Н У Х Т

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

19 травня 2021

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!».

Як зауважила голова оргкомітету фестивалю та віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, пандемія 2020-2021 років визначила напрямок фестивалю: провідною темою була трансформація – економічна, геополітична, психологічна й технологічна.

Фестиваль став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті студентами під час занять в університеті, почути від піар-практиків їхнє бачення розвитку сфери соціальних комунікацій у змінюваних умовах, спричинених пандемією, ознайомитися із практичним досвідом реалізації проєктів, історіями успіху представників бізнесу.

Спікери значну увагу приділили digital-сфері. Зокрема вели мову про ті зміни, яких зазнало управління репутацією, сприйняття бренду в умовах пандемії, як це вплинуло на рекламні креативи, телепроєкти, ведення бізнес-комунікації. Практики у сфері піару дискутували про Deep fakes, майбутнє ТікТок, аудіокомунікацію. Присутні дізналися й про тренди у внутрішніх комунікаціях у період пандемії, роль контексту в комунікації, медіа та PR-рішеннях, як інфлюенсери вибирають партнерів для колаборації та як слід працювати із хейтерами. Корисними для здобувачів вищої освіти як для майбутніх піар-фахівців стали кейси від Peugeot Citroen Ukraine, Kernel, Reface, медіагрупи StarLightMedia, корпорації АТБ, Big Bangers тощо.

Восьмигодинна зустріч із практиками переконала студентів у перспективності професії, яку вони набувають, можливостях самореалізації та, за умови набуття якісних знань, отримання високооплачуваних посад. Здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності «Журналістика» Альвіна Грущенко відзначила, що її вразило кар’єрне зростання в популярній мережі Тik Tok пілотів МАУ Дениса Панчука та Андрія Буца: «Зараз Tik Tok МАУ налічує 150 000 користувачів, а їхні відео мають у середньому по 500 000 переглядів. Саме завдяки цій мережі МАУ став впізнаваним для своїх клієнтів, які можуть ознайомитися з усіма послугами компанії ще до безпосереднього користуванням ними». Третьокурсниця Софія Лук’янчук зазначила, що їй цікаво було спостерігати за дискусією професіоналів про діпфейки: «Спікери сперечалися щодо їхнього використання у майбутньому: вони принесуть більше користі чи шкоди. Звичайно, ніхто не може бути впевненим у прогнозах, але розуміти рівень потенціалу штучного інтелекту потрібно. Тільки так ми можемо підготуватися до наслідків стрімкого розвитку високих технологій».

Фестиваль порушив багато проблем професійної сфери, тому викладачі кафедри маркетингу продовжили обговорення заявлених тем у межах фахових предметів.

Опублікований: 19-05-2021
Читайте також:
Англійська «з льодом»: студенти міксують знання та розмовну практику!

Днями відбувся черговий Speaking Club, який провела викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування Юлія Ткачук. Тема зустрічі «Serving in the Bar» виявилася не лише цікавою, а й практичною, адже третьокурсниками спеціальності «Готельно-ресторанна справа» (група ГС-3-5) відпрацьовували реальні комунікативні ситуації, які можуть статися п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Англійська «з льодом»: студенти міксують знання та розмовну практику! 17 жовтня 2025

Корисна інформація та щирі усмішки: навчальні підрозділи продовжують профорієнтаційний марафон

Уже традиційно у форматі відеоконференції факультет автоматизації і комп’ютерних систем організував заходи для майбутніх вступників і всіх охочих ближче познайомитись із нашим навчальним процесом. 13 лютого 2021 року декан факультету Андрій Форсюк і викладачі випускових кафедр – автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління та інформа...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Корисна інформація та щирі усмішки: навчальні підрозділи продовжують профорієнтаційний марафон 16 лютого 2021

Бекграунд стейкхолдера: освоюємо нові рішення

Здобувачі і викладачі кафедри обліку і аудиту, доценти Ірина Колос і Ганна Осадча, старший викладач Тетяна Редзюк, завідувач лабораторії Світлана Скоморохова набували додаткових професійних компетентностей щодо електронного документообороту і цифровізації бізнес-процесів зі вбудованим інтелектом, узявши участь у вебінарі «Електронний документообіг....

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бекграунд стейкхолдера: освоюємо нові рішення 06 травня 2020

Інсайти для магістрантів від лідерів думок

У рамках вивчення дисципліни «Стратегічне управління та КСВ в туризмі» здобувачі магістратури кафедри туристичного та готельного бізнесу разом із доценткою Тетяною Мірзодаєвою відвідали публічну лекцію «Сталий розвиток в умовах війни». Лекцію читала Марина Саприкіна – експертка зі сталого розвитку, головчиня правління CSR Ukraine, провідної органі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інсайти для магістрантів від лідерів думок 02 червня 2023