Н У Х Т

Вчена рада університету зібралася на чергове засідання

17 березня 2020

Вчена рада університету зібралася на чергове засідання

У зв’язку із загостренням епідеміологічної ситуації в країні й оголошенням карантину, вчена рада зібралася на своє засідання 17 березня, замість запланованого 27-го березня.

На порядок денний були винесені питання організації навчального процесу в університеті у період карантину, робота Організаційного комітету з виборів ректора університету, звіт про наукову та інноваційну діяльність, підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації за минулий календарний рік і поточні питання.

Щодо організації навчального процесу і роботи колективу університету в період карантину слово мали ректор Анатолій Українець, перший проректор Володимир Яровий, проректор з науково-педагогічної та виховної роботи Лариса Арсеньєва, проректор навчально-виробничої діяльності та розвитку Олександр Бессараб.

До відома присутніх був доведений наказ Міністерства освіти і науки України №406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» і окремо наголошено на повній забороні відвідування університету здобувачами вищої освіти усіх форм навчання (і денної, і заочної).

Члени вченої ради були проінформовані щодо вжитих заходів зі щоденної дезинфекції приміщень, забезпечення місць загального користування засобами особистої гігієни.

Із метою убезпечення нашого колективу від поширення коронавірусу COVID-19 були прийняті рішення: з 18 березня 2020 року закрити на вхід/вихід навчальні корпуси університету, крім головного корпусу А; заблокувати перепустки до університету всіх здобувачів вищої освіти; припинити видачу дипломів здобувачам-магістрам. Керівникам підрозділів організувати роботу навчально-допоміжного, методичного і господарсько-технічного персоналу в режимі чергувань. До режиму чергувань не залучати працівників, що мають дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та вагітних, залучивши їх до інших видів робіт, що можуть виконуватися дистанційно. Особливу увагу звернути на повне методичне забезпечення освітнього процесу у дистанційному режимі. Пропрацювати питання організації проведення переддипломної практики здобувачів у дистанційному режимі в разі продовження термінів карантину. Відтермінувати погодження оновлених освітніх програм.

Наступним вчена рада розглянула роботу Організаційного комітету з виборів ректора, про результати якої доповів голова Оргкомітету, перший проректор Володимир Яровий. Він розповів про вже виконані завдання – розроблення пакету положень щодо організації виборів, визначення квот виборців із числа працівників, що не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, організацію та проведення виборів представників із числа штатних працівників університету, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками. Проте, зважаючи на оголошений в країні карантин, визначені раніше терміни організації виборчої кампанії, зокрема, проведення до 3 квітня виборів претендентів із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками та виборних представників із числа студентів в університеті і відокремлених структурних підрозділах, стало необхідно скоригувати відповідно до ситуації. Тому було запропоновано внести відповідні зміни у Положення про порядок обрання представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, для участі у виборах ректора НУХТ і наказ по НУХТ №14 від 6 лютого 2020 року «Про організацію виборів ректора Національного університету харчових технологій». Заслухавши роз’яснення і аргументи голови Оргкомітету, вчена рада одностайно підтримала внесену пропозицію.

Далі заслухали звіт про наукову та інноваційну діяльність, підготовку наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації за минулий календарний рік, представлений проректором з наукової роботи Олександром Шевченком. Ґрунтовна інформація про усі аспекти наукової діяльності й здобутки нашого колективу на науковій ниві за 2019 рік отримала схвалення присутніх.

Також у межах своїх повноважень вчена рада розглянула звернення студентів до Київської міської профспілки студентів щодо вкрай неприємної ситуації, яка склалася при закупівлі студентських проїзних квитків, відповідальним за що був призначений голова Первинної профспілкової організації студентів НУХТ Віталій Підгорний. Оскільки у зв’язку з хворобою В. Підгорний був відсутній на засіданні вченої ради, і не зміг надати пояснення щодо своїх дій, а мова йде про серйозне фінансове порушення, вчена рада доручила помічнику проректора Олені Негоді надати студентам правову допомогу у поверненні коштів, зданих на придбання студентських проїзних квитків.

У поточних питаннях розглянули низку звернень від колективів вишів України щодо підтримки у висуненні їх представників на зайняття вакантних посад академіків і член-кореспондентів Національної академії аграрних наук України. Відкритим голосуванням вчена рада НУХТ підтримала колег.

Закриваючи засідання, голова ради, ректор Анатолій Українець закликав усіх членів нашого колективу з користю використати час дистанційної роботи – попрацювати над науковими працями, зайнятися методичною роботою, зміною змісту своїх курсів тощо, а головне – зміцнити своє здоров’я, берегти себе і своїх близьких.

Опублікований: 17-03-2020
Читайте також:
Надихаюча зустріч: студенти факультету автоматизації і комп’ютерних систем відвідали SoftServe

21 жовтня 2025 року за ініціативи завідувача кафедри інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки Сергія Грибкова студенти факультету автоматизації і комп’ютерних систем відвідали офіс компанії SoftServe – одного з провідних ІТ-роботодавців України. SoftServe – вітчизняна ІТ-компанія, що працює у сфері розроблення програмного забезп...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Надихаюча зустріч: студенти факультету автоматизації і комп’ютерних систем відвідали SoftServe 22 жовтня 2025

Профорієнтаційні лайфхаки від кафедри туристичного та готельного бізнесу

25 листопада 2019 року доцент кафедри туристичного та готельного бізнесу Тетяна Мірзодаєва відвідала спеціалізовану школу №92 з поглибленим вивченням англійської мови ім. Івана Франка з метою профорієнтаційної бесіди. Викладач кафедри розповіла учням про особливості здобуття вищої освіти в нашому університеті та можливості працевлаштування випускн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профорієнтаційні лайфхаки від кафедри туристичного та готельного бізнесу 25 листопада 2019

Відкрита лекція для магістрантів на кафедрі технології оздоровчих продуктів

15 березня 2023 року доцентка кафедри технології оздоровчих продуктів Ірина Гойко прочитала відкриту лекцію з навчальної дисципліни «Менеджмент якості та безпеки оздоровчих продуктів» для студентів першого курсу освітнього ступеню «Магістр» спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технології харчових продуктів оздоровч...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відкрита лекція для магістрантів на кафедрі технології оздоровчих продуктів 16 березня 2023

Вітаємо випускників-бакалаврів освітньої програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» 2024 року!

На кафедрі економіки і права фінішували захисти кваліфікаційних робіт здобувачів денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 051 «Економіка», освітньої програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу». Випускники цієї програми – нове покоління висококваліфікованих фахівців, які володіють унікальним поєднанням економічн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо випускників-бакалаврів освітньої програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» 2024 року! 25 червня 2024