Викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції взяли участь у вебінарі «ETF Comparison of Ukrainian qualifications to EQF», де був презентований і обговорений звіт «Порівняння системи кваліфікацій України з Європейською рамкою кваліфікацій (ЄРК)», підготовлений спільно з українськими та європейськими партнерами, зокрема Європейським фондом освіти (ETF).
Звіт є результатом пілотного проєкту з вивчення значення порівняння національних рамок кваліфікацій (NQF) третіх країн із Європейською рамкою кваліфікацій (EQF). Це важливий крок у сприянні визнанню кваліфікацій і навичок між державами-членами ЄС і державами, що не є членами ЄС, покращенні можливостей транскордонної кар’єри, працевлаштування та навчання для окремих осіб, а також забезпечення того, щоб компанії та економіка краще використовували навички. Він є першим у своєму роді, і поглиблене порівняння та аналіз стануть корисним інструментом для практиків, політиків, навчальних закладів і громадян як в Україні, так і за її межами. Звіт є частиною ширшої ініціативи Європейської Комісії щодо роботи з країнами за межами ЄС, як зазначено в Рекомендаціях EQF 2017 року.
З вітальним словом до учасників заходу звернулися перший заступник міністра освіти і науки України Андрій Вітренко