Цього року навчальний рік для магістрантів освітньо-професійної програми (ОПП) «Промислова біотехнологія» спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» почався у незвичному режимі – без традиційних привітань від викладачів кафедри на лекційних заняттях.
Проте, студенти мали нагоду зустрітися у форматі zoom-відеоконференції із гарантом освітньо-професійної програми, доцентом Вікторією Красінько, аби ознайомитися з переліком навчальних дисциплін на вибір.
Для магістрантів така опція стала приємною несподіванкою, адже у бакалавраті такої можливості у них не було. Та попри те, що обирати дисципліни на свій «смак і розсуд» – справа приємна, це дається доволі складно, бо на розгляд магістрантам були представлені 20 абсолютно різних, але однаково цікавих дисциплін із загальної фахової, гуманітарно-економічної та професійно-практичної підготовки. Зокрема, їм запропонували дисципліни, присвячені контролю і управлінню якістю харчових продуктів, організації заходів охорони та інспектування навколишнього середовища, розробленню технологій оздоровчої продукції, управлінню та розробленню власних проєктів та ін.
До конференції приєдналися викладачі кафедр експертизи харчових продуктів, харчової хімії, екологічної безпеки та охорони праці, технології оздоровчих продуктів, гуманітарних дисциплін, економіки праці та менеджменту, економіки і права, технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування. Вони стисло, але змістовно, відповідно до регламенту описали зміст своєї дисципліни, окреслили основні переваги опанування предмету та важливість його вивчення саме для цієї спеціальності.
Викладачі кафедри біотехнології і мікробіології представили презентацію блоку трьох фундаментальних дисциплін для студентів ОПП «Промислова біотехнологія», які стосуються біоенергетики, технологій іммобілізованих ферментів і клітин та біотехнологій захисту рослин. Вивчення цих дисциплін дозволить здобувачам розширити своє коло компетентностей у науковій, екологічній та аграрних галузях.
Наразі магістрантам необхідно зважити всі «за» і «проти» кожної з представлених навчальних дисциплін, аби зробити свій вирішальний вибір і вже з наступного тижня розпочати вивчення нових і захоплюючих предметів.