Здобувачі групи ОП-1-5М 10 лютого втретє зустрілися з робочою групою зі створення та вдосконалення освітньо-професійної програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» з метою обговорення її сильних і слабких сторін у межах локального моніторингу освітньо-професійної програми.
Приємно зазначити, що на перших зустрічах здобувачі відчували себе не зовсім упевнено, не завжди розуміли специфічну для освітньо-професійної програми термінологію, не зовсім чітко уявляли, чого від них хоче робоча група. Цього ж разу усе по-іншому. Здобувачі швидко орієнтуються в призначенні освітньо-професійної програми, її спрямованості, завданнях і надали декілька корисних порад з точки зору вдосконалення документа.
Здобувачам була запропонована характеристика освітньо-професійної програми за чотирма основними складниками: унікальність програми та її мета; особливості підготовки фахівців за даною програмою; перспективи працевлаштування фахівців та їхнє місце на ринку праці. Також робоча група вислухала побажання здобувачів, які сприятимуть поліпшенню структури програми, її наповненості, повнішого зв’язку з майбутньою практичною діяльністю. У виступах Олександра Межубовського, Марії Галушко, Владислави Вінярської, Михайла Данилюка висловлена загальна думка щодо повної відповідності освітньо-професійної програми тим запитам, яких очікують здобувачі від навчального процесу, належно сформованого навчального плану, запланованих програмних результатів навчання, особливостей проведення професійної практики. Здобувачі висловили вдячність викладачам кафедри за те, що своєю діяльністю вони їх мотивують до необхідності продовжити навчання і в майбутній професійній діяльності, що стане запорукою кар’єрного зростання, професійної майстерності, уміння працювати в команді, приймати швидкі і правильні рішення.
Робочу групу не менш цікавили думки здобувачів стосовно тих недоліків, що їх вони бачать у даній програмі, і способів їх усунення. До основних недоліків і освітньо-професійної програми, і загалом освітнього процесу здобувачі віднесли такі:
• низька академічна мобільність студентів упродовж останніх двох років і необхідність її посилити шляхом практичної підготовки в закордонних закладах вищої освіти, або ж хоча б на рівні заслуховування окремих лекцій у споріднених ЗВО в Україні;
• недостатнє матеріально-технічне забезпечення лабораторій кафедри, відсутність нового сучасного обладнання для проведення наукових досліджень;
• висловлено побажання збільшити кількість лекційних годин із різних дисциплін навчального плану, прочитаних англійською мовою;
• недостатній зв'язок кафедри з провідними підприємствами харчової промисловості і потреба пошуку нових баз практики на підприємствах, які хоча б певною мірою спеціалізуються на виробництві оздоровчих продуктів і напоїв.
Робоча група погодилася з цими зауваженнями і обов’язково врахує їх у новій освітньо-професійній програмі 2022 року.
Ця зустріч показала, що нинішнє студентоцентроване товариство відчуває свою відповідальність за якість навчального процесу, переконується у необхідності активної участі у всіх його ланках, а стосовно специфіки даної освітньо-професійної програми – уміє пов’язати стратегію здоров’я людини зі стратегією якісного, ефективного, безпечного харчування. Власне, це й визначає унікальність даної програми, її мету та практичні результати.