Для магістрантів освітньо-професійної програми «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчоконцентратів» було проведено міждисциплінарне лабораторне заняття, що об’єднало дисципліни «Світові технології борошняних та кондитерських виробів» і «Сучасні технології борошняних та кондитерських виробів спеціального призначення». Заняття відбулося у лабораторії Інноваційного центру PURATOS UKRAINE, що забезпечило студентам унікальну можливість працювати зі сучасним технологічним обладнанням.
Під час заняття застосовувався метод Co-Teaching, який передбачав інтеграцію теоретичного та практичного викладання. Доцентки кафедри технології хлібопекарських та кондитерських виробів Олена Білик і Юлія Бондаренко представили здобувачам освіти теоретичні основи за темою заняття, а інженер-технолог по дослідженнях і розробках компанії PURATOS Сергій Козаков продемонстрував технологічний процес, пояснюючи ключові практичні аспекти виробництва.
Заняття було присвячене опануванню технологій хлібобулочних виробів із житнього борошна та його суміші з пшеничним на прикладі фінських окрайців і заварних сортів хліба. Міждисциплінарний підхід дозволив не лише розглянути класичні технології, а й дослідити розроблення виробів із оздоровчими властивостями та продукції, що може бути рекомендована для людей із цукровим діабетом.
Особлива увага була приділена використанню різних видів заварок для надання хлібобулочним виробам солодкого смаку без внесення до рецептури доданого цукру, застосуванню солодової сировини, продуктів із пророщених зерен жита, цільнозернового борошна, сумішей на основі сухих заквасок і продуктів перероблення зерен культур, нетрадиційних для хлібопечення, для підвищення харчової цінності виробів, надання їм оздоровчих властивостей і забезпечення високих споживчих характеристик.
Здобувачі освіти та викладачі щиро вдячні керівництву Інноваційного центру PURATOS UKRAINE за сприяння у проведенні заняття та можливість працювати у професійному середовищі. Окрема подяка Сергію Козакову за його високий професіоналізм, відкритість до обміну знаннями та натхнення у підготовці майбутніх фахівців. Таке заняття стало чудовим прикладом інтеграції науки та практики.