Н У Х Т

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

02 червня 2022

Вступникам до НУХТ: оприлюднені вимоги до написання мотиваційного листа

Однією з необхідних складових вступу до закладів вищої освіти в цьому році є мотиваційний лист. Кожний виш має сам визначити вимоги до оформлення його тексту. І Приймальна комісія НУХТ уже завершила цю роботу. Вимоги до мотиваційного листа вступників до нашого університету у 2022 році розроблені, затверджені й оприлюднені.

Отже, аби цього року стати нашими студентами вступникам потрібно буде дотримуватися таких вимог при написанні свого мотиваційного листа: обсяг – одна-дві сторінки формату А4, текст має бути набраний шрифтом Тimеs New Rоmаn 14 кеглю з міжрядковим інтервалом 1, поля з усіх боків повинні бути по 2 см, абзац (відступ) – 1,25 см, вирівнювання тексту – по ширині. Мова мотиваційного листа – українська.

Мотиваційний лист вступника до НУХТ повинен мати такі складові частини:

- Представлення. У ньому містяться відомості про адресата, як отримувача листа (назва закладу освіти/навчального підрозділу) та вступника (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, контактна інформація). Розташовується у правому верхньому куті листа;

- назва «Мотиваційний лист»;

- Основна частина. Тут містяться: найменування обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти; який заклад освіти закінчив; який освітній/освiтньо-професiйний/освiтньо-квалiфiкацiйний/освiтньо-науковий рівень/ступінь у якому закладі освіти за якою спеціальністю вже здобутий (якщо є); досягнення у навчанні (успішність, вивчення профільних дисциплін, та рівень їх засвоєння, знання іноземної мови); історія вибору освітньої програми (спеціальності) та закладу освіти; основні сильні якості вступника, що будуть корисними у період подальшого навчання за фахом; інформація про набуті соціальні навички, важливі для здобуття обраної спеціальності (волонтерська діяльність; участь у заходах, спрямованих на формування активної громадянської позиції, здорового способу життя, екологічної, емоцiйно-етичної культури, стресостiйкостi, спортивні досягнення, захоплення тощо); плани розвитку вступника у процесі професійного становлення.

- Висновки, де містяться очікувані результати - яким чином обрана освітня програма (спеціальність) допоможе реалізації вступника у професійному житті, на які результати навчання очікує вступник для успішного розвитку.

Нагадаємо, що мотиваційний лист подасться вступником разом із заявою про допуск до участі у конкурсному відборі на певну конкурсну пропозицію – освітню програму (спеціальність), форму здобуття освіти, курс. Він завантажується в електронний кабінет вступника під час подання заяви в електронній формі. Мотиваційний лист може подаватися в паперовій формі разом із заявою, що подається в паперовий формі у передбачених Порядком прийому випадках.

Приймальна комісія розглядатиме заяви та документи вступника i в разі неподання мотиваційного листа відхилятиме заяви у зв'язку з відсутністю повного пакету документів, визначених Порядком прийому.

Мотиваційні листи оцінюватимуться за такими критеріями: лаконічність змісту; дотримання офіційно-ділового стилю; чітка структурованість; цілісність, логічність і послідовність викладу; повнота інформації про вступника; правильність найменувань обраної освітньої програми (спеціальності), освітнього (освiтньо-наукового) ступеня, закладу освіти, на які планується вступ; відповідність наведених досягнень у навчанні обраній за заявою освітній програмі; наявність успішних академічних результатів з певних предметів, пов'язаних із обраною освітньою програмою (спеціальністю); високі досягнення в навчанні поєднуються з участю в предметних олімпіадах та конкурсах (участі в науковій роботі); наявність досягнень у навчанні, що виходять за межі освітніх програм освітнього рівня/ступеня, на основі якого здійснюватиметься вступ; знання іноземної мови та досвід участі в міжнародних проєктах; наявність принаймні одного доречного прикладу із власного життя або події зі суспільно-політичного життя, що спонукали до обрання освітньої програми (спеціальності); поінформованість вступника про обрану освітню програму; наявність роздумів щодо правильності професійного самовизначення; наявність роздумів щодо здатності до самореалізації у професії; наявність обґрунтованого бачення себе у перспективі як успішного, конкурентоспроможного фахівця; наявність досвіду громадської активності, спортивних досягнень; здатність до інтерпретації ідей, позицій, фактів, реалій, ситуацій як регуляторів соціальної поведінки, процесу професійного становлення; наявність зв’язків зроблених висновків із наведеними аргументами та прикладами; висновки органічно пов’язані з аргументами й прикладами; очікувані результати є особисто значущими щодо майбутнього процесу професійного становлення; оригінальність викладеного матеріалу; якість мовного оформлення.

Зауважимо, що в університеті розпочали роботу курси з безоплатної підготовки до складання національного мультипредметного тесту, в рамках яких їх слухачі матимуть можливість потренуватися в написанні мотиваційного листа. Для вступників до магістратури наразі також готується серія відповідних вебінарів, інформація про які з’явиться найближчим часом.

Опублікований: 02-06-2022
Читайте також:
У форматі інтелектуальної гри вивчали студенти дисципліну «Екологія харчових виробництв»

Командний дух заповнив аудиторію, очі виблискують спортивним азартом, напруга зростає, інтелектуальна гра розпочалась – це про брейн-ринг, такий собі «батл екологів». Група екологів  Ек-4-3 розділилася на дві команди і розпочала чесну боротьбу за визнання найрозумніших з дисципліни «Екологія харчових виробництв». Усі студенти добровільно відклали ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У форматі інтелектуальної гри вивчали студенти дисципліну «Екологія харчових виробництв» 08 жовтня 2018

Хто не вміє говорити, той не побудує кар’єру!

Хто не вміє говорити, той не побудує кар’єру, – наголошують викладачі кафедри гуманітарних дисциплін. Тому всі заняття з риторики були спрямовані на досягнення професійного успіху та формування відповідних риторичних компетентностей у майбутніх фахівців. На заняттях із вибіркової навчальної дисципліни «Риторика» здобувачі не лише дізналися про іст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Хто не вміє говорити, той не побудує кар’єру! 11 грудня 2020

Про інноваційні компоненти косметичних засобів на лекції доцентки кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів

Доцентка кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Наталія Сабадаш прочитала відкриту лекцію «Силікони, як інноваційні компоненти косметичних засобів» у режимі відеоконференції з дисципліни «Інновації в технології харчових добавок та косметичних засобів» для студентів групи ХТ-І-14-Маг. Відкриту лекцію ві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про інноваційні компоненти косметичних засобів на лекції доцентки кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів 24 листопада 2021

Вчена рада університету підсумувала свою роботу за навчальний рік

21 червня відбулося планове й останнє у цьому навчальному році засідання вченої ради університету. Традиційно на початку тепло привітали членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями. Також диплом кандидата наук за спеціальністю «Технологія харчової продукції» заступник голови вченої ради, перший проректор Володимир Яровий, що вів ц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вчена рада університету підсумувала свою роботу за навчальний рік 21 червня 2018