Здобувачі спеціальностей 061 «Журналістика (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»), 075 «Маркетинг» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» мають можливість приєднатися до цікавих лекції від ADC*School, присвячених темі «Про що креативники працюють під час війни?».
Днями відбулася лекція креативного директора Saatchi&Saatchi Ukraine Сергія Білошицького, який розповідав про креативні пазли. Цікаву ідею, частенько доводиться складати наче пазл, тому лектор розказав про методи, як це зробити.
А ще пограли в декодинг кейсів, поговорили про контекст та інші важливі складові успішного проекту.
Розпочали з простого – шукали відповідь на питання, що таке креативна ідея. Далі поговорили про креативні пазли і динамічне поєднання, коли міксуєш різноманітні змінні.
Міркували про революцію – коли виступаєш проти буденних речей і перевертаєш звичне на 180 градусів. Приділили увагу візуалізації проблеми, тут спікер порадив цікаво показувати нетипову проблему або аспект, про який мало хто задумувався, тест-драйву (коли даєш людям спробувати щось, аби довести свою правоту), несподіваному брендингу (коли брендуєш, щось нетипове чи цікаве і це добре підходить бренду) та новим рішенням (коли береш непопсову, цікаву, неординарну проблему і кльово вирішуєш її).
Також цікавими були кейси: ділитися ресурсами (це коли бренд шерить із людьми те, що має з якоюсь хорошою метою); рішення у проблемі (коли проблема, завдяки креативу, перетворюється на рішення); злам системи (коли прагнеш змінити несправедливі чи нечесні правила, норми тощо); захист важливого (коли підтримуєш важливі речі, проти яких виступає закон чи група людей); несподіваний герой (коли ідею чи повідомлення драматизуєш за допомогою незвичного кастингу) та перетворення символу (коли змінюєш значення всім відомого символу заради вищої мети).