
Завідувачка кафедри
Ситник Інна Петрівна
професорка, докторка економічних наук
(створена у 1930 році)
Незалежно від того, є людина фахівцем з економіки чи ні, реальні економічні проблеми зачіпають інтереси усіх. Справжні професіонали повинні не лише глибоко розуміти їхню суть, але й свідомо приймати оптимальні рішення.
Кафедра економічної теорії Навчально-наукового інституту економіки і управління забезпечує необхідну для цього фундаментальну підготовку з наступних дисциплін теоретико-економічного циклу: «Економічна теорія», «Політекономія», «Економікс», «Глобальна економіка», «Ринкова економіка», «Economics», «Economic Theory», «The Basis of Economic theory».
З 2022-2023 навчального року кафедра розпочала підготовку здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» за принципово новою освітньою програмою «Цифровий бізнес».
На шляху здобуття знань студентів супроводжують викладачі кафедри –висококваліфіковані фахівці, які керують науковою роботою студентів, результатом якої є спільні наукові публікації, доповіді молодих науковців на студентських наукових конференціях, участь в олімпіадах з економічної теорії.
Кафедрою створюються всі необхідні передумови для забезпечення високого рівня теоретичної підготовки майбутніх фахівців, формування у них ринково-орієнтованого економічного світогляду, бази знань для вивчення прикладних фахових дисциплін, які ґрунтуються на економічній теорії.
В рамках реалізації євроінтеграційних прагнень та участі України в глобальному ринку праці кафедра економічної теорії приймає участь в англомовних бакалаврських програмах і проводить навчання англійською мовою з першого курсу для студентів денної форми навчання.
Викладачі кафедри активно займаються профорієнтаційною та виховною роботою.
Мета кафедри: здійснення освітньої діяльності, спрямованої на фундаментальну економічну підготовку спеціалістів відповідних освітньо-кваліфікаційних рівнів відповідно стандартів вищої освіти та вимог Болонського процесу, формування творчої, професійної особистості для практичної та наукової діяльності.
Кредо кафедри: професійне та особистісне самовдосконалення, самонавчання та саморозвиток, причетність до життя Університету, пошукова активність, високий професіоналізм, прояв ініціативи, високої вимогливості до себе і до студентів.