Студенти кафедри маркетингу відвідали майстер-клас «Як працювати з віддаленими командами», що відбувся в залі Loft KWINHALL за сприяння IT-консалтингової компанії «QUBIT LABS». Метою заходу було донести до слухачів, як оптимально самоорганізовуватися та ефективно керувати працівниками за умови дистанційних видів роботи. Спікери запевняли, що не важливо, де знаходиться команда, в Полтаві чи в Дубаї, працювати ефективно реально, якщо налагодити усі процеси.
У ході зустрічі зі спікерами Світланою Румянцевою та Василем Бурлакою студенти-маркетологи дізналися про складнощі роботи з віддаленими командами чи фрілансерами на прикладі реальних кейсів і про походження терміну «Teambilding» як мистецтва створення стосунків між працівниками. Відвідувачі також почули, що для успішної роботи над загальним проектом потрібні комп’ютерно-інформаційні можливості, різні типи характерів і стилів керівництва і, звичайно, варіанти мотивації.
Спікери приділили увагу питанню організації віртуального простору команди та командним ритуалам. Багато інформації почуто про воркшоп – колективний захід, учасники якого отримують нові знання та навички в процесі командної роботи. Дізналися, чи реально сформувати команду за 15 хвилин.
Кейси від Світлани Румянцевої про складнощі роботи з віддаленими командами викликали цікаву дискусію. Були обговорені методи контролю робочого процесу, виявлені способи підвищення самоорганізації та визначені основні проблеми роботи в команді.
Після годинного виступу Світлани була невелика перерва на каву-брейк і спілкування в неформальній атмосфері, де студенти отримали додаткові знання з менеджменту від керівників фірм і відомих менеджерів. Завершив вечір виступ Василя Бурлаки і наочний воркшоп.