Н У Х Т

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

12 лютого 2024

Сучасні тренди рекламної активності від здобувачів-маркетологів

Продовжується робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Цього разу темою досліджень стала рекламна активність підприємств у сучасних умовах, яка викликала цікавість та активну участь здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».

Ініціаторками такої тематики стали викладачки кафедри маркетингу Наталія Скригун та Ольга Лелека. У вступній промові пані Наталія акцентувала на необхідності постійного удосконалення системи маркетингових комунікацій із врахуванням змін і нових викликів маркетингового середовища. Зокрема, йшлося про реалізацію комунікативних активностей в Інтернеті: SEM, SMM, eCRM, VSM, AM, VM тощо.

І, звісно, не обійшлось без персоналізації як мейнстріму маркетингових активностей. Продовжили засідання майбутні маркетологині Оксана Казімірова, Віра Кучерина, Діана Бартеньєва та Анастасія Єгорова. Актуальні дослідження здобувачок і цікаві приклади буквально запалювали аудиторію. Слухачі та учасники гуртка дізналися багато нових фактів про еволюцію та креативні інструменти комунікаційних активностей, а також про метрики ефективності рекламних комунікацій. Тренд-сеттінг і Buzz-маркетинг, WOM technology та Event-маркетинг, зокрема і на прикладах комунікацій кафедри маркетингу та Навчально-наукового інституту економіки і управління в цілому – ось лише окремі моменти, які розглянули юні маркетологині разом із викладачами.

Виступи учасників гуртка «Інтелектуал» не просто викликали жваве обговорення та залученість слухачів, але й отримали рекомендації до підготовки тез доповідей на майбутніх конференціях і стали поштовхом до подальших досліджень.

Кафедра маркетингу й надалі стимулюватиме здобувачів удосконалювати свої знання та обмінюватися досвідом у цікавому форматі та дружній атмосфері!

Опублікований: 12-02-2024
Читайте також:
Вивчаючи досвід – навчаємося!

Наукова спільнота вже сьогодні працює над вирішенням питань щодо  підвищення національної безпеки України. Здобувачі та викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу НУХТ активно долучаються до міжнародних конференцій і лекторіїв, які визначають роль пам’яток культурної спадщини у формуванні національної безпеки. Для України отримання міжна...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вивчаючи досвід – навчаємося! 11 листопада 2022

GUEST BARTENDING на факультеті ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка

Традиційною атракцією Дня вступника нашого університету є майстер-класи навчальних підрозділів. Цього разу, 21 вересня, гостей івенту очікував GUEST BARTENDING від факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка. На запрошення завідувачки кафедри готельно-ресторанної справи Лариси Шаран до освітнього офлайн-середо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

GUEST BARTENDING на факультеті ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка 24 вересня 2024

У цікавих івентах від Кулінарної Академії беруть участь наші викладачі

Викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу знову на Zoom-конференції «CHEF NEWS» від Кулінарної Академії, яка відбулася 16 червня 2020 року. Під час конференції «М’ясо або риба?» своїми знаннями ділилися спікери: сомельє, бар-менеджер готелю «Inter Continental Kyiv» і мастер-коуч із проведення тренінгів по вину, спиртних напоях і сигарах...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У цікавих івентах від Кулінарної Академії беруть участь наші викладачі 17 червня 2020

Лаг-фаза магістерських робіт: у пошуках «субстрату» для майбутнього проєкту

Магістрантам-біотехнологам  першого року навчання написання магістерської кваліфікаційної роботи у багатьох аспектах нагадує ріст мікроорганізмів у періодичній культурі. Як і мікроорганізми, що адаптуються до нових умов і синтезують нові ферменти для асиміляції субстрату, магістранти звикають до нових умов і вимог до написання магістерської роботи ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лаг-фаза магістерських робіт: у пошуках «субстрату» для майбутнього проєкту 02 жовтня 2020