Н У Х Т

Дистанційний режим – не завада розв’язувати найскладніші питання: відбулося планове засідання вченої ради

27 травня 2021

Дистанційний режим – не завада розв’язувати найскладніші питання: відбулося планове засідання вченої ради

27 травня 2021 року в дистанційному режимі відбулося планове засідання вченої ради університету. 

Привітавши колег, що відсвяткували дні народження між засіданнями та визначившись із регламентом виступів, члени ради приступили до розгляду питань насиченого порядку денного.

Спершу розглянули кадрові питання – присвоєння вчених звань і обрання претендентів на заміщення вакантних посад за конкурсом. Кандидатури на присвоєння вчених звань представив перший проректор Володимир Яровий. Цього разу їх було всього двоє – Світлана Розумей претендувала на присвоєння звання доцентки по кафедрі маркетингу і Олена Пивоваренко – доцентки по кафедрі гуманітарних дисциплін. Кандидатур на заміщення вакантних посад було 60, і їх представляла голова конкурсної комісії університету, проректорка з науково-педагогічної і виховної роботи Лариса Арсеньєва.

До складу лічильної комісії обрали завідувача Проблемної науково-дослідної лабораторії Андрія Мариніна, заступницю проректора з правових питань Олену Негоду і начальника відділу кадрів Сергія Беседу.

Процедура таємного голосування відбувалася на платформі дистанційного навчання університету.

Поки лічильна комісія працювала, вчена рада заслухала інформацію про стан забезпечення пожежної безпеки в університеті, надану проректором з навчально-виробничої діяльності та розвитку Олександром Бессарабом. Доповідач детально зупинився на технічній стороні питання – назвав приписи п’яти комісій, що перевіряли університет, і проаналізував стан усунення названих ними порушень, а також детально зупинився на найболючішому питанні – необхідності повного обладнання університету і студмістечка сучасною протипожежною сигналізацією, на що університет не має власних коштів і не отримує (як і інші ЗВО) від держави. Проректор назвав заходи, яких вживає ректорат для залучення фінансування на виконання цих вкрай важливих і необхідних робіт, у т.ч. письмові звернення до МОН і комітетів Верховної Ради України і особисті зустрічі ректора Олександра Шевченка з міністром освіти і науки Сергієм Шкарлетом. Також озвучив перелік запланованих робіт, які університет виконає найближчим часом за власний кошт, зокрема встановлення нових дверей у електрощитових гуртожитків і частково лабораторному корпусі (частина таких робіт у корпусі вже виконана). Наприкінці свого виступу Олександр Бессараб закликав присутніх неухильно дотримуватися усіх норм і правил протипожежної безпеки, а керівникам підрозділів нагадав про необхідність контролювати ці питання у своїх підрозділах та навів відповідальність за порушення вимог пожежної і техногенної безпеки, що регламентується чинними законами.  

Про виховну роботу в університеті доповіла проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва. Вона зауважила, що попри карантинні обмеження, виховна робота у всіх навчально-наукових інститутах і на всіх факультетах велася в повному обсязі і детально проаналізувала найбільш значущі заходи. Окрему подяку доповідачка висловила колективові кафедри гуманітарних дисциплін за надзвичайно активну роботу й креативний підхід до організації тематичних заходів у межах всього університету. Також проректорка наголосила на недостатній роботі щодо інформування здобувачів освіти з питань дотримання академічної етики, тому запропонувала підрозділам скласти плани заходів щодо реалізації положень Кодексу академічної етики.

Проректор з соціально-побутових питань Микола Копера доповів про стан забезпечення безпеки життєдіяльності в гуртожитках університету. Головний акцент він зробив на заходах, вжитих для убезпечення здобувачів освіти, що мешкають у студмістечку, від зараження коронавірусом, а також на протипожежних заходах. Зокрема, члени ради дізналися, що у всіх гуртожитках розміщені необхідні позначення на еваковиходах, у гуртожитках №2 і №3 відновлені пожежні кармани, а на вікнах перших поверхів гуртожитків №4 і №5 встановлені решітки, що відчиняються. Крім того, доповідач проанонсував заплановані роботи, що виконуватимуться впродовж літніх канікул здобувачів.

Далі вчена рада заслухала доповіді директорки Навчально-наукового інституту харчових технологій Оксани Кочубей-Литвиненко і в.о. деканки факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Віти Цирульнікової щодо забезпечення якості підготовки фахівців і розвитку наукової діяльності у підрозділах, які вони очолюють. Доповідачки надали ґрунтовні аналізи діяльності інституту і факультету по всіх напрямках, від формування контингенту здобувачів освіти до міжнародної діяльності та організації дозвілля. Крім того, були озвучені перспективи удосконалення роботи колективів й детальні плани заходів щодо подальшого розвитку підрозділів.

