Нещодавно стартував перший у цьому навчальному році етап роботи студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Здобувачі спробували знайти відповіді на непрості питання: стартап-проєкти та їх промоція: який вплив це чинитиме на світову економіку?
Ініціаторкою теми стартапів стала доцентка кафедри маркетингу Оксана Данкеєва, її огляд розвитку стартап-діяльності в Україні та світі надихнув на власні дослідження здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Євгенія Анікеєнко презентувала студентам і викладачам сім із чотирнадцяти стартапів, що представили Україну на VivaTech 2022: автоматизована платформа Elai.io з безліччю аватарів для перетворення тексту на відео, соцмережа та EdTech-платформа для креативних індустрій CASES і не тільки. Учасники та гості гуртка дізналися про технологічний стартап Lookerz, що дозволяє створити стильний образ без участі стиліста, платформу симуляційного навчання медиків ClinCaseQuest, невидиму охоронну систему для велосипеда WheelKeep та багато іншого.
Але найцікавішим сюрпризом гуртка став власний стартап наших здобувачів «Мрія студента», а скоріше модифікація існуючого стартапу «Мрія». Думки учасників розійшлися, що стало основою формування двох команд: новаторів і консерваторів. У баттлі взяли участь Євгенія Анікієнко, Тетяна Копайгородська, Давід Кущик, Антон Хорольський та Євген Кратко. Новатори презентували свою студентську «Мрію» з усіма її перевагами і можливостями. Натомість консерватори піддали критиці окремі моменти застосунку та ще й дали ґрунтовний аналіз можливих ризиків. Як відомо, думка опонентів допомагає покращити проєкт, що й мало місце у бізнес-грі. Враховуючи зауваження та можливі ризики від консерваторів, з'явився змінений погляд на функціонал стартапу, що, сподіваємось, буде реалізовано в майбутньому.