Н У Х Т

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

12 лютого 2024

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

Продовжується робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Цього разу темою досліджень стала рекламна активність підприємств у сучасних умовах, яка викликала цікавість та активну участь здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Ініціаторками такої тематики стали викладачки кафедри маркетингу Наталія Скригун та Ольга Лелека. У вступній промові пані Наталія акцентувала на необхідності постійного удосконалення системи маркетингових комунікацій із врахуванням змін і нових викликів маркетингового середовища. Зокрема, йшлося про реалізацію комунікативних активностей в Інтернеті: SEM, SMM, eCRM, VSM, AM, VM тощо.

І, звісно, не обійшлось без персоналізації як мейнстріму маркетингових активностей. Продовжили засідання майбутні маркетологині Оксана Казімірова, Віра Кучерина, Діана Бартеньєва та Анастасія Єгорова. Актуальні дослідження здобувачок і цікаві приклади буквально запалювали аудиторію. Слухачі та учасники гуртка дізналися багато нових фактів про еволюцію та креативні інструменти комунікаційних активностей, а також про метрики ефективності рекламних комунікацій. Тренд-сеттінг і Buzz-маркетинг, WOM technology та Event-маркетинг, зокрема і на прикладах комунікацій кафедри маркетингу та Навчально-наукового інституту економіки і управління в цілому – ось лише окремі моменти, які розглянули юні маркетологині разом із викладачами.

Виступи учасників гуртка «Інтелектуал» не просто викликали жваве обговорення та залученість слухачів, але й отримали рекомендації до підготовки тез доповідей на майбутніх конференціях і стали поштовхом до подальших досліджень.

Кафедра маркетингу й надалі стимулюватиме здобувачів удосконалювати свої знання та обмінюватися досвідом у цікавому форматі та дружній атмосфері!

Опублікований: 12-02-2024
Читайте також:
Міжнародний вебінар, як ефективне доповнення навчального процесу

27 жовтня 2022 р. викладачі й здобувачі освіти кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка за сприяння журналу «Food Safety Magazine» відвідали міжнародний вебінар «Проєктування та впровадження систем управління безпечністю харчових продуктів» (Food Safety ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний вебінар, як ефективне доповнення навчального процесу 28 жовтня 2022

Перші кроки до фахової майстерності

У Полтавському фаховому коледжі нашого університету на базі виробничих лабораторій із виготовлення харчової продукції здобувачі освіти групи 21-Т, що навчаються за освітніми програмами «Зберігання, консервування та переробка молока», «Зберігання, консервування та переробка м’яса» пройшли курс практичних занять у рамках навчальної практики. Під час...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перші кроки до фахової майстерності 10 липня 2020

Навички роботи з платформою «Web of Science» опанувала завідувачка кафедри фізики

На минулому тижні відбулися два останні онлайн-вебінари, які організовуються компанією «Clarivate Analytics» в Україні в рамках підтримки користувачів, що отримали доступ до платформи «Web of Science» за кошти держбюджету (за результатами конкурсу МОН та НАН). Нагадаємо, що науково-педагогічні працівники та здобувачі нашого університету також мают...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навички роботи з платформою «Web of Science» опанувала завідувачка кафедри фізики 18 листопада 2020

Чудова нагода поглибити знання для магістрантів кафедри хлібопекарських і кондитерських виробів

Завершилася професійна практика здобувачів освітнього ступеня «Магістр», які навчаються за освітньо-професійними програмами «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів» та «Технології органічних харчових продуктів». У своїх звітах здобувачі висвітлили питання щодо організації виробництва, контролю якості сировини і гот...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чудова нагода поглибити знання для магістрантів кафедри хлібопекарських і кондитерських виробів 24 лютого 2023