Студенти-маркетологи на практиці втілювали теорію рекламних комунікацій, використовуючи контент новорічної тематики. Все почалося з конкурсу «Новорічна прикраса», в якому студентам пропонувалося власноруч створити або забрендувати святкову іграшку в кафедральні кольори або декорувати логотип кафедри під різдвяний мотив. Студенти досить активно взяли участь у цьому конкурсі, що дозволило прикрасити новорічну ялинку у фірмовому стилі кафедри маркетингу.
Аби створити затишну атмосферу перебування студентів, викладачів і гостей кафедри, як вчить теорія мерчандайзингу, магістри-маркетологи зробили сніговика-магістра та розширили фото-зону зі святковими гірляндами, хвойними прикрасами, різдвяними віночками та композиціями.
Новорічно-різдвяний декор інтер’єру кафедри маркетингу створює гарний настрій, переповнює позитивними емоціями, а у когось, можливо, викликає найсвітліші спогади дитинства.
Приходьте на кафедру маркетингу, заряджайтеся позитивом, з яким і зустріньте Новий рік 2018! Будьте здорові, щасливі та оригінальні!