Н У Х Т

Магістранти-біотехнологи на карантині, або написання обґрунтування

26 січня 2021

Магістранти-біотехнологи на карантині, або написання обґрунтування

Кожний рік навчання студентів 1 курсу магістратури починається з вибору тематики магістерської роботи та написання обґрунтування. Кожний рік студенти думають, що саме їх курсу найскладніше і вимоги до них найсуворіші. А цього навчального року, зважаючи на карантинні заходи, вступ відбувся пізніше і всю програму магістранти мали пройти лише за два з половиною місяці. Тож на вибір тематики магістерської роботи здобувачам 1 курсу магістратури кафедри біотехнології і мікробіології відвели лише тиждень.

Перечитуючи фахову літературу, вони ділилися між собою тим, що не можуть знайти цікаву тематику, якій було б присвячено багато наукових праць. Проте, студенти не опускали руки, вишукували нові напрями біотехнологічних розробок, зверталися до викладачів, і зрештою всі визначилися з тематикою майбутньої магістерської роботи.

Але це був тільки початок семестру. Перший місяць виявився складним – навчання відбувалося і дистанційно, і в університеті. Постійні зміни збивали з пантелику, не було зрозуміло, що, коли і в якому вигляді здавати. Аж після повного переходу на дистанційне навчання, магістранти трохи заспокоїлися й розібралися в обраній тематиці.

Як зізнаються самі здобувачі, найбільш важким етапом роботи над обґрунтуванням став аналіз наукових праць. Вони цілими днями перечитували статті, опубліковані за останні роки. З’ясувалося, що велика частина літератури не відповідає їх вимогам, тобто не містить всієї необхідної інформації, яка дозволила б проаналізувати роботу та порівняти її з іншими. А вітчизняних наукових праць по більшості тем взагалі не виявилось. Для подолання цієї перешкоди нам дуже допомогли навички, здобуті під час навчання у бакалавраті.

Магістранти зазначають, що прийшлося їм нелегко – багато занять, багато матеріалу і ще більше питань. Відстаючи по одному предмету, вони наздоганяли його та відставали по іншому. При цьому деякі студенти встигали і навчатися, і науковою роботою займатися. Викладачі ж допомагали усім впоратися за короткий час, вказували на помилки та приділяли максимум своєї уваги. Тож, незважаючи на карантин і дистанційне навчання, першокурсники-магістранти змогли вкластися у кінцеві терміни здачі самостійних робіт і представити високий рівень знань!

Опублікований: 26-01-2021
Читайте також:
Глибоке розуміння проблематики і практичний досвід – фішки сучасного викладача

Як забезпечити зупинку? Про це дізналися здобувачі вищої освіти другого року навчання 6 травня на відкритій лекції у рамках курсу «Кінематика та динаміка машин», присвяченій дослідженню механізмів, що реалізують рух вихідних ланок із зупинками. Лектор – к.т.н., доцент кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Володимир Костін поділився з аудиторі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Глибоке розуміння проблематики і практичний досвід – фішки сучасного викладача 07 травня 2024

Міжнародний науковий круглий стіл «Sustainable consumption in restaurant industry»

22 лютого 2022 року кафедрою технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ім. В.Ф. Доценка проведений Міжнародний науковий круглий стіл «Sustainable consumption in restaurant industry» («Розумне споживання в ресторанній індустрії»). До організації та проведення заходу долучилися Лянкаранськ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний науковий круглий стіл «Sustainable consumption in restaurant industry» 24 лютого 2022

Дуальна освіта – ідеальні умови для здобувачів освіти

За ініціативи ПрАТ «МХП» 15 здобувачів освіти 4-го курсу спеціальності 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані системи» відокремленого структурного підрозділу «Смілянський технологічний фаховий коледж НУХТ» взяли участь у проєкті дуального навчання. Проєкт тривав з середини серпня до  середини грудня 2021 р., не враховуючи тривалої підготовк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дуальна освіта – ідеальні умови для здобувачів освіти 28 грудня 2021

Над покращенням своїх професійних компетенцій невпинно працюють викладачі кафедри фізики

Викладачі кафедри фізики Михайло Лазаренко та Інна Гуцало з 6 квітня по 6  листопада 2020 року проходили підвищення кваліфікації в ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центрального інституту післядипломної  освіти Національної академії педагогічних наук України. Підвищення кваліфікації відбувалося за освітньо-професійною програмою «Науково-педаго...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Над покращенням своїх професійних компетенцій невпинно працюють викладачі кафедри фізики 30 листопада 2020