Н У Х Т

Вчена рада університету зібралася на чергове засідання

17 березня 2020

Вчена рада університету зібралася на чергове засідання

У зв’язку із загостренням епідеміологічної ситуації в країні й оголошенням карантину, вчена рада зібралася на своє засідання 17 березня, замість запланованого 27-го березня.

На порядок денний були винесені питання організації навчального процесу в університеті у період карантину, робота Організаційного комітету з виборів ректора університету, звіт про наукову та інноваційну діяльність, підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації за минулий календарний рік і поточні питання.

Щодо організації навчального процесу і роботи колективу університету в період карантину слово мали ректор Анатолій Українець, перший проректор Володимир Яровий, проректор з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва, проректор навчально-виробничої діяльності та розвитку Олександр Бессараб.

До відома присутніх був доведений наказ Міністерства освіти і науки України №406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» і окремо наголошено на повній забороні відвідування університету здобувачами вищої освіти усіх форм навчання (і денної, і заочної).

Члени вченої ради були проінформовані щодо вжитих заходів зі щоденної дезинфекції приміщень, забезпечення місць загального користування засобами особистої гігієни.

Із метою убезпечення нашого колективу від поширення коронавірусу COVID-19 були прийняті рішення: з 18 березня 2020 року закрити на вхід/вихід навчальні корпуси університету, крім головного корпусу А; заблокувати перепустки до університету всіх здобувачів вищої освіти; припинити видачу дипломів здобувачам-магістрам. Керівникам підрозділів організувати роботу навчально-допоміжного, методичного і господарсько-технічного персоналу в режимі чергувань. До режиму чергувань не залучати працівників, що мають дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та вагітних, залучивши їх до інших видів робіт, що можуть виконуватися дистанційно. Особливу увагу звернути на повне методичне забезпечення освітнього процесу у дистанційному режимі. Пропрацювати питання організації проведення переддипломної практики здобувачів у дистанційному режимі в разі продовження термінів карантину. Відтермінувати погодження оновлених освітніх програм.

Наступним вчена рада розглянула роботу Організаційного комітету з виборів ректора, про результати якої доповів голова Оргкомітету, перший проректор Володимир Яровий. Він розповів про вже виконані завдання – розроблення пакету положень щодо організації виборів, визначення квот виборців із числа працівників, що не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, організацію та проведення виборів представників із числа штатних працівників університету, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками. Проте, зважаючи на оголошений в країні карантин, визначені раніше терміни організації виборчої кампанії, зокрема, проведення до 3 квітня виборів претендентів із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками та виборних представників із числа студентів в університеті і відокремлених структурних підрозділах, стало необхідно скоригувати відповідно до ситуації. Тому було запропоновано внести відповідні зміни у Положення про порядок обрання представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора НУХТ і наказ по НУХТ №14 від 6 лютого 2020 року «Про організацію виборів ректора Національного університету харчових технологій». Заслухавши роз’яснення і аргументи голови Оргкомітету, вчена рада одностайно підтримала внесену пропозицію.

Далі заслухали звіт про наукову та інноваційну діяльність, підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації за минулий календарний рік, представлений проректором з наукової роботи Олександром Шевченком. Ґрунтовна інформація про усі аспекти наукової діяльності й здобутки нашого колективу на науковій ниві за 2019 рік отримала схвалення присутніх.

Також у межах своїх повноважень вчена рада розглянула звернення студентів до Київської міської профспілки студентів щодо вкрай неприємної ситуації, яка склалася при закупівлі студентських проїзних квитків, відповідальним за що був призначений голова Первинної профспілкової організації студентів НУХТ Віталій Підгорний. Оскільки у зв’язку з хворобою В. Підгорний був відсутній на засіданні вченої ради, і не зміг надати пояснення щодо своїх дій, а мова йде про серйозне фінансове порушення, вчена рада доручила помічнику проректора Олені Негоді надати студентам правову допомогу у поверненні коштів, зданих на придбання студентських проїзних квитків.

У поточних питаннях розглянули низку звернень від колективів вишів України щодо підтримки у висуненні їх представників на зайняття вакантних посад академіків і член-кореспондентів Національної академії аграрних наук України. Відкритим голосуванням вчена рада НУХТ підтримала колег.

Закриваючи засідання, голова ради, ректор Анатолій Українець закликав усіх членів нашого колективу з користю використати час дистанційної роботи – попрацювати над науковими працями, зайнятися методичною роботою, зміною змісту своїх курсів тощо, а головне – зміцнити своє здоров’я, берегти себе і своїх близьких.

Опублікований: 17-03-2020
Читайте також:
Завершення весняних Біотехнологічних студій

Останній день феєричних весняних Біотехнологічних студій, реалізованих за підтримки фармацевтичної компанії «Артеріум», відбувся на території постійних партнерів кафедри біотехнології і мікробіології АТ «Київмедпрепарат» («Артеріум»). На початку зустрічі фахівчиня з навчання та розвитку персоналу Марина Герасименко запропонувала учасникам пройти б...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завершення весняних Біотехнологічних студій 11 квітня 2024

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів

На черговому зібранні студентського гуртка кафедри маркетингу студенти обговорили сучасні тренди бізнес-піару. Цього разу організатором події стала викладачка Світлана Степанчук, а учасниками – здобувачі спеціальності 061 «Журналістика». Світлана розпочала засідання зі вступного слова «Вплив PR на розвиток підприємництва», висвітливши зв'язок підп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як заявити про себе у бізнесі: мейнстріми сучасного піар від здобувачів-рекламістів 12 березня 2021

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу

Бренд очима споживача та очима працівника – чи існує зв'язок? Цікаві дослідження провели викладачі й здобувачі кафедри маркетингу спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Результати були представлені на черговому засіданні студентсь...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Брендинг роботодавця на прикладі відомих компаній: цікаві дослідження здобувачів кафедри маркетингу 17 листопада 2023

Практичні поради з дотримання пожежної безпеки отримали викладачі кафедри екологічної безпеки та охорони праці

Провідне видання в галузі охорони праці та пожежної безпеки, журнал «ОХОРОНА ПРАЦІ І ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА», ставлячи за мету надати якісну консультативно-інформаційну підтримку спеціалістам, зайнятим у галузі охорони праці та пожежної безпеки щодо широкого кола професійних питань, щороку проводить Всеукраїнський Форум «Пожежна і техногенна безпека». Цьо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичні поради з дотримання пожежної безпеки отримали викладачі кафедри екологічної безпеки та охорони праці 15 жовтня 2019