Н У Х Т

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

19 травня 2021

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!».

Як зауважила голова оргкомітету фестивалю та віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, пандемія 2020-2021 років визначила напрямок фестивалю: провідною темою була трансформація – економічна, геополітична, психологічна й технологічна.

Фестиваль став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті студентами під час занять в університеті, почути від піар-практиків їхнє бачення розвитку сфери соціальних комунікацій у змінюваних умовах, спричинених пандемією, ознайомитися із практичним досвідом реалізації проєктів, історіями успіху представників бізнесу.

Спікери значну увагу приділили digital-сфері. Зокрема вели мову про ті зміни, яких зазнало управління репутацією, сприйняття бренду в умовах пандемії, як це вплинуло на рекламні креативи, телепроєкти, ведення бізнес-комунікації. Практики у сфері піару дискутували про Deep fakes, майбутнє ТікТок, аудіокомунікацію. Присутні дізналися й про тренди у внутрішніх комунікаціях у період пандемії, роль контексту в комунікації, медіа та PR-рішеннях, як інфлюенсери вибирають партнерів для колаборації та як слід працювати із хейтерами. Корисними для здобувачів вищої освіти як для майбутніх піар-фахівців стали кейси від Peugeot Citroen Ukraine, Kernel, Reface, медіагрупи StarLightMedia, корпорації АТБ, Big Bangers тощо.

Восьмигодинна зустріч із практиками переконала студентів у перспективності професії, яку вони набувають, можливостях самореалізації та, за умови набуття якісних знань, отримання високооплачуваних посад. Здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності «Журналістика» Альвіна Грущенко відзначила, що її вразило кар’єрне зростання в популярній мережі Тik Tok пілотів МАУ Дениса Панчука та Андрія Буца: «Зараз Tik Tok МАУ налічує 150 000 користувачів, а їхні відео мають у середньому по 500 000 переглядів. Саме завдяки цій мережі МАУ став впізнаваним для своїх клієнтів, які можуть ознайомитися з усіма послугами компанії ще до безпосереднього користуванням ними». Третьокурсниця Софія Лук’янчук зазначила, що їй цікаво було спостерігати за дискусією професіоналів про діпфейки: «Спікери сперечалися щодо їхнього використання у майбутньому: вони принесуть більше користі чи шкоди. Звичайно, ніхто не може бути впевненим у прогнозах, але розуміти рівень потенціалу штучного інтелекту потрібно. Тільки так ми можемо підготуватися до наслідків стрімкого розвитку високих технологій».

Фестиваль порушив багато проблем професійної сфери, тому викладачі кафедри маркетингу продовжили обговорення заявлених тем у межах фахових предметів.

Опублікований: 19-05-2021
Читайте також:
Дбаємо про безпеку й допомогу

НУХТ разом із партнерами Carlsberg Ukraine та FAST провели спільний проєкт «Школа безпеки від Carlsberg Ukraine» з навчанням учасників наданню першої допомоги, правилам пожежної безпеки та оцінюванню ризиків на виробництві за стандартами Carlsberg Ukraine. Навчання провели сертифіковані інструктори компанії FAST. Наші здобувачі освіти навчилися зу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дбаємо про безпеку й допомогу 17 травня 2024

Ефективна підготовка забезпечується взаємодією викладачів і здобувачів освіти

Навчальний процес другого семестру для здобувачів першого курсу освітнього ступеня «магістр» розпочався організаційною online-зустріччю з гаранткою міждисциплінарної освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» Оксаною Топчій, завідувачами кафедри технології м'яса і м'ясних продуктів Василем Пасічним і кафедри...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ефективна підготовка забезпечується взаємодією викладачів і здобувачів освіти 29 січня 2024

Уряд визначив осіб, які сформують склад НАЗЯВО…

Кабмін затвердив персональний склад Конкурсної комісії з відбору членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Відповідне розпорядження було прийняте 31 січня 2018 року під час засідання Уряду, - інформує прес-служба Міносвіти. До складу комісії увійшли 9 осіб – представники європейських організацій, асоціації студентів, роб...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Уряд визначив осіб, які сформують склад НАЗЯВО… 02 лютого 2018

Здобувачки ступеня доктора філософії кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції відзвітували про результати роботи

На кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбувся науковий семінар, на якому заслухали звіти аспірантів щодо результатів виконання дисертаційних робіт. До загального обговорення були представлені доповіді здобувачок наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 181 «Харчові технології» Альони Очеретної «Удосконалення способ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачки ступеня доктора філософії кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції відзвітували про результати роботи 04 вересня 2023