Міждисциплінарний підхід у навчанні відомий ще з античних часів, а останнім часом він набуває все більшу актуальність. Однак його практичне застосування в основному обмежується сферами вищої освіти й вивчення мов. У сфері ж середньої освіти даний підхід лише набуває популярності і поширення. Прихильники підходу вважають, що його правильне застосування може допомогти поліпшити якість освіти й краще підготувати учнів до дорослого життя.
Ось чому районний семінар вчителів природничих дисциплін Оболонського району м. Києва «Міждисциплінарність як продуктивний результат партнерської кооперації», на який були запрошені представники НУХТ, доцент кафедри біотехнології і мікробіології Вікторія Красінько і методист Підготовчого відділення Маргарита Панасевич, став тим необхідним заходом, який покликаний зробити внесок у гармонізацію освітянських інновацій України і світу.
Семінар виявився дуже змістовним і корисним. Колеги-вчителі наочно продемонстрували переваги міждисциплінарного підходу, який полягає в об'єднанні біологічного, хімічного, географічного, економічного, а також психологічного, педагогічного й дослідницького підходів до вивчення природничих дисциплін, використання різних форм і методів, що сприяють формуванню в учнів в умовах школи природничої та економічної компетентності за допомогою високотехнологічного інформаційно-комунікаційного освітнього середовища.
У свою чергу, в своєму виступі Вікторія Красінько підкреслила значимість і міждисциплінарних підходів, і організації системи зовнішніх зв'язків, і профорієнтованості як вищої, так і середньої школи, які надзвичайно важливі для успішного здійснення освітньої діяльності. Скориставшись нагодою поспілкуватися з вчителями-«природничниками», які саме і опікуються підготовкою потенційних вступників із фахових для вступу до НУХТ дисциплін, Вікторія Олегівна ознайомила колег із особливостями освітньої діяльності університету, факультету біотехнології та екологічного контролю та кафедри біотехнології і мікробіології, а також перевагами отримання фаху біотехнолога, який є яскравим прикладом отримання інтегрованої, міждисциплінарної освіти. Доповідач акцентувала увагу на можливості проведення біологічних і біотехнологічних майстер-класів, дослідницьких робіт МАН, як на базі кафедри, так і на базі шкіл.
Щиро вдячні адміністрації гімназії «Потенціал» за гостинне запрошення і теплий прийом і сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!