Н У Х Т

Варто знати

19 січня 2018

Варто знати

Після Першої світової та громадянської війн на території колишньої Російської імперії виникло 13 держав. П’ять із них – країни Балтії, Польща і Фінляндія – стали самостійними. Українські землі опинилися у складі різних держав. На Східній частині утвердилася радянська форма державності. Даний період в історії українського народу є дуже трагічним. Цей період визначається двома тенденціями розвитку суспільства.

У науковому читальному залі Науково-технічної бібліотеки університету цього тижня розпочала роботу постійнодіюча книжкова виставка «Радянська Україна 1920-1930-х років»,  присвячена сторінкам історії України та біографіям видатних особистостей цього періоду. Виставка буде експонуватися до кінця року.

Запрошуємо всіх бажаючих!

Опублікований: 19-01-2018
Читайте також:
Новий досвід для студентів і викладачів – модульний контроль online

Викладачі кафедри біотехнології і мікробіології намагаються максимально адаптувати навчальний процес під сучасні реалії: організовують online-лабораторні роботи, проводять практичні та лекційні заняття, ну і звичайно, не забувають про контроль знань здобувачів освіти. Звичний для них модульний тиждень, який раніше проходив усно і в університеті, ни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новий досвід для студентів і викладачів – модульний контроль online 06 листопада 2020

Майстер-класами з розпису імбирних пряників і карвінгу зацікавили майбутніх вступників студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчових технологій НУХТ

18 жовтня 2018 року за ініціативи міського та районного Центрів зайнятості у Кам’янець-Подільському відбувся «Ярмарок професій», участь у якому взяв колектив Кам’янець-Подільського коледжу харчових технологій НУХТ. Навчальний заклад представляли заступник директора з виховної роботи Антоніна Боднар, викладачі циклової комісії технологічних дисциплі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Майстер-класами з розпису імбирних пряників і карвінгу зацікавили майбутніх вступників студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчових технологій НУХТ 18 жовтня 2018

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

Робота в туристичному бізнесі потребує постійного оцінювання ринкової ситуації та вивчення потреб туристів для прийняття ефективних управлінських рішень. Дієвим інструментом збору інформації виступають маркетингові дослідження. Майбутній бакалавр з туризму повинен знати теоретичні основи та практичні аспекти механізму проведення дослідження. Саме т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму 12 жовтня 2020