Н У Х Т

Досвід і перспективи впровадження в Україні дуальної освіти обговорювала викладач НУХТ

10 лютого 2020

Досвід і перспективи впровадження в Україні дуальної освіти обговорювала викладач НУХТ

6-7 лютого на Луганщині відбувся освітній форум «DUAL_O: схід можливостей», участь у якому взяла доцент кафедри вищої математики ім. Можара В.І. Вікторія Романенко.

Захід відбувся за сприяння проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» й зібрав у Сєвєродонецьку і Краматорську 67 представників закладів освіти Донецької, Луганської, Запорізької областей та Києва. Також у ньому взяли участь представники Міністерства освіти і науки України та роботодавці.

«Від нашого проєкту я дуже вдячний вам за те, що зараз відбувається таке взаємне партнерство. Я переконаний, що така співпраця допоможе у майбутньому сприяти створенню нових можливостей для студентів, щоб вони, отримавши освіту, залишалися у регіоні працювати. Це довгий процес, але він приведе нас усіх до нових ідей, нових партнерств і трансформацій», – сказав у своєму вітальному слові заступник керівника проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України» Тімоті Мадіган.

Під час заходу учасники ділилися досвідом впровадження дуальної освіти у закладах вищої освіти України, що передбачає поєднання навчального теоретичного процесу з практикою на виробництві, обговорювали, як зацікавити роботодавців до такої співпраці. Відбулися цікаві тематичні тренінги та презентації за напрямами впровадження дуальної освіти. Про досвід запровадження дуальної освіти у закладах професійної освіти говорили представники навчальних закладів Маріуполя, Покровська, Рубіжного.

«Ми зацікавлені у поширенні дуальної освіти в Україні. Від співпраці закладів освіти з роботодавцями виграють усі, адже ще на етапі навчання студенти та учні отримують практичні навички. Складно скопіювати німецький досвід в українську освіту, але елементи можна впровадити. На мою думку, не усі спеціальності чи професії можна перекласти на дуальну освіту, у Німеччині, зокрема, таких 300. За три роки впровадження дуальної освіти в Україні ми бачимо позитивні приклади, важливо їх поширювати», - наголосила генеральна директорка директорату професійної освіти Міністерства освіти і науки України Ірина Шумік.

Під час форуму відбувся обмін кращими практиками впровадження дуальної освіти, учасники обмінялися тими напрацюваннями, які вже застосовують у навчальному процесі, на виробництві. Роботодавці на заході висловлювали зацікавлення у тому, щоб долучатися до цих практик, і готовність брати студентів на виробництво та навчати їх. Серед викликів – оформлення студентів на роботу віком 16 років, співпраця з батьками, розроблення індивідуальних графіків під кожного студента, запис у дипломі набутих навичок.

Із успішними практиками та етапами впровадження дуальної освіти у закладах освіти Донецької області учасники форуму познайомилися в другий день його роботи у Краматорську.

Наш університет уже кілька років успішно працює над впровадженням дуальної форми освіти. Поки що договорів із роботодавцями не так багато, та активна робота у цьому напрямку триває. Тож участь нашого фахівця у форумі й той позитивний досвід та ідеї, якими поділилися його учасники, стане в нагоді колективам наших кафедр у продовженні впровадження дуальної освіти в НУХТ.

Опублікований: 10-02-2020
Читайте також:
Вступникам на замітку: ми маємо найбільший максимальний обсяг держзамовлення за спеціальністю 181 «Харчові технології»

Гей, вступники! А ви знаєте, що наш університет має найбільший максимальний обсяг держзамовлення в Україні за спеціальністю 181 «Харчові технології», а за спеціальністю 161 «Хімічні технології та інженерія» входить до п’ятірки лідерів? Хочете вступити на бюджет, цікаво навчатися й гарантовано працевлаштуватися після отримання диплому? Тоді все пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступникам на замітку: ми маємо найбільший максимальний обсяг держзамовлення за спеціальністю 181 «Харчові технології» 30 липня 2024

Відповідь на питання «Чи на ту спеціальність я вступив?» приходить на практиці

Для кожного студента четвертий курс – це нова сходинка до омріяного майбутнього, відповідальний момент, коли він стоїть на роздоріжжі свого життя. Перед ним постає одразу велика кількість питань: «Вступати до магістратури чи ні?», «Працювати за спеціальністю чи ні?», «Чи на ту спеціальність я вступив?». Однак, всі сумніви розвіюються, коли настає ч...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відповідь на питання «Чи на ту спеціальність я вступив?» приходить на практиці 29 січня 2019

Уряд Республіки Корея надає стипендії на здобуття ступеня PhD на базі Сеульського національного університету

Сеульський національний університет (SNU) оголосив про можливість отримання Президентської стипендії, починаючи з весняного семестру 2022 р. для викладачів університетів інших країн, які бажають отримати науковий ступінь доктора філософії у SNU. Кандидати на отримання стипендії повинні бути співробітниками університету своєї країни, не мати науков...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Уряд Республіки Корея надає стипендії на здобуття ступеня PhD на базі Сеульського національного університету 12 липня 2021

Студенти- біотехнологи реалізовують свої знання та навички під час проходження практики на ПАТ «Київмедпрепарат»

Студенти- біотехнологи Світлана Бондарук, Валерія Бондарчук, Юлія Лазюка, Аліна Кернер і Софія Ковальчук реалізовують свої знання та навички під час проходження технологічної та переддипломної практики на ПАТ «Київмедпрепарат», яке є національним лідером із виробництва антибактеріальних препаратів і з 2005 року є складовою Корпорації «Артеріум». П...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти- біотехнологи реалізовують свої знання та навички під час проходження практики на ПАТ «Київмедпрепарат» 19 лютого 2020