Відбулася відкрита лекція доцентки кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Олени Білик з дисципліни «Регулювання використання харчових добавок в різних технологіях та гармонізація Європейських регламентів в Україні на шляху Євроінтеграції», яку вона прочитала для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Магістр» освітньо-професійних програм «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів» і «Технології органічних харчових продуктів».
Вивчення вибіркової дисципліни відбувається в рамках проєкту програми Erasmus+ Модуль Жана Моне (#620521-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-MODULE).
На відкритій лекції були присутні директорка Навчально-наукового інституту харчових технологій Оксана Кочубей-Литвиненко, завідувач кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Володимир Ковбаса, викладачі кафедри та завідувачка відділення харчових технологій Кам’янець-Подільського фахового коледжу харчової промисловості НУХТ Лілія Ткач.
Тема лекції – «Загальні відомості про харчові добавки. Роль світових організацій у питаннях регулювання їх використання».
Зважаючи на те, що це була перша лекція, Олена Білик довела до відома студентів інформацію про структуру освітньої компоненти, силабус дисципліни та наголосила на обов’язковому дотриманні правил академічної доброчесності під час навчання.
Лекторка детально розкрила питання щодо загальних понять про харчові добавки та їх класифікацію, про світові та національні організації, які працюють у сфері регулювання використання харчових добавок. Також була приділена увага способам введення харчових добавок і правилам їх маркування на споживчій упаковці харчових продуктів. Особливу увагу Олена Білик звернула на діючі регламенти у сфері регулювання використання харчових добавок в країнах ЄС та в Україні та на різницю у законодавстві країн ЄС і США.
Лекція була прочитана на високому рівні, з використанням презентації. Лекторка постійно підтримувала контакт із аудиторією, наводила приклади. Інформація, представлена в лекції, стане у пригоді здобувачам вищої освіти у майбутній професійній діяльності.