Н У Х Т

Тонкощі менеджменту проєктів фармацевтичного виробництва від ФК «Дарниця»

15 квітня 2024

Тонкощі менеджменту проєктів фармацевтичного виробництва від ФК «Дарниця»

Напередодні розроблення та підготовки кваліфікаційної роботи здобувачі-біотехнологи 4-го курсу збагатилися додатковою фаховою інформацією під час унікальної лекції від фахівців провідної фармацевтичної компанії «Дарниця», яка працює з далекого 1930 року. На сьогодні, кожна шоста упаковка ліків на аптечних полицях нашої країни виготовлена саме на «Дарниці», а у продуктовому портфелі підприємства міститься близько 180 лікарських препаратів.

Спочатку студенти поринули у 3D-тур компанією й відвідали виробництво інфузійних розчинів, виробництво м’яких форм, виробництво твердих форм, виробництво ін’єкційних розчинів і крапель та виробництво стерильних антибіотиків.

Головною метою зустрічі було ознайомлення четвертокурсників із менеджментом проєктів фармацевтичного виробництва. Тож вони дізналися про всі ключові етапи. Першим із яких є старт-проєкт, тобто складання статуту, що є бізнес-документом, в якому вказується вся необхідна інформація, достатня для розроблення планів проєктів і подальшої реалізації. Це своєрідний паспорт проєкту, так званий URS (специфікація вимог користувача).

Наступним етапом є формування команди проєкту, де вказуються інженери, операційний блок, інсталяційна група, виробнича група, підрозділ технічного обслуговування і визначається керівник проєкту, який спрямовує і організовує роботу команди на всіх стадіях проєкту.

Далі розпочинається формування концептуального проєкту (СS): складання попередніх блок-схем основних технологічних процесів, створення попередніх планувальних рішень, перелік основного обладнання, тобто свого роду нарис майбутнього проєкту.

Потім йде функціональний проєкт (FS), що включає плани виробництв, планувальні та архітектурні рішення, схеми процесів і матеріальні потоки, схеми потоків повітря, перепади тиску, режими роботи HVAC, підключення до енергоресурсів.

Важливим етапом є кваліфікація проєктів (DQ), яку мають пройти URS, СS та FS, адже якщо проєкт не відповідає вимогам GMP, то і збудований виробничий об'єкт також не буде відповідати.

Після кваліфікації складається детальний проєкт (DS), що містить всі креслення та схеми розробки, специфікацію для всіх аспектів виробничого процесу, документацію по контролю якості, екологічні та енергетичні оцінки, вимоги до безпеки.

Після усіх зазначених етапів відбувається впровадження проєкту.

Ґрунтовна інформація від фахівців провідного фармацевтичного підприємства стане у пригоді бакалаврам і при написанні кваліфікаційних робіт, і у подальшому професійному житті.

Опублікований: 15-04-2024
Читайте також:
RED ARROW – із новітньою технологією Clean Smoke

На кафедрі технології м’яса і м’ясних продуктів професором Іриною Шевченко для студентів групи Мя-1-1М згідно з програмою дисципліни «Інноваційні технології м’ясних і м'ясомістких продуктів» та асистентом Оксаною Фурсік для студентів групи ТБ-3-8 згідно з програмою дисципліни «Біотехнологічні та фізико-хімічні основи харчових виробництв» була прове...

ЧИТАТИ ДАЛІ

RED ARROW – із новітньою технологією Clean Smoke 02 грудня 2019

Диджиталізований захист магістрів кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

З 8 по 15 лютого на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбулися неперевершені захисти кваліфікаційних робіт здобувачів денної та заочної форми навчання спеціальності «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технології в ресторанному господарстві». Хоча карантинні обмеження, пов’язанні з Covid-19 ще тривають і переш...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Диджиталізований захист магістрів кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 18 лютого 2021

Студенти зі штату Арізона (США) відвідали університет

Колектив кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації організував відвідування НУХТ делегацією у складі 12 американських студентів зі штату Арізона та давніх друзів кафедри Thomas Stevenson і Stuart Snuggs. Іноземні гості відвідали уроки іноземної мови, де за їх участю відбулися круглі столи “Presenting a product”, “Marketing strategi...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти зі штату Арізона (США) відвідали університет 28 березня 2018

Студрада факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка просуває освітній бренд університету

Профорієнтаційна діяльність – один зі стратегічних напрямків для студентської ради факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка, яка активно долучається до просування освітнього бренду університету і факультету, розробляє популяризаційний медіаконтент, допомагає у організації профорієнтаційних івентів і відвідує...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студрада факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка просуває освітній бренд університету 20 вересня 2024