Н У Х Т

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

02 червня 2022

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

Однією з необхідних складових вступу до закладів вищої освіти в цьому році є мотиваційний лист. Кожний виш має сам визначити вимоги до оформлення його тексту. І Приймальна комісія НУХТ уже завершила цю роботу. Вимоги до мотиваційного листа вступників до нашого університету у 2022 році розроблені, затверджені й оприлюднені.

Отже, аби цього року стати нашими студентами вступникам потрібно буде дотримуватися таких вимог при написанні свого мотиваційного листа: обсяг – одна-дві сторінки формату А4, текст має бути набраний шрифтом Тimеs New Rоmаn 14 кеглю з міжрядковим інтервалом 1, поля з усіх боків повинні бути по 2 см, абзац (відступ) – 1,25 см, вирівнювання тексту – по ширині. Мова мотиваційного листа – українська.

Мотиваційний лист вступника до НУХТ повинен мати такі складові частини:

- Представлення. У ньому містяться відомості про адресата, як отримувача листа (назва закладу освіти/навчального підрозділу) та вступника (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, контактна інформація). Розташовується у правому верхньому куті листа;

- назва «Мотиваційний лист»;

- Основна частина. Тут містяться: найменування обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти; який заклад освіти закінчив; який освітній/освiтньо-професiйний/освiтньо-квалiфiкацiйний/освiтньо-науковий рівень/ступінь у якому закладі освіти за якою спеціальністю вже здобутий (якщо є); досягнення у навчанні (успішність, вивчення профільних дисциплін, та рівень їх засвоєння, знання іноземної мови); історія вибору освітньої програми (спеціальності) та закладу освіти; основні сильні якості вступника, що будуть корисними у період подальшого навчання за фахом; інформація про набуті соціальні навички, важливі для здобуття обраної спеціальності (волонтерська діяльність; участь у заходах, спрямованих на формування активної громадянської позиції, здорового способу життя, екологічної, емоцiйно-етичної культури, стресостiйкостi, спортивні досягнення, захоплення тощо); плани розвитку вступника у процесі професійного становлення.

- Висновки, де містяться очікувані результати - яким чином обрана освітня програма (спеціальність) допоможе реалізації вступника у професійному житті, на які результати навчання очікує вступник для успішного розвитку.

Нагадаємо, що мотиваційний лист подасться вступником разом із заявою про допуск до участі у конкурсному відборі на певну конкурсну пропозицію – освітню програму (спеціальність), форму здобуття освіти, курс. Він завантажується в електронний кабінет вступника під час подання заяви в електронній формі. Мотиваційний лист може подаватися в паперовій формі разом із заявою, що подається в паперовий формі у передбачених Порядком прийому випадках.

Приймальна комісія розглядатиме заяви та документи вступника i в разі неподання мотиваційного листа відхилятиме заяви у зв'язку з відсутністю повного пакету документів, визначених Порядком прийому.

Мотиваційні листи оцінюватимуться за такими критеріями: лаконічність змісту; дотримання офіційно-ділового стилю; чітка структурованість; цілісність, логічність і послідовність викладу; повнота інформації про вступника; правильність найменувань обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти, на які планується вступ; відповідність наведених досягнень у навчанні обраній за заявою освітній програмі; наявність успішних академічних результатів з певних предметів, пов'язаних із обраною освітньою програмою (спеціальністю); високі досягнення в навчанні поєднуються з участю в предметних олімпіадах та конкурсах (участі в науковій роботі); наявність досягнень у навчанні, що виходять за межі освітніх програм освітнього рівня/ступеня, на основі якого здійснюватиметься вступ; знання іноземної мови та досвід участі в міжнародних проєктах; наявність принаймні одного доречного прикладу із власного життя або події зі суспільно-політичного життя, що спонукали до обрання освітньої програми (спеціальності); поінформованість вступника про обрану освітню програму; наявність роздумів щодо правильності професійного самовизначення; наявність роздумів щодо здатності до самореалізації у професії; наявність обґрунтованого бачення себе у перспективі як успішного, конкурентоспроможного фахівця; наявність досвіду громадської активності, спортивних досягнень; здатність до інтерпретації ідей, позицій, фактів, реалій, ситуацій як регуляторів соціальної поведінки, процесу професійного становлення; наявність зв’язків зроблених висновків із наведеними аргументами та прикладами; висновки органічно пов’язані з аргументами й прикладами; очікувані результати є особисто значущими щодо майбутнього процесу професійного становлення; оригінальність викладеного матеріалу; якість мовного оформлення.

Зауважимо, що в університеті розпочали роботу курси з безоплатної підготовки до складання національного мультипредметного тесту, в рамках яких їх слухачі матимуть можливість потренуватися в написанні мотиваційного листа. Для вступників до магістратури наразі також готується серія відповідних вебінарів, інформація про які з’явиться найближчим часом.

Опублікований: 02-06-2022
Читайте також:
Обмін інноваційними проєктами

За результатами роботи III Міжнародної студентської наукової конференції «Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки», що відбулася у м. Біла Церква й організаторами якої виступали ГО «Молодіжна наукова ліга» та ГО «Європейська наукова платформа», здобувач вищої освіти третього курсу за освітньо-професійною програмою «Прикладна...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Обмін інноваційними проєктами 21 листопада 2022

Актуальна тема щодо впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств на лекції закордонної професорки

Сьогодні за участі професорки кафедри економіки і права Оксани Гривківської та професорки American University of Science&Technology (AUST, м. Бейрут, Ліван) Олени Жидкевич відбулася гостьова лекція «Оцінювання впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств». Актуальна тема лекції була підібрана з урахуванням запитів здобу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальна тема щодо впливу факторів макросередовища на результати діяльності підприємств на лекції закордонної професорки 06 жовтня 2023

Штучний інтелект в освіті: викладачі розбираються з нюансами

У співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством освіти і науки України ГО «Прогресильні» з 26 травня по 9 червня 2025 р. проводило масштабний курс підвищення кваліфікації для освітян, управлінців і науковців «Великий курс про штучний інтелект в освіті». Цей курс відкрив завіси, як адаптуватися до нової освітньої реально...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Штучний інтелект в освіті: викладачі розбираються з нюансами 30 червня 2025

Традиції спортивної історії міста продовжуватимуть студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ

У Кам’янець-Подільському коледжі харчової промисловості НУХТ відбулася зустріч студентів механічного відділення з представниками академії мотоциклетного спорту «Поділля». Представники клубу розповіли студентам про історію створення і розвиток мотобольного спорту, який довгий час був візитною карткою міста. При підтримці місцевої влади та меценаті...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Традиції спортивної історії міста продовжуватимуть студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ 09 лютого 2017