Н У Х Т

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

19 травня 2021

Кейси від провідних практиків піару для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»

Доцентки кафедри маркетингу Наталія Фєдотова, Юлія Соловйова та Ольга Антонова й здобувачі всіх курсів бакалаврського та магістерського рівнів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» долучилися до перегляду XIX Міжнародного PR-Фестивалю, який пройшов під девізом «Який чудесний світ новий!».

Як зауважила голова оргкомітету фестивалю та віце-президентка Української PR-Ліги Олена Дерев'янко, пандемія 2020-2021 років визначила напрямок фестивалю: провідною темою була трансформація – економічна, геополітична, психологічна й технологічна.

Фестиваль став нагодою поглибити й актуалізувати знання, набуті студентами під час занять в університеті, почути від піар-практиків їхнє бачення розвитку сфери соціальних комунікацій у змінюваних умовах, спричинених пандемією, ознайомитися із практичним досвідом реалізації проєктів, історіями успіху представників бізнесу.

Спікери значну увагу приділили digital-сфері. Зокрема вели мову про ті зміни, яких зазнало управління репутацією, сприйняття бренду в умовах пандемії, як це вплинуло на рекламні креативи, телепроєкти, ведення бізнес-комунікації. Практики у сфері піару дискутували про Deep fakes, майбутнє ТікТок, аудіокомунікацію. Присутні дізналися й про тренди у внутрішніх комунікаціях у період пандемії, роль контексту в комунікації, медіа та PR-рішеннях, як інфлюенсери вибирають партнерів для колаборації та як слід працювати із хейтерами. Корисними для здобувачів вищої освіти як для майбутніх піар-фахівців стали кейси від Peugeot Citroen Ukraine, Kernel, Reface, медіагрупи StarLightMedia, корпорації АТБ, Big Bangers тощо.

Восьмигодинна зустріч із практиками переконала студентів у перспективності професії, яку вони набувають, можливостях самореалізації та, за умови набуття якісних знань, отримання високооплачуваних посад. Здобувачка вищої освіти 3 курсу спеціальності «Журналістика» Альвіна Грущенко відзначила, що її вразило кар’єрне зростання в популярній мережі Тik Tok пілотів МАУ Дениса Панчука та Андрія Буца: «Зараз Tik Tok МАУ налічує 150 000 користувачів, а їхні відео мають у середньому по 500 000 переглядів. Саме завдяки цій мережі МАУ став впізнаваним для своїх клієнтів, які можуть ознайомитися з усіма послугами компанії ще до безпосереднього користуванням ними». Третьокурсниця Софія Лук’янчук зазначила, що їй цікаво було спостерігати за дискусією професіоналів про діпфейки: «Спікери сперечалися щодо їхнього використання у майбутньому: вони принесуть більше користі чи шкоди. Звичайно, ніхто не може бути впевненим у прогнозах, але розуміти рівень потенціалу штучного інтелекту потрібно. Тільки так ми можемо підготуватися до наслідків стрімкого розвитку високих технологій».

Фестиваль порушив багато проблем професійної сфери, тому викладачі кафедри маркетингу продовжили обговорення заявлених тем у межах фахових предметів.

Опублікований: 19-05-2021
Читайте також:
Викладачі нашого університету проходять тренінги для експертів з акредитації освітніх програм

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти активно здійснює підготовку потенційних експертів із акредитації освітніх програм. 27-28 листопада 2019 р. участь в очному тренінгу експертів із акредитації освітніх програм на базі Національного університету «Києво-Могилянська академія» брала завідувач кафедри експертизи харчових продуктів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі нашого університету проходять тренінги для експертів з акредитації освітніх програм 03 грудня 2019

Популяризуємо українське!

Університет продовжує співпрацювати з Українською корпорацією по виноградарству та виноробній промисловості «Укрвинпром» у рамках інноваційного проєкту «Українське вино – частина світової культурної спадщини вина La Cité du Vin». 15-16 серпня 2023 року у Києві у межах проєкту відбудеться другий Всеукраїнський відбір амбасадорських  вин від націона...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Популяризуємо українське! 24 липня 2023

Ще один гостьовий лекторій на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбулася гостьова лекція професорки Державного торговельно-економічного університету Діни Федорової для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» освітньої програми «Технології органічних харчових продуктів» у рамках вивчення дисципліни «Органічні харчові продукти спеціального призначення...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ще один гостьовий лекторій на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 26 квітня 2023

Триває активна профорієнтаційна робота кафедри готельно-ресторанної справи

4 січня 2024 року за сприяння класних керівників 11-х класів і дирекції КЗЗСО І-ІІІ ступенів «Варвинський ліцей №1» відбулася профорієнтаційна зустріч відповідального за профорієнтаційну роботу кафедри готельно-ресторанної справи, асистента Артема Ущаповського зі старшокласниками. Викладач ознайомив зі спеціальностями, за якими здійснюється підгот...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Триває активна профорієнтаційна робота кафедри готельно-ресторанної справи 11 січня 2024