Якість освіти визначається не тільки компетентністю викладачів і високим рівнем викладання, а й здатністю навчального закладу адаптуватися до потреб здобувачів освіти. І поки багато інших університетів тримаються старих традицій, уникаючи принципових змін, наш заклад освіти втілює в життя прогресивні новації, аби іти в ногу з часом і адаптуватися до навколишніх змін. І впроваджуючи зміни, наш колектив орієнтується на побажання студентів, дізнаючись їх думку шляхом опитувань.
Так, за результатами цьогорічного опитування були внесені зміни до освітньої програми підготовки бакалаврів «Біотехнології: фармацевтична, промислова, природоохоронна, харчова», про що було повідомлено в рамках зустрічей гарантки освітньої програми Світлани Старовойтової зі здобувачами освіти другого, третього і четвертого курсів спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія», які відбулися 14 та 15 листопада і до яких активно долучилася деканка факультету біотехнології та екологічного контролю Наталія Грегірчак.
У ході опитування студентами був відзначений високий рівень викладання дисциплін і в цілому задовільний стан методичного наповнення. Але, на думку опитаних, певні дисципліни потребують перегляду структурування навчального матеріалу. Тож, рішенням випускової кафедри лекторам дисциплін було рекомендовано переглянути наповнення і структурування матеріалу на платформі Moodle, а також впровадити до практичних і лабораторних занять активні методи навчання: командну роботу, ділові ігри, круглі столи, для покращення набуття студентами soft skils. Пропозиції оновити навчально-методичну літературу враховано – в план видання НМЛ кафедри внесене видання електронних посібників із дисциплін: «Вступ до фаху», «Імунобіологія і основи імунобіотехнологій», «Нормативне забезпечення біотехнологічних виробництв», «Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних і харчових виробництв».
І, звичайно ж, гарантка вкотре нагадала про важливість дотримання академічної доброчесності й детально ознайомила з новим Положенням про забезпечення академічної доброчесності в університеті (затверджено наказом ректора №105 від 11 листопада 2022 рю) та додаткові освітні можливості: внутрішню академічну мобільність, дуальну освіту, сертифікатні програми та можливості неформальної освіти.
Світлана Старовойтова наголосила на важливості думки кожного здобувача і закликала активно висловлювати свої зауваження та побажання для покращення освітнього процесу.