Н У Х Т

Сила аналітики: що дізналися студенти-маркетологи про створення легендарних брендів

04 december 2025

Сила аналітики: що дізналися студенти-маркетологи про створення легендарних брендів

На початку грудня наші маркетологи занурилися у світ аналітики разом із керівницею відділу аналітики Balex Company Катериною Фурсовою. Надзвичайно цінна гостьова лекція наших стейкхолдерів на тему «Аналітика в маркетингу: як дані роблять бренди легендарними і коли вони можуть їх зруйнувати» показала, що аналітика – це не сухі таблиці, а стратегічна зброя, яка може або підняти бренд на новий рівень, або відправити його у кризу, а також це про вміння побачити за цифрами потреби людей, ринкові зміни й реальні проблеми, які можна вирішити. До лекції долучилися здобувачі спеціальності «Маркетинг» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр», «доктор філософії», а також учні 10 класу Спеціалізованої школи № 210 м. Києва. Така широка аудиторія ще раз підтвердила, що тема сучасної маркетингової аналітики – справді актуальна, зрозуміла та цікава навіть для тих, хто тільки знайомиться зі світом бізнесу і готується стати студентом.

Пані Катерина поділилася власним професійним досвідом і показала, чому сьогодні маркетолог не може ефективно працювати без аналітики. Вона пояснила, як дані допомагають брендам знаходити свою аудиторію, приймати зважені рішення, створювати дієві стратегії та уникати помилок, які можуть дорого коштувати бізнесу. Окремо спікерка наголосила, що неправильна інтерпретація даних здатна нашкодити навіть найуспішнішому бренду, тому аналітика – це не просто про цифри, а про відповідальність і стратегічне мислення.

Лекторка поділилася логікою маркетингових досліджень, пояснила, як будується аналітичний процес від збору інформації до формування інсайтів.

Слухачі дізналися про важливість KPI у щоденній роботі маркетолога-аналітика та необхідність застосування основних видів аналізу: ABC, SWOT, аналіз споживачів, ефективності промоакцій і конкурентного середовища.

Окрему увагу було приділено сучасним інструментам аналітики: Excel, Power Query та Power Pivot, які є базовими у прийнятті рішень і візуалізації результатів.

Студенти також почули низку реальних кейсів – від прикладів алгоритмів рекомендацій Netflix до історії зі зміною рецептури Coca-Cola, від антикризового перезапуску LEGO до провальних рішень Blockbuster і Nokia, які яскраво продемонстрували, як правильні дані можуть підсилити бренд, а помилки в аналітиці – навпаки, стати початком кризи.

Захід відбувся у форматі живої дискусії, де студенти мали можливість поставити запитання, обговорити практичні ситуації та отримати рекомендації щодо розвитку навичок у сфері аналітики й маркетингу.

Колектив кафедри маркетингу вдячний «Balex Company» та Катерині Фурсовій за співпрацю і мотивуючу лекцію й сподівається на подальші зустрічі та нові обміни професійним досвідом. Разом будуємо сильну маркетингову спільноту майбутнього!

Published on: 04-12-2025
Read also:
Учасники гуртка мехатроніки та робототехніки представлятимуть Україну у фіналі хакатонів «#Green4Europe» у Німеччині

З 24 листопада по 1 грудня 2021 р. в онлайн-форматі в Україні, Грузії та Німеччині відбулася серія хакатонів «#Green4Europe» для країн східної Європи, мета яких – об’єднати майбутніх лідерів та амбітних змінотворців різних країн для втілення власних інноваційних ідей по вирішенню нагальних екологічних проблем. Співорганізаторами хакатонів виступил...

READ YOURSELF

Учасники гуртка мехатроніки та робототехніки представлятимуть Україну у фіналі хакатонів «#Green4Europe» у Німеччині 06 december 2021

Тривають вступні перегони до магістратури

В університеті тривають вступні випробування до магістратури денної і заочної форм навчання. 2 липня єдиний вступний іспит з іноземної мови здали вступники до магістратури за спеціальностями «Економіка», «Журналістика», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та бір...

READ YOURSELF

Тривають вступні перегони до магістратури 05 july 2019

Студенти НУХТ вразили журі Кулінарного марафону «Від ферми до столу», що відбувся у Болгарії

Карантин і закриті кордони не зупиняють наших талановитих студентів від участі у міжнародних кулінарних конкурсах! 9 травня країни Європи відзначали День Європи. З нагоди цього свята колеги із Разградської філії Русенського університету, партнера кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв нашого університету, вже вп’яте організ...

READ YOURSELF

Студенти НУХТ вразили журі Кулінарного марафону «Від ферми до столу», що відбувся у Болгарії 18 may 2020

До боротьби з фальсифікацію продуктів докладають зусилля науковці кафедри фізики

У період дистанційного навчання кафедра фізики працює на повну потужність. Зокрема, завідувач кафедри Світлана Літвинчук і старший викладач Володимир Вишняк взяли участь у роботі круглого столу «СТОП Фальсифікат. Мед. Державний контроль за якістю та безпечністю меду», організованого ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» і присвяченого б...

READ YOURSELF

До боротьби з фальсифікацію продуктів докладають зусилля науковці кафедри фізики 27 january 2020