Студенти 1-го курсу магістратури спеціальності «Маркетинг» Катерина Москаленко, Вікторія Савчук та Олександр Червоний взяли участь у медіа-челенджі, який відбувся у бізнес центрі «Європасаж» за підтримки студентської організації STUD-POINT та компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.
Медіа-захід відбувався у декілька етапів: реєстрація учасників і ретельний відбір команд для розв’язання кейсу компанії Dentsu Aegis Network Ukraine; оголошення 10-ти обраних команд для вирішення кейсу; бізнес-зустріч учасників із топ-менеджерами Dentsu Aegis Network Ukraine в головному офісі компанії, на якій професіонали медіа-сфери поділилися секретами роботи в рекламі; час на вирішення бізнес-кейсу; фінал: презентація проектів 3-ох команд-фіналістів в офісі компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.
Для 10-ти команд-учасників була проведена бізнес-зустріч із досвідченими професіоналами своєї справи Павлом Таяновським, Chief of Transformation Carat Ukraine, та Оксаною Стєхіною, Business Development Director Dentsu Aegis Network Ukraine. Протягом бізнес-зустрічі Павло Таяновський відповів на питання: «З якої сторони підступитися до брифу; або Як задати правильне питання», а Оксана Стєхіна відкрила секрети професійних та успішних презентацій доповіддю «Лайфхаки успішної презентації». Обидві теми є дуже актуальними у сучасному рекламному бізнесі, після яких всі учасники мали можливість збагатити свої знання й навички, як у медіа-сфері, так і в мистецтві презентації.
За результатами медіа-челенджу всі 10 команд-учасників мали можливість бути частиною фінального етапу челенджу. У цей день також відбулася міні-екскурсія до деяких із офісних приміщень холдингу Dentsu Aegis Network Ukraine, під час якої учасники могли приєднатися до щоденної ранкової зарядки працівників компанії
Перемогу здобула найсильніша команда, у складі якої були молоді спеціалісти медіа- та рекламної сфери. Дуже цікаві та професійні проекти були презентовані у фіналі, на прикладі і досвіді яких студенти мали можливість збагатити свої знання. Але головне, що, не зважаючи на досвід і попередні досягнення учасників, журі челенджу звертало увагу саме на те, як міркують та як подають свої ідеї учасники саме зараз.
Після оголошення переможців заходу та вручення відзнак яскравим учасникам і проектам всі бажаючі насолодилися смачним тортиком від компанії Dentsu Aegis Network Ukraine.
Отже, для досягнення успіху, необхідно якомога частіше виходити за межі своєї зони комфорту, а також використовувати всі можливості, які пропонує зовнішній світ – а їх сьогодні таке розмаїття.