Продовжується робота студентського наукового гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Цього разу темою досліджень стала рекламна активність підприємств у сучасних умовах, яка викликала цікавість та активну участь здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Ініціаторками такої тематики стали викладачки кафедри маркетингу Наталія Скригун та Ольга Лелека. У вступній промові пані Наталія акцентувала на необхідності постійного удосконалення системи маркетингових комунікацій із врахуванням змін і нових викликів маркетингового середовища. Зокрема, йшлося про реалізацію комунікативних активностей в Інтернеті: SEM, SMM, eCRM, VSM, AM, VM тощо.
І, звісно, не обійшлось без персоналізації як мейнстріму маркетингових активностей. Продовжили засідання майбутні маркетологині Оксана Казімірова, Віра Кучерина, Діана Бартеньєва та Анастасія Єгорова. Актуальні дослідження здобувачок і цікаві приклади буквально запалювали аудиторію. Слухачі та учасники гуртка дізналися багато нових фактів про еволюцію та креативні інструменти комунікаційних активностей, а також про метрики ефективності рекламних комунікацій. Тренд-сеттінг і Buzz-маркетинг, WOM technology та Event-маркетинг, зокрема і на прикладах комунікацій кафедри маркетингу та Навчально-наукового інституту економіки і управління в цілому – ось лише окремі моменти, які розглянули юні маркетологині разом із викладачами.
Виступи учасників гуртка «Інтелектуал» не просто викликали жваве обговорення та залученість слухачів, але й отримали рекомендації до підготовки тез доповідей на майбутніх конференціях і стали поштовхом до подальших досліджень.
Кафедра маркетингу й надалі стимулюватиме здобувачів удосконалювати свої знання та обмінюватися досвідом у цікавому форматі та дружній атмосфері!