобувачі відповідали на низку проблемних запитань – які наукові, математичні та гуманітарні питання порушив фільм, як фільм змінив їх розуміння науки, простору-часу та того, що важливо для нашого повсякденного життя та ін.
Наступним кроком було встановлення відповідності актора з іменем героя та навіщо була потрібна азбука Морзе. Після цього кожний мав можливість обрати епізод із фільму та детально описати його.
Наприкінці обговорення студенти дійшли висновку, що фільм відобразив потужний рух людського духу і жаги життя крізь час і простір; рух, який доводить, що наше майбутнє залежить не від зірок, а від нас. Пошук нового простору для життя нездатний замінити людям простору, в якому вони пізнають і відчувають один одного.
Приємно, що сучасний фільм схиляє глядача саме до такого висновку – дослідження безмежних і таємничих просторів космосу нерозривно пов’язане з людськими переживаннями та емоціями.