Наприкінці травня доцентка кафедри туристичного та готельного бізнесу Тетяна Мірзодаєва пройшла онлайн-тренінг зі створення культурного туристичного продукту для представників громадських організацій, місцевої влади та бізнесу, які зацікавлені у розвитку туризму в Приазов’ї. Захід відбувся за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України».
Тренерка, експертка Проєкту USAID Анна Романова розповіла про те, як розвивати культурний туризм у своїх громадах. Цілі культурного туризму – це підвищення патріотизму місцевих жителів, поштовх економічного розвитку, розвиток толерантності до інших культур.
Робота з жителями дуже важлива у розвитку туризму. У кожному місті є об’єкти культурної спадщини – матеріальні та нематеріальні. В Україні не вистачає коштів на збереження та відновлення цих об’єктів. Тренерка радила шукати нестандартні підходи та залучати гроші для привернення уваги до цих об’єктів.
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії «Схід економічних можливостей». Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним і привабливим для роботи й життя.