Н У Х Т

Як оплатити участь у спецсесії ЄВІ

12 серпня 2024

Як оплатити участь у спецсесії ЄВІ

З 12 до 19 серпня триває реєстрація на спеціально організовану сесію єдиного вступного іспиту вступників до магістратури та аспірантури, які не змогли взяти участь в основній або додатковій сесії ЄВІ чи бажають перескласти іспит і покращити свій результат.

Скласти спецсесію ЄВІ зможуть усі вступники, хто вчасно зареєструється (звернувшись особисто або дистанційно) у приймальній комісії університету та сплатить вартість участі у розмірі 879 грн. Звертаємо увагу! Оплатити участь у спецсесії ЄВІ вступники мають з 12 до 22 серпня. Реєстрація вважатиметься завершеною лише після надходження коштів від вступника на рахунок УЦОЯО.

Оплата за участь у спецсесії здійснюється одним платежем у безготівковій формі в національній валюті України.

Вступник/ця може скористатися кількома способами оплати, які пропонуються в електронному кабінеті учасника вступних випробувань:

- через відповідні посилання з інформаційної сторінки «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури», що здійснюється із застосуванням електронного платіжного засобу;
- через термінали самообслуговування, каси банківських установ тощо. У цьому випадку на інформаційній сторінці «Кабінет учасника вступних випробувань до магістратури» потрібно сформувати квитанцію на переказ коштів. Також квитанцію можна отримати у приймальній комісії разом із екзаменаційним листком.

У квитанції зазначають всі обов'язкові реквізити для здійснення платежу:

- повне найменування одержувача коштів – Український центр оцінювання якості освіти;
- платіжні реквізити Українського центру – ідентифікаційний код (код ЄДРПОУ) – 34187201, рахунок № UA 698201720313231001201002973, відкритий у Державній казначейській службі України, м. Київ;
- сума платежу – 879,00 грн (комісійна винагорода фінансовим установам за переказ коштів і вартість розрахунково-касового обслуговування не включається до суми платежу, а сплачується вступником окремо);
призначення платежу – обов'язково зазначають номер екзаменаційного листка.

Незалежно від обраного способу оплати, переказ коштів вважається завершеним і оплата вартості платної послуги здійсненою з моменту зарахування коштів на рахунок УЦОЯО.

Якщо у строк з 12 серпня до 22 серпня 2024 року послуга не буде оплачена або оплачена не в повному обсязі, реєстрацію для участі в спецсесії УЦОЯО скасовує, а екзаменаційний листок такої особи вважається недійсним.

Якщо виникнуть обставини через які вступник/ця не зможе взяти участь спецсесії, які він/вона не міг передбачити до або під час здійснення платежу, він/вона може звернутися до УЦОЯО із заявою про повернення сплачених коштів (додаток 1 до наказу УЦОЯО), зазначивши у заяві причину повернення. Важливо! Заява має надійти до УЦОЯО до 23 серпня 2024 року.

Якщо із суми коштів, отриманих УЦОЯО, вже були сплачені податки та збори, поверненню підлягає сума, зменшена на розмір сплачених сум податкових зобов'язань. Після повернення коштів реєстрація вступника/ці скасовується.

Також вступник/ця може звернутися до УЦОЯО із заявою про повернення коштів (додаток 2 до наказу УЦОЯО), якщо кошти на рахунок центру були переказані:

- помилково, у тому числі сплачено суму коштів, що менша за вартість однієї платної послуги, а вступником/цею своєчасно не здійснено доплату до повної вартості платної послуги;
- надмірно – сплачено суму коштів, що перевищує вартість 879 грн.

Ці кошти не вважаються сплаченими в межах договірних відносин з надання платної послуги за участь у спецсесії, тому підстав для оподаткування податком на додану вартість немає.

Вступник/ця має право звернутися до УЦОЯО із заявою про повернення помилково або надмірно сплачених коштів протягом строку позовної давності. Після завершення цього строку, УЦОЯО переказує незатребувані кошти до держбюджету України.

Заяву про повернення коштів вступник/ця може подати або в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на електронну адресу УЦОЯО org@testportal.gov.ua, або у паперовому вигляді на адресу: вул. Володимира Винниченка, 5, м. Київ, 04053. Разом із заявою необхідно подати оригінал або копію платіжної інструкції чи іншого платіжного документа, що підтверджує факт оплати.

Розгляд заяви та прийняття рішення про повернення коштів здійснюється Українським центром оцінювання якості освіти протягом трьох робочих днів із дня надходження заяви. У разі прийняття рішення про неможливість її виконання, інформація про це протягом трьох днів після прийняття такого рішення буде направлена вступникові/ці або на електронну адресу, з якої надійшла заява, або на зазначений у заяві номер контактного телефону, або за адресою місця проживання, зазначеною у заяві.

Витрати вступника/ці на сплату банківської комісії за переказ коштів, розрахунково-касове обслуговування тощо не повертаються.

Платна послуга вважається наданою по факту завершення спецсесії, незалежно від фактичної присутності учасника та отриманих ним результатів єдиного вступного іспиту.

Бажаємо успіху, вступники!

Опублікований: 12-08-2024
Читайте також:
Міні-виробництва для закладів ресторанного господарства опановують студенти спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

Доцент кафедри готельно-ресторанної справи Ольга Коваль прочитала лекцію з навчальної дисципліни «Харчові міні-технології в закладах готельно-ресторанного господарства» для студентів 2 курсу зі скороченим терміном навчання спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». На лекцію завітали декан факультету готельно-ресторанного та туристичного бізн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міні-виробництва для закладів ресторанного господарства опановують студенти спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 12 листопада 2018

Ефективна підготовка забезпечується взаємодією викладачів і здобувачів освіти

Навчальний процес другого семестру для здобувачів першого курсу освітнього ступеня «магістр» розпочався організаційною online-зустріччю з гаранткою міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» Оксаною Топчій, завідувачами кафедри технології м'яса і м'ясних продуктів Василем Пасічним і кафедри...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ефективна підготовка забезпечується взаємодією викладачів і здобувачів освіти 29 січня 2024

Про логістичні рішення при експорті органічної продукції дізналися викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Доценти кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Наталія Фалендиш та Інна Зінченко взяли участь в онлайн-тренінгу «Логістичні рішення при експорті та контроль при відвантаженні органічної продукції», проведеному за ініціативи єдиної української Сертифікаційної компанії «Органік стандарт». Метою тренінгу було ознайомлення вітчизня...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про логістичні рішення при експорті органічної продукції дізналися викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 21 серпня 2020

Моніторинг останніх змін харчового законодавства

28 травня 2024 року на кафедрі експертизи харчових продуктів відбувся науковий семінар, присвячений огляду змін законодавства у сфері харчової безпечності. Спікерами виступили заступник начальника Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, начальник відділу організації протиепізоотичної роботи ГУ ДПСС у м. Києві Роман Матв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Моніторинг останніх змін харчового законодавства 29 травня 2024