Осінь – це не тільки час, коли у студентів у розпалі пари, курсові, звіти, дипломи. Це завжди найкращий час для пізнання чогось нового, для натхнення й пошуку. І це все стосується далеко не тільки студентів. Маркетинг, реклама та споживчий ринок надто динамічні, харизматичні і неординарні, аби вивчати їх тільки в бібліотеках і по книжках! Щоб вчити новому, треба бути у тренді практичного досвіду ринку.
Саме тому для викладачів кафедри маркетингу Наталії Скригун, Світлани Розумей, Лариси Капінус та Катерини Семененко відвідування головних галузевих подій осені вже стало доброю традицією.
Уже котрий рік поспіль викладачі кафедри маркетингу відвідують щорічну конференцію Міжнародної дослідницької агенції GfK, яка цього року мала назву «Україна 2018: стриманий оптимізм». Актуальна інформація, що стосується як загальних тенденцій споживчого ринку, макроекономічних драйверів і суспільних настроїв, так і окремих галузей та технологій (технологічний ритейл, сегменти ТРЦ, сучасні медіа) тощо, осучаснює лекційний матеріал та дає можливість теорії йти в ногу з часом і практикою.
Враховуючи тотальну діджиталізацію комунікацій та глибоке проникнення онлайн-технологій практично в кожний традиційний інструмент маркетингу, викладачі кафедри скористалися можливістю відвідати семінар від компанії Air Brands – агенції, яка спеціалізується на роботі з відеоблогерами та просуванні брендів у YouTube. Семінар був присвячений актуальній і релевантній інформаційному полю сучасного студента тематиці YouTube в Україні як бізнес-інструменту, специфіці роботи з трендами YouTube, феномену впливу блогерів і сторітейлінгу (з точки зору нейропсихології), практиці Influencer Marketing та специфіці роботи з лідерами думок. Цікавим було спілкування з популярними українськими блогерами Олександром Педаном, Вахтангом Кутателадзе та Оленою Грицай. Приємним бонусом цього заходу стало відвідування інноваційного технопарку UnitCity.
Викладач має давати знання, а прогресивний викладач має ще й мотивувати власним прикладом саморозвитку і жагою пізнання нового, а отже, бути цікавим для своїх студентів. Бути в тренді не лише корисно для результативності навчального процесу – це об’єктивна вимога сучасної якісної освіти.
На порозі зима і найкраще та найцікавіше ще попереду!