Н У Х Т

Сила аналітики: що дізналися студенти-маркетологи про створення легендарних брендів

04 грудня 2025

Сила аналітики: що дізналися студенти-маркетологи про створення легендарних брендів

На початку грудня наші маркетологи занурилися у світ аналітики разом із керівницею відділу аналітики Balex Company Катериною Фурсовою. Надзвичайно цінна гостьова лекція наших стейкхолдерів на тему «Аналітика в маркетингу: як дані роблять бренди легендарними і коли вони можуть їх зруйнувати» показала, що аналітика – це не сухі таблиці, а стратегічна зброя, яка може або підняти бренд на новий рівень, або відправити його у кризу, а також це про вміння побачити за цифрами потреби людей, ринкові зміни й реальні проблеми, які можна вирішити. До лекції долучилися здобувачі спеціальності «Маркетинг» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр», «доктор філософії», а також учні 10 класу Спеціалізованої школи № 210 м. Києва. Така широка аудиторія ще раз підтвердила, що тема сучасної маркетингової аналітики – справді актуальна, зрозуміла та цікава навіть для тих, хто тільки знайомиться зі світом бізнесу і готується стати студентом.

Пані Катерина поділилася власним професійним досвідом і показала, чому сьогодні маркетолог не може ефективно працювати без аналітики. Вона пояснила, як дані допомагають брендам знаходити свою аудиторію, приймати зважені рішення, створювати дієві стратегії та уникати помилок, які можуть дорого коштувати бізнесу. Окремо спікерка наголосила, що неправильна інтерпретація даних здатна нашкодити навіть найуспішнішому бренду, тому аналітика – це не просто про цифри, а про відповідальність і стратегічне мислення.

Лекторка поділилася логікою маркетингових досліджень, пояснила, як будується аналітичний процес від збору інформації до формування інсайтів.

Слухачі дізналися про важливість KPI у щоденній роботі маркетолога-аналітика та необхідність застосування основних видів аналізу: ABC, SWOT, аналіз споживачів, ефективності промоакцій і конкурентного середовища.

Окрему увагу було приділено сучасним інструментам аналітики: Excel, Power Query та Power Pivot, які є базовими у прийнятті рішень і візуалізації результатів.

Студенти також почули низку реальних кейсів – від прикладів алгоритмів рекомендацій Netflix до історії зі зміною рецептури Coca-Cola, від антикризового перезапуску LEGO до провальних рішень Blockbuster і Nokia, які яскраво продемонстрували, як правильні дані можуть підсилити бренд, а помилки в аналітиці – навпаки, стати початком кризи.

Захід відбувся у форматі живої дискусії, де студенти мали можливість поставити запитання, обговорити практичні ситуації та отримати рекомендації щодо розвитку навичок у сфері аналітики й маркетингу.

Колектив кафедри маркетингу вдячний «Balex Company» та Катерині Фурсовій за співпрацю і мотивуючу лекцію й сподівається на подальші зустрічі та нові обміни професійним досвідом. Разом будуємо сильну маркетингову спільноту майбутнього!

Опублікований: 04-12-2025
Читайте також:
Вітаємо з успішною акредитацією ще шістьох освітньо-професійних програм!

Ще шість освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти нашого університету були успішно акредитовані Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. На засіданні, що відбулося 30 травня, за результатами розгляду акредитаційних справ були одностайно ухвалені рішення щодо надання акредитації бакалаврським осві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо з успішною акредитацією ще шістьох освітньо-професійних програм! 05 червня 2023

Про переваги навчання у НУХТ розповів доцент кафедри інтегрованих автоматизованих систем управління

4 грудня 2018 року відбулася зустріч доцента кафедри інтегрованих автоматизованих систем управління Ярослава Cмітюха зі студентами 4 курсу спеціальності «Монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва» Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ. Студенти  були ознайомленні з перспективами розвитку технологій у ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про переваги навчання у НУХТ розповів доцент кафедри інтегрованих автоматизованих систем управління 05 грудня 2018

Інтерактивно про спеціальність «Готельно-ресторанна справа» для слухачів підготовчих курсів

30 березня 2019 року старший викладач кафедри готельно-ресторанної справи Олена Блощинська зробила профорієнтаційну презентацію для слухачів підготовчих курсів нашого університету, які вже влітку стануть учасниками вступної кампанії 2019. Відповідальна за профорієнтаційну роботу кафедри познайомила школярів, які, сподіваємося, будуть здобувати вищ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтерактивно про спеціальність «Готельно-ресторанна справа» для слухачів підготовчих курсів 02 квітня 2019

Вікторина «ОЛІМП»

Нещодавно у Пекіні стартували зимові олімпійські ігри. Найкращі атлети планети приїхали до Китаю, щоб позмагатися в силі та спритності. Але і факультет біотехнології та екологічного контролю не пасе задніх. Звичайно, студенти не виступають в Пекіні, але все ж у змаганнях участь беруть, до того ж змагання ці теж олімпійські. Мова йде про вікторину «...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вікторина «ОЛІМП» 14 лютого 2022