Н У Х Т

Два дні з НБУ

03 квітня 2023

Два дні з НБУ

Два дні поспіль здобувачі спеціальності «Фінанси банківська справа та страхування» першого та четвертого року навчання під керівництвом доцентки кафедри фінансів Ганни Роганової корисно провели час з представниками НБУ.

Які доленосні рішення Національного банку заклали фундамент банківської системи України? Відповідь на це та багато інших цікавих питань отримали серед тисячі учасників і наші здобувачі на вебінарі «Як і коли виник Національний банк України», який провів начальник відділу «Музей грошей» НБУ Денис Толочко у рамках щорічної кампанії «Global Money Week». 

Вебінар був розроблений для кращого ознайомлення здобувачів освіти з історією та роллю НБУ. Згадали і про економічні виклики, з якими зіткнулася Україна на початку 1990-х років після здобуття незалежності, коли країна боролася з гіперінфляцією, слабкою банківською системою та браком іноземних інвестицій. Для вирішення цих проблем український уряд вирішив створити НБУ як незалежний центральний банк.

Національний банк України народився 20 березня 1991 року, на кілька місяців раніше за незалежність. Всього якихось 30 років тому не було майже нічого, що нагадувало б сьогоднішній центробанк: ні золотовалютних запасів, ні власної валюти, ні системи електронних платежів.

Спікер пояснив, що основними функціями НБУ є підтримка цінової стабільності, сприяння фінансовій стабільності та підтримка економічного зростання.

Особливо студентам було цікаво дізнатися, як з’явилась гривня, де виготовляють українські гроші.

Вебінар став цінним досвідом для студентів, допомігши глибше зрозуміти фінансову систему та роль НБУ у сприянні економічній стабільності.

Друга зустріч у рамках щорічної кампанії «Global Money Week» була присвячена вивченню платіжної безпеки та протидії шахрайству.  З’ясувалося, що шахрайська схема «друг просить у борг», є однією з найпоширеніших у соціальних мережах – так шахраї вкрали вже півмільйона гривень. На вебінарі «10 найпоширеніших схем платіжного шахрайства у воєнний час» здобувачі дізналися багато цікавого від головної експертки управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Тетяни Машлаковської.

Опублікований: 03-04-2023
Читайте також:
Мотивуюча гостьова лекція на кафедрі маркетингу

Здобувачі кафедри маркетингу спеціальностей «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»), «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» (освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») поспілкувалися з кореспондентом програми «Сніданок з 1+1» Олександром Ковальовим. Під час гостьової лекції журналіст по...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуюча гостьова лекція на кафедрі маркетингу 30 квітня 2024

Про сучасні виклики сталого розвитку ресторанного бізнесу дізналися здобувачі вищої спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

На відеозв’язку зі здобувачами вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» знову фахівці-практики індустрії гостинності. Цього разу до проведення лекційного заняття для студентів 3 курсу з навчальної дисципліни «Ресторанна справа» була залучена гостьова лекторка, спеціалістка з навчання та розвитку персоналу мережі ресторанів і суш...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про сучасні виклики сталого розвитку ресторанного бізнесу дізналися здобувачі вищої спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 03 листопада 2021

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять?

Під час карантину багато хто сумує вдома, проте, це ніяк не про студентів кафедри маркетингу. За час карантину студенти-маркетологи відвідали велику кількість вебінарів, зокрема «Шо робити?» від «Бітрікс24», «Антикризовий інтернет-маркетинг. Як пережити спад попиту?» від засновника Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts та багато інших. Одни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Час із користю проводять студенти-маркетологи: що таке бренд і з чим його їдять? 04 червня 2020

Зустріч зі стейкхолдерами з обговорення освітньо-професійної програми «Маркетинг»

На кафедрі маркетингу відбувся круглий стіл зі стейкхолдерами з обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Зустріч відбулася в онлайн-режимі. До учасників круглого столу звернулася гарантка освітньої програми, доцентка Лариса Капінус, яка повідомила, щ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зустріч зі стейкхолдерами з обговорення освітньо-професійної програми «Маркетинг» 11 березня 2021