Н У Х Т

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

19 травня 2021

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!».

Як зауважила голова оргкомітету фестивалю та віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, пандемія 2020-2021 років визначила напрямок фестивалю: провідною темою була трансформація – економічна, геополітична, психологічна й технологічна.

Фестиваль став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті студентами під час занять в університеті, почути від піар-практиків їхнє бачення розвитку сфери соціальних комунікацій у змінюваних умовах, спричинених пандемією, ознайомитися із практичним досвідом реалізації проєктів, історіями успіху представників бізнесу.

Спікери значну увагу приділили digital-сфері. Зокрема вели мову про ті зміни, яких зазнало управління репутацією, сприйняття бренду в умовах пандемії, як це вплинуло на рекламні креативи, телепроєкти, ведення бізнес-комунікації. Практики у сфері піару дискутували про Deep fakes, майбутнє ТікТок, аудіокомунікацію. Присутні дізналися й про тренди у внутрішніх комунікаціях у період пандемії, роль контексту в комунікації, медіа та PR-рішеннях, як інфлюенсери вибирають партнерів для колаборації та як слід працювати із хейтерами. Корисними для здобувачів вищої освіти як для майбутніх піар-фахівців стали кейси від Peugeot Citroen Ukraine, Kernel, Reface, медіагрупи StarLightMedia, корпорації АТБ, Big Bangers тощо.

Восьмигодинна зустріч із практиками переконала студентів у перспективності професії, яку вони набувають, можливостях самореалізації та, за умови набуття якісних знань, отримання високооплачуваних посад. Здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності «Журналістика» Альвіна Грущенко відзначила, що її вразило кар’єрне зростання в популярній мережі Тik Tok пілотів МАУ Дениса Панчука та Андрія Буца: «Зараз Tik Tok МАУ налічує 150 000 користувачів, а їхні відео мають у середньому по 500 000 переглядів. Саме завдяки цій мережі МАУ став впізнаваним для своїх клієнтів, які можуть ознайомитися з усіма послугами компанії ще до безпосереднього користуванням ними». Третьокурсниця Софія Лук’янчук зазначила, що їй цікаво було спостерігати за дискусією професіоналів про діпфейки: «Спікери сперечалися щодо їхнього використання у майбутньому: вони принесуть більше користі чи шкоди. Звичайно, ніхто не може бути впевненим у прогнозах, але розуміти рівень потенціалу штучного інтелекту потрібно. Тільки так ми можемо підготуватися до наслідків стрімкого розвитку високих технологій».

Фестиваль порушив багато проблем професійної сфери, тому викладачі кафедри маркетингу продовжили обговорення заявлених тем у межах фахових предметів.

Опублікований: 19-05-2021
Читайте також:
Вітаємо колектив кафедри готельно-ресторанної справи з виходом у світ нового підручника!

Вийшов друком підручник «Кулінарна етнологія» колективу авторів кафедри готельно-ресторанної справи за загальною редакцією д.т.н., професора Віктора Доценка. До колективу авторів увійшли доцентки Наталія Бондар, Оксана Арпуль, Лариса Шаран, Віта Цирульнікова, Ольга Пушка, а також колеги з кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, доц...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо колектив кафедри готельно-ресторанної справи з виходом у світ нового підручника! 27 січня 2021

Співпраця з міжнародною громадською організацією Інститут Heartfulness продовжується!

На запрошення кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції фахівці ГО «Хартфулнес Інститут» прочитали гостьову лекцію «Аюрведа – прадавня система оздоровлення людини. Історія та сучасність». До заходу долучилися викладачі, магістранти освітньо-професійних програм «Технології дієтичної і аюрведичної харчової продукції», «Технології в рест...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Співпраця з міжнародною громадською організацією Інститут Heartfulness продовжується! 07 квітня 2025

Продовжено терміни реєстрації е-кабінету та подання документів для вступників на бакалавра за заочною формою на контракт

Для вступників на освітній ступінь «бакалавр» («магістр» медичного, ветеринарного, фармацевтичного спрямування) на заочну форму навчання на контракт реєстрація електронних кабінетів буде відкрита до 18-ї години 31 серпня. Йдеться про тих, хто вступає на перший курс після школи, тобто на базі повної загальної середньої освіти. Лист із відповідним р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продовжено терміни реєстрації е-кабінету та подання документів для вступників на бакалавра за заочною формою на контракт 31 липня 2018

Scientia ad omnes!

Найперша, найважливіша і найскладніша складова частина будь-якої роботи – чи то курсової, чи кваліфікаційної – це пошук інформації. Саме дані з літературних джерел – фундамент і каркас роботи. Вимоги до таких робіт передбачають використання актуальних наукових публікацій. Але у сучасному світі, де інформація є в першу чергу цінним товаром, далеко н...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Scientia ad omnes! 13 листопада 2024