Н У Х Т

Управлінці персоналом взяли участь у навчальному модулі «Корпоративна відповідальність» компанії EY

02 червня 2017

Управлінці персоналом взяли участь у навчальному модулі «Корпоративна відповідальність» компанії EY

Міжнародна аудиторська компанія «великої четвірки» EY щорічно оголошує набір студентів і випускників на навчання за модулями «Аудит», «Податки», «Супровід транзакцій», «ІТ-ризики та безпека», «Корпоративна відповідальність», «Консалтинг» у рамках освітнього проекту «Університет EY».

У травні учасниками модулю «Корпоративна відповідальність» стали викладачі кафедри управління персоналом та економіка праці Навчально-наукового інституту економіки і управління (ННІ ЕіУ) НУХТ Юлія Гринюк, Олена Олійниченко та студентки Тетяна Радчук і Анастасія Казакова. Заняття проводились у київському офісі компанії керівником комітету з питань корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) EY в Україні Наталією Теленковою і старшим консультантом відділу послуг у сфері сталого розвитку Андрієм Кітурою.

Із теоретико-практичного блоку навчальної програми слухачі дізнались про необхідність та особливості побудови сучасними компаніями стратегії корпоративної відповідальності; різницю між КСВ, благодійництвом і соціальним підприємництвом; кращі вітчизняні практики КСВ і досвід корпоративної відповідальності EY за напрямками «підприємництво», «освіта», «турбота про довкілля»; структуру соціальних звітів за стандартами GRI; проблеми оцінювання ефективності соціальних інвестицій.

На завершення програми учасники потренувались у вмінні вирішувати етичні дилеми бізнесу відповідно до принципів Глобального договору ООН, виконуючи задані ролі у діловій грі, та презентували КСВ-кейси українських компаній.

Колектив кафедри управління персоналом та економіки праці ННІ ЕіУ вдячний команді EY за можливість долучитися до унікальної освітньої ініціативи та отримати професійні консультації від визнаних експертів із питань соціальної відповідальності бізнесу.

Опублікований: 02-06-2017
Читайте також:
Блогінг і SMM: контент-райтинг відомих брендів від маркетологів НУХТ

Як створити крутий блог і чому SMM робить бізнес успішним? Як клієнтський контент наближає бренд до споживача та чому зростає роль мобільних додатків? Про це, і не тільки, говорили студенти кафедри маркетингу на жовтневому засіданні гуртка «Інтелектуал». Цього разу ініціаторкою теми засідання стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук, як...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Блогінг і SMM: контент-райтинг відомих брендів від маркетологів НУХТ 30 жовтня 2023

Партнеру НУХТ – Бердичівському пивоварному заводу 160 років!

160 років тому назад у світі сталося багато історичних подій – відміна кріпацтва, втрата великого Кобзаря, борця за вільну Україну – Тараса Григоровича Шевченка, утворення Італійської держави та багато інших. Непомітно у 1861 році відбулося народження Бердичівського пивоварного заводу, засновником якого став чеський колоніст Станіслав Чеп. Сьогодн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Партнеру НУХТ – Бердичівському пивоварному заводу 160 років! 06 вересня 2021

З історією українських фальшивомонетників познайомилися бакалаври-фінансисти

Здобувачі освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» першого та четвертого року навчання за ініціативи кураторки Ганни Роганової відвідали віртуальну екскурсію до Музею грошей НБУ. Від гіда, доктора історичних наук, старшого зберігача фондів Музею грошей Андрія Бойка-Гагаріна здобувачі дізналися про грошовий обіг на українських...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З історією українських фальшивомонетників познайомилися бакалаври-фінансисти 02 березня 2023

Практичні навички наукової комунікації

Здобувачі вищої освіти групи ТР-1-1М факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ім. проф. В. Ф. Доценка з викладачкою дисципліни «Іноземна мова: практичні навички наукової комунікації» Ганною Бойко відвідали семінар, організований науково-технічною бібліотекою НУХТ. Бібліотекарка Валентина Каленська ознайомила майбутніх фахівців сфер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичні навички наукової комунікації 20 листопада 2024