Н У Х Т

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

12 лютого 2024

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

Продовжується робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Цього разу темою досліджень стала рекламна активність підприємств у сучасних умовах, яка викликала цікавість та активну участь здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Ініціаторками такої тематики стали викладачки кафедри маркетингу Наталія Скригун та Ольга Лелека. У вступній промові пані Наталія акцентувала на необхідності постійного удосконалення системи маркетингових комунікацій із врахуванням змін і нових викликів маркетингового середовища. Зокрема, йшлося про реалізацію комунікативних активностей в Інтернеті: SEM, SMM, eCRM, VSM, AM, VM тощо.

І, звісно, не обійшлось без персоналізації як мейнстріму маркетингових активностей. Продовжили засідання майбутні маркетологині Оксана Казімірова, Віра Кучерина, Діана Бартеньєва та Анастасія Єгорова. Актуальні дослідження здобувачок і цікаві приклади буквально запалювали аудиторію. Слухачі та учасники гуртка дізналися багато нових фактів про еволюцію та креативні інструменти комунікаційних активностей, а також про метрики ефективності рекламних комунікацій. Тренд-сеттінг і Buzz-маркетинг, WOM technology та Event-маркетинг, зокрема і на прикладах комунікацій кафедри маркетингу та Навчально-наукового інституту економіки і управління в цілому – ось лише окремі моменти, які розглянули юні маркетологині разом із викладачами.

Виступи учасників гуртка «Інтелектуал» не просто викликали жваве обговорення та залученість слухачів, але й отримали рекомендації до підготовки тез доповідей на майбутніх конференціях і стали поштовхом до подальших досліджень.

Кафедра маркетингу й надалі стимулюватиме здобувачів удосконалювати свої знання та обмінюватися досвідом у цікавому форматі та дружній атмосфері!

Опублікований: 12-02-2024
Читайте також:
На варті фінансових ризиків підприємства…

Здобувачі освітньої програми «Фінанси, банківська справа та страхування» за ініціативи доцентки Світлани Бойко приєдналися до вебінару-воркшопу «Як належна перевірка компаній та осіб допоможе бізнесу керувати ризиками сьогодення», організованого компанією «YouControl». На прикладі кейсів була проведена перевірка всіх ризиків потенційних контрагент...

ЧИТАТИ ДАЛІ

На варті фінансових ризиків підприємства… 31 березня 2023

Магістри кафедри експертизи харчових продуктів довели, що готові до вирішення надскладних завдань

На кафедрі експертизи харчових продуктів завершились захисти магістерських робіт за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціалізацією «Якість, стандартизація та сертифікація». На розгляд екзаменаційної комісії, яку очолювала завідувач кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю Київського національного ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістри кафедри експертизи харчових продуктів довели, що готові до вирішення надскладних завдань 26 лютого 2018

Робоча зустріч проєктної групи розробників освітньо-професійної програми «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції»

На кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції нині активно проводиться локальний монiторинг чинних освітніх програм підготовки здобувачів із метою оцінювання якості освітніх послуг і визначення шляхів подальшого удосконалення змісту освітніх програм. 31 січня 2023 року відбулося чергове засідання членів проєктної групи освітньо-професі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Робоча зустріч проєктної групи розробників освітньо-професійної програми «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції» 01 лютого 2023

Новорічна атмосфера на кафедрі маркетингу

Студенти-маркетологи на практиці втілювали теорію рекламних комунікацій, використовуючи контент новорічної тематики. Все почалося з конкурсу «Новорічна прикраса», в якому студентам пропонувалося власноруч створити або забрендувати святкову іграшку в кафедральні кольори або декорувати логотип кафедри під різдвяний мотив. Студенти досить активно взял...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Новорічна атмосфера на кафедрі маркетингу 29 грудня 2017