Щороку на початку квітня в межах виставки гастрономічних рішень для фахівців індустрії гостинності їжі поза домом (WorldFood Gastro Days) відбуваються заходи, що відкривають унікальні можливості для створення гастрономічних вражень, розкривають секрети успіху закупівлі та гастрономічну спадщину України, підтримують HoReCa. На одному з таких заходів побували завідувачка кафедри готельно-ресторанної справи Лариса Шаран, професорка кафедри Тетяна Сильчук і бакалаври та магістранти спеціальності «Готельно-ресторанна справа.
У межах програми нетворкінгу «Постачальник VS ресторатор: фасилітація в діалозі про локальну гастроспадщину», модераторкою якої була дослідниця гастрономічної культури України, кандидатка історичних наук, популяризаторка української кухні, засновниця науково-популярного медіа про гастрономічну культуру України «Їжа культура» та головна редакторка видавництва «Їжак», радіоведуча програми «У своїй тарілці» Олена Брайченко, учасники почули різні думки та твердження щодо плідної взаємодії представників ресторанного бізнесу, рестораторів, крафтовиків і фермерів. Захід був цікавий, різносторонній і насичений.
Рестораторка, власниця @hlek.kyiv @dumkakiev, амбасадорка українських продуктів Майя Степова та Андрій Северенчук, шеф-кухар ресторану «Глек», що спеціалізується на сучасній київській кухні, переконані – майбутнє української гастрономії за локальними продуктами. Водночас, вони вважають, що натхнення варто черпати не лише з історії – сучасність пропонує набагато більше цікавого.
Журналіст, ведучий телевізійних програм «Знак якості» та «Твій день», амбасадор автентичної української кухні Костянтин Грубич зосередив увагу учасників нетворкінгу на Ресторації локальної кухні як хабі крафтових виробників сільгосппродукції.
Секретами свого балансу у поєднанні цілющих трав із потребами кав’ярні та як відкрити свій бізнес поділився власник Zhygun Herbs Вадим Жигун.
Досвідом відкриття вітчизняного закладу ресторанного бізнесу, його становлення у воєнний період і співпраці з вітчизняним фермером поділилася засновниця, бренд-шефиня авторської кухні на відкритому полум’ї ресторану «Бавовна» Альона Смірнова.
А як захистити свої авторські права на гастроспадщину, крафт та інші спеціалітети як засобу просування та фінансування розповіла національна експертка ЄС у галузі географічних зазначень, вин, спиртних напоїв і харчових продуктів, юридична радниця Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Юлія Прохода.
Після закінчення нетворкінгу учаснику заходу відвідали виставку виробників вітчизняної крафтової продукції.
Наші викладачки відкрили для себе нові знайомства з фахівцями ресторанного бізнесу та можливості подальшої плідної співпраці з ними. Здобувачі ж почули цікаві напрями та практичні кейси про значення постійного тандему крафтовиків сільського господарства та ресторанного бізнесу.