Н У Х Т

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

02 червня 2022

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

Однією з необхідних складових вступу до закладів вищої освіти в цьому році є мотиваційний лист. Кожний виш має сам визначити вимоги до оформлення його тексту. І Приймальна комісія НУХТ уже завершила цю роботу. Вимоги до мотиваційного листа вступників до нашого університету у 2022 році розроблені, затверджені й оприлюднені.

Отже, аби цього року стати нашими студентами вступникам потрібно буде дотримуватися таких вимог при написанні свого мотиваційного листа: обсяг – одна-дві сторінки формату А4, текст має бути набраний шрифтом Тimеs New Rоmаn 14 кеглю з міжрядковим інтервалом 1, поля з усіх боків повинні бути по 2 см, абзац (відступ) – 1,25 см, вирівнювання тексту – по ширині. Мова мотиваційного листа – українська.

Мотиваційний лист вступника до НУХТ повинен мати такі складові частини:

- Представлення. У ньому містяться відомості про адресата, як отримувача листа (назва закладу освіти/навчального підрозділу) та вступника (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, контактна інформація). Розташовується у правому верхньому куті листа;

- назва «Мотиваційний лист»;

- Основна частина. Тут містяться: найменування обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти; який заклад освіти закінчив; який освітній/освiтньо-професiйний/освiтньо-квалiфiкацiйний/освiтньо-науковий рівень/ступінь у якому закладі освіти за якою спеціальністю вже здобутий (якщо є); досягнення у навчанні (успішність, вивчення профільних дисциплін, та рівень їх засвоєння, знання іноземної мови); історія вибору освітньої програми (спеціальності) та закладу освіти; основні сильні якості вступника, що будуть корисними у період подальшого навчання за фахом; інформація про набуті соціальні навички, важливі для здобуття обраної спеціальності (волонтерська діяльність; участь у заходах, спрямованих на формування активної громадянської позиції, здорового способу життя, екологічної, емоцiйно-етичної культури, стресостiйкостi, спортивні досягнення, захоплення тощо); плани розвитку вступника у процесі професійного становлення.

- Висновки, де містяться очікувані результати - яким чином обрана освітня програма (спеціальність) допоможе реалізації вступника у професійному житті, на які результати навчання очікує вступник для успішного розвитку.

Нагадаємо, що мотиваційний лист подасться вступником разом із заявою про допуск до участі у конкурсному відборі на певну конкурсну пропозицію – освітню програму (спеціальність), форму здобуття освіти, курс. Він завантажується в електронний кабінет вступника під час подання заяви в електронній формі. Мотиваційний лист може подаватися в паперовій формі разом із заявою, що подається в паперовий формі у передбачених Порядком прийому випадках.

Приймальна комісія розглядатиме заяви та документи вступника i в разі неподання мотиваційного листа відхилятиме заяви у зв'язку з відсутністю повного пакету документів, визначених Порядком прийому.

Мотиваційні листи оцінюватимуться за такими критеріями: лаконічність змісту; дотримання офіційно-ділового стилю; чітка структурованість; цілісність, логічність і послідовність викладу; повнота інформації про вступника; правильність найменувань обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти, на які планується вступ; відповідність наведених досягнень у навчанні обраній за заявою освітній програмі; наявність успішних академічних результатів з певних предметів, пов'язаних із обраною освітньою програмою (спеціальністю); високі досягнення в навчанні поєднуються з участю в предметних олімпіадах та конкурсах (участі в науковій роботі); наявність досягнень у навчанні, що виходять за межі освітніх програм освітнього рівня/ступеня, на основі якого здійснюватиметься вступ; знання іноземної мови та досвід участі в міжнародних проєктах; наявність принаймні одного доречного прикладу із власного життя або події зі суспільно-політичного життя, що спонукали до обрання освітньої програми (спеціальності); поінформованість вступника про обрану освітню програму; наявність роздумів щодо правильності професійного самовизначення; наявність роздумів щодо здатності до самореалізації у професії; наявність обґрунтованого бачення себе у перспективі як успішного, конкурентоспроможного фахівця; наявність досвіду громадської активності, спортивних досягнень; здатність до інтерпретації ідей, позицій, фактів, реалій, ситуацій як регуляторів соціальної поведінки, процесу професійного становлення; наявність зв’язків зроблених висновків із наведеними аргументами та прикладами; висновки органічно пов’язані з аргументами й прикладами; очікувані результати є особисто значущими щодо майбутнього процесу професійного становлення; оригінальність викладеного матеріалу; якість мовного оформлення.

Зауважимо, що в університеті розпочали роботу курси з безоплатної підготовки до складання національного мультипредметного тесту, в рамках яких їх слухачі матимуть можливість потренуватися в написанні мотиваційного листа. Для вступників до магістратури наразі також готується серія відповідних вебінарів, інформація про які з’явиться найближчим часом.

Опублікований: 02-06-2022
Читайте також:
Реальні проблеми бізнес-середовища України у кваліфікаційних роботах здобувачів-підприємців

17 та 19 червня 2025 року відбулися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів-бакалаврів освітньо-професійної програми «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» (спеціальність 076 «Підприємництво та торгівля»). Цей етап став кульмінацією чотирьох років навчання, саморозвитку та академічного зростання. Студенти презентували інноваційні бізнес-...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Реальні проблеми бізнес-середовища України у кваліфікаційних роботах здобувачів-підприємців 23 червня 2025

Лаг-фаза магістерських робіт: у пошуках «субстрату» для майбутнього проєкту

Магістрантам-біотехнологам  першого року навчання написання магістерської кваліфікаційної роботи у багатьох аспектах нагадує ріст мікроорганізмів у періодичній культурі. Як і мікроорганізми, що адаптуються до нових умов і синтезують нові ферменти для асиміляції субстрату, магістранти звикають до нових умов і вимог до написання магістерської роботи ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лаг-фаза магістерських робіт: у пошуках «субстрату» для майбутнього проєкту 02 жовтня 2020

Пізнавальний захід для студентів англомовного проекту від викладача кафедри іноземних мов професійного спрямування

8 травня 2018 року, в День пам’яті та примирення, викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування Олеся Старкова провела зі студентами 3-го курсу англомовного проекту спеціальності «Туризм» пізнавальний захід, присвячений трагічним подіям Другої світової війни.  Дуже важливо не забувати події того часу, знати героїв, завдяки яким протягом ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Пізнавальний захід для студентів англомовного проекту від викладача кафедри іноземних мов професійного спрямування 10 травня 2018

Німецький фахівець поділився досвідом зі студентами та викладачами Івано-Франківського коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ

У рамках роботи Європейського корпусу експертів в Івано-Франківському коледжі ресторанного сервісу і туризму нашого університету працював волонтер із Німеччини, спеціаліст кулінарного напряму, фахівець з питань підготовки конкурсантів до участі в національних та міжнародних кулінарних конкурсахГюнтер Вайнберг. З метою удосконалення практичних вмін...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Німецький фахівець поділився досвідом зі студентами та викладачами Івано-Франківського коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ 07 листопада 2018