Н У Х Т

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

19 травня 2021

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!».

Як зауважила голова оргкомітету фестивалю та віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, пандемія 2020-2021 років визначила напрямок фестивалю: провідною темою була трансформація – економічна, геополітична, психологічна й технологічна.

Фестиваль став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті студентами під час занять в університеті, почути від піар-практиків їхнє бачення розвитку сфери соціальних комунікацій у змінюваних умовах, спричинених пандемією, ознайомитися із практичним досвідом реалізації проєктів, історіями успіху представників бізнесу.

Спікери значну увагу приділили digital-сфері. Зокрема вели мову про ті зміни, яких зазнало управління репутацією, сприйняття бренду в умовах пандемії, як це вплинуло на рекламні креативи, телепроєкти, ведення бізнес-комунікації. Практики у сфері піару дискутували про Deep fakes, майбутнє ТікТок, аудіокомунікацію. Присутні дізналися й про тренди у внутрішніх комунікаціях у період пандемії, роль контексту в комунікації, медіа та PR-рішеннях, як інфлюенсери вибирають партнерів для колаборації та як слід працювати із хейтерами. Корисними для здобувачів вищої освіти як для майбутніх піар-фахівців стали кейси від Peugeot Citroen Ukraine, Kernel, Reface, медіагрупи StarLightMedia, корпорації АТБ, Big Bangers тощо.

Восьмигодинна зустріч із практиками переконала студентів у перспективності професії, яку вони набувають, можливостях самореалізації та, за умови набуття якісних знань, отримання високооплачуваних посад. Здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності «Журналістика» Альвіна Грущенко відзначила, що її вразило кар’єрне зростання в популярній мережі Тik Tok пілотів МАУ Дениса Панчука та Андрія Буца: «Зараз Tik Tok МАУ налічує 150 000 користувачів, а їхні відео мають у середньому по 500 000 переглядів. Саме завдяки цій мережі МАУ став впізнаваним для своїх клієнтів, які можуть ознайомитися з усіма послугами компанії ще до безпосереднього користуванням ними». Третьокурсниця Софія Лук’янчук зазначила, що їй цікаво було спостерігати за дискусією професіоналів про діпфейки: «Спікери сперечалися щодо їхнього використання у майбутньому: вони принесуть більше користі чи шкоди. Звичайно, ніхто не може бути впевненим у прогнозах, але розуміти рівень потенціалу штучного інтелекту потрібно. Тільки так ми можемо підготуватися до наслідків стрімкого розвитку високих технологій».

Фестиваль порушив багато проблем професійної сфери, тому викладачі кафедри маркетингу продовжили обговорення заявлених тем у межах фахових предметів.

Опублікований: 19-05-2021
Читайте також:
На міжнародному форумі поглибили свої знання бакалаври кафедри технології молока і молочних продуктів

10 квітня старший викладач кафедри технології молока і молочних продуктів Ульяна Кузьмик і асистент кафедри Ігор Устименко разом зі студентами групи МО-4-19ск відвідали Міжнародний форум харчової промисловості та упаковки «IFFIP». У рамках міжнародного заходу студенти-бакалаври ознайомилися з експозиціями 250 компаній, на яких були представлені: м...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На міжнародному форумі поглибили свої знання бакалаври кафедри технології молока і молочних продуктів 11 квітня 2019

Рекламісти вирушають на першу практику

Відбулася настановча конференція з ознайомчої практики для здобувачів другого курсу спеціальності 061 «Журналістика», освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю». Для них це – перша практика, перша нагода зануритися у професію та спробувати свої сили у справжніх рекламному та PR-агентстві. Майбутні рекламісти зустрілися з директоркою р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Рекламісти вирушають на першу практику 09 лютого 2022

Благодійний футзальний захід на підтримку ЗСУ

Команда з футзалу Вінницького фахового коледжу НУХТ взяла участь у благодійному заході на підтримку ЗСУ та вшанування пам'яті загиблих військовослужбовців. Благодійна дружня зустріч відбулася за підтримки Вінницької міської ради, Комітету по фізичній культурі і спорту ВМР та Вінницької міської федерації футболу. Наш коледж – єдиний із навчальних ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Благодійний футзальний захід на підтримку ЗСУ 02 травня 2022

Ланцюг створення вартості на платформах креативних індустрій відслідковували здобувачі-міжнародники з лекторкою з Вільнюського університету

У рамках дисципліни «Інвестування» нашим здобувачам-міжнародникам цікаву лекцію у онлайн-форматі прочитала докторантка Вільнюського університету Угне Павловайте (наукова керівниця – докторка, професорка Віргінія Юренієне). Тема «Value innovation in the platform of creative industries» пов’язана з інноваціями, ланцюгом створення вартості на платфор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ланцюг створення вартості на платформах креативних індустрій відслідковували здобувачі-міжнародники з лекторкою з Вільнюського університету 08 грудня 2021