Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації приділяє значну увагу формуванню у студентів комунікативних умінь і навичок, що являють собою надійне підґрунтя подальшого успіху у найрізноманітніших сферах економіки. Такі компетенції є не лише вкрай необхідною умовою професійного зростання ділової людини, а також і чинником успішного вивчення іноземних мов, значення якого неможливо переоцінити. Саме тому викладачі кафедри скеровують свій педагогічний потенціал на послідовне і ефективне впровадження комунікативного підходу до вивчення іноземної мови. Такий підхід до опанування мов інших етносів відкриває шлях до практичного використання здобутих знань у професійній діяльності, у повсякденному житті.
Протягом жовтня 2020 року викладачі кафедри Ольга Никитенко, Андрій Уліщенко, Олена Чередник і Ганна Шляхтун провели відкриті заняття зі студентами І-ІІ курсу Навчально-наукового інституту управління і економіки.
Сучасним підходам у контексті студентоцентрованого навчання відповідає успішне використання викладачами психолого-педагогічних чинників, що у своїй сукупності формують умови для створення ситуації успіху як для студентів, так і для викладачів.
Так, старший викладач кафедри Ольга Никитенко на практичному занятті на тему «Essential Telephoning Skills», приділяючи значну увагу розвитку вмінь долати певні психологічні бар’єри під час спілкування по телефону, допомогла студентам групи РЗ-2-10 усвідомити можливі стереотипи поведінки під час телефонної комунікації в іншомовному культурному середовищі.
Доцент кафедри Андрій Уліщенко (практичне заняття на тему «Brands» з групою ТП-2-14) також орієнтував своїх студентів на усвідомлення непересічної значущості набутих умінь самопрезентації, що можуть бути виявлені, наприклад, у процесі підготовленого повідомлення на певну тему, упевненої відповіді доповідача на різноманітні запитання.
Викладач Ганна Шляхтун на практичному занятті «Higher Education» у групі МН 1-7 сконцентрувала здобувачів на повторенні та розвитку лексичного запасу до теми освіти, а також на узагальненні раніше вивченої лексики. Частина уроку була присвячена покращенню майстерності орієнтації в англомовному тексті, вмінню знаходити потрібну інформацію та здійснювати аналіз цієї інформації. Порівняння трьох навчальних закладів сприяло актуалізації досвіду і знань здобувачів, одержаних на попередніх уроках англійської мови, а парна робота була спрямована на розвиток навичок говоріння та виховання поваги до співрозмовника.
Викладач кафедри Олена Чередник провела практичне заняття в групі МП 2-12 на тему «Meetings» і зосередила увагу здобувачів на набутті ними навичок і вмінь, що є вкрай необхідними для успішного проведення та участі у ділових нарадах, зокрема, в іншомовному середовищі.
Отже, сучасні методичні підходи викладачів до організації і проведення практичних занять з іноземної мови зацікавлюють студентів, формують усвідомлення практичної значущості здобутих знань для розбудови успішної кар’єри ділової людини, яка не розгубиться у найрізноманітніших комунікативних ситуаціях під час роботи і в Україні, і далеко за її межами.