Н У Х Т

Маркетологи вчаться дистанційному управлінню

28 січня 2019

Маркетологи вчаться дистанційному управлінню

Студенти кафедри маркетингу відвідали майстер-клас «Як працювати з віддаленими командами», що відбувся в залі Loft KWINHALL за сприяння IT-консалтингової компанії «QUBIT LABS». Метою заходу було донести до слухачів, як оптимально самоорганізовуватися та ефективно керувати працівниками за умови дистанційних видів роботи. Спікери запевняли, що не важливо, де знаходиться команда, в Полтаві чи в Дубаї, працювати ефективно реально, якщо налагодити усі процеси.

У ході зустрічі зі спікерами Світланою Румянцевою та Василем Бурлакою студенти-маркетологи дізналися про складнощі роботи з віддаленими командами чи фрілансерами на прикладі реальних кейсів і про походження терміну «Teambilding» як мистецтва створення стосунків між працівниками. Відвідувачі також почули, що для успішної роботи над загальним проектом потрібні комп’ютерно-інформаційні можливості, різні типи характерів і стилів керівництва і, звичайно, варіанти мотивації.

Спікери приділили увагу питанню організації віртуального простору команди та командним ритуалам. Багато інформації почуто про воркшоп – колективний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі командної роботи. Дізналися, чи реально сформувати команду за 15 хвилин.

Кейси від Світлани Румянцевої про складнощі роботи з віддаленими командами викликали цікаву дискусію. Були обговорені методи контролю робочого процесу, виявлені способи підвищення самоорганізації та визначені основні проблеми роботи в команді.

Після годинного виступу Світлани була невелика перерва на каву-брейк і спілкування в неформальній атмосфері, де студенти отримали додаткові знання з менеджменту від керівників фірм і відомих менеджерів. Завершив вечір виступ Василя Бурлаки і наочний воркшоп.

 

Опублікований: 28-01-2019
Читайте також:
Кваліфікацію бакалавра з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів і виробництв підтвердили студенти успішним захистом дипломних проектів

Студенти 4-го курсу кафедри автоматизації та комп’ютерних технологій систем управління успішно захистили свої бакалаврські проєкти. Цього року комісія відзначила високу якість більшості робіт. Деякі з них мали дослідницький характер, що свідчить про зацікавленість молодих спеціалістів у поглиблених знаннях із нових напрямків у промисловій автоматиз...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кваліфікацію бакалавра з комп’ютерно-інтегрованих технологічних процесів і виробництв підтвердили студенти успішним захистом дипломних проектів 20 червня 2019

Казкова резиденція Святого Миколая створена руками студентів Полтавського коледжу харчових технологій НУХТ

19 грудня українці відзначають одне з найулюбленіших свят року – День Святого Миколая. До цього свята викладачем спецдисциплін Полтавського коледжу харчових технологій НУХТ Оксаною Палаш був проведений майстер-клас, де разом зі студентами групи 41-ТХ Анастасією Степовою, Валерією Дубиною, Олександрою Кривороговою, Наталією Нестеренко була створена ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Казкова резиденція Святого Миколая створена руками студентів Полтавського коледжу харчових технологій НУХТ 19 грудня 2018

Креативний підхід до кожного гостя кафедри мехатроніки та пакувальної техніки

День відкритих дверей на кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого відзначився індивідуальним підходом до кожного гостя. Викладацький склад кафедри під керівництвом професора Анатолія Соколенка завжди робить основний акцент на отриманні максимуму корисної інформації та позит...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креативний підхід до кожного гостя кафедри мехатроніки та пакувальної техніки 02 грудня 2019

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки

Нещодавно лекторій «Освітня асамблея» привідкрив двері у світ SM-дизайну: відбулася лекція, спікером якої була Олена Годіна – Social Media Designer в Grammarly, фіналістка міжнародних конкурсів плакатної графіки, автор ілюстрацій кишенькових карт метро. Довгоочікувана лекція зібрала багато слухачів, серед яких були студентки 3-го курсу спеціальност...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зв’язок дизайну і маркетингу у просуванні бренду досліджували наші студентки 30 травня 2019