Голова лічильної комісії Андрій Маринін оприлюднив результати таємного голосування – переважною більшістю голосів усі претенденти були підтримані вченою радою, з чим їх і привітали та побажали наснаги й успіхів.

Серед поточних питань схвалили оновлені редакції Положення про порядок створення та організацію роботи Екзаменаційної комісії у Національному університеті харчових технологій, Положення про планування та облік роботи науково-педагогічних працівників Національного університету харчових технологій, Положення про порядок реалізації здобувачами вищої освіти права на вільний вибір навчальних дисциплін і Регламент перевірки на академічний плагіат кваліфікаційних робіт студентів, рукописів дисертацій та монографій, рукописів статей, поданих до публікування у періодичних наукових виданнях, у Національному університеті харчових технологій. Також затвердили оновлену редакцію Правил прийому до університету і відокремлених структурних підрозділів у 2021 році, куди були внесені доповнення відповідно до останніх нормативних документів МОН.

Наприкінці перший проректор Володимир Яровий нагадав про необхідність акцентувати увагу викладачів і співробітників на останніх наказах, що стосуються введення в дію Плану заходів із запобігання та протидії корупції, а також підвищення кваліфікації, що проводитимуть в очному режимі фахівці Інституту післядипломної освіти НУХТ.

Завершив засідання ректор Олександр Шевченко, який прокоментував кожне з питань порядку денного й надав доповнення та рекомендації по них. Також він нагадав про дедлайн подання документів на конкурс програми Еразмус+, що спливає вже 2 червня, відзначив суттєве зростання захищених нашими науковцями останнім часом дисертацій і проінформував про плідну роботу зі стейкхолдерами з оновлення матеріально-технічної бази – 24 травня відбулося відкриття інноваційної лабораторії на кафедрі технології м’яса і м’ясних продуктів, створеної за фінансової підтримки агрохолдингу МХП, наступного року запланована модернізація і розширення лабораторії, відкритої на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів фінською фірмою «Лейпурін». Зупинився ректор і на проблемних моментах – падінні контингенту здобувачів освіти, недостатньому фінансуванні і, зокрема на заходи протипожежної безпеки тощо. Проте, очільник нашого університету впевнений, що усі разом, спільною наполегливою працею ми здолаємо тимчасові труднощі й надалі гідно продовжуватимемо славні освітні й наукові традиції бренду під назвою «НУХТ»!

Опублікований: 27-05-2021
Читайте також:
Цікава гостьова лекція для здобувачів освіти кафедри технології молока і молочних продуктів

26 вересня 2023 року головний технолог ТОВ «НВО «Лактол Інтернейшнл»  Анатолій Лукащук зустрівся з групою бакалаврів і магістрантів, які навчаються за спеціальністю 181 «Харчові технології» і освітньо-професійною програмою «Технології зберігання, консервування і переробки молока», та прочитав їм лекцію «Заквасочні культури Сhr. Hansen для виробницт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікава гостьова лекція для здобувачів освіти кафедри технології молока і молочних продуктів 28 вересня 2023

Цікавий гість побував на кафедрі туристичного та готельного бізнесу

29 жовтня на кафедру туристичного та готельного бізнесу завітав Scrum Master в продуктовій IT-компанії «Hubber» Олександр Червінський. Захопленню сучасними технологіями e-commerce гостя передували диплом менеджера туристичного бізнесу, 9 років досвіду роботи у туристичному бізнесі, зокрема, досвід розвитку туристичних агентств, розроблення і розви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікавий гість побував на кафедрі туристичного та готельного бізнесу 31 жовтня 2018

Креатив на заняттях із культури професійного мовлення та риторики

У рамках вибіркових навчальних дисциплін «Риторика» та «Культура професійного мовлення» фахівчині кафедри гуманітарних дисциплін, професорка Надія Левицька та доцентка Людмила Приблуда провели креативне заняття для здобувачів І курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій, присвячене 150-річчю від дня народження Лесі Українки. Його мета...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креатив на заняттях із культури професійного мовлення та риторики 04 березня 2021

У обговоренні шляхів реалізації наукових досліджень взяла участь викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування

Старша викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування Ганна Бойко взяла участь у ІІІ Міжнародній науковій конференції «Технології, інструменти та стратегії реалізації наукових досліджень», яка відбулась у дистанційному форматі 15 квітня у Львові. Наша викладачка виступила з доповіддю  «Сучасні тенденції у формуванні іншомовної комунікати...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У обговоренні шляхів реалізації наукових досліджень взяла участь викладачка кафедри іноземних мов професійного спрямування 18 квітня 2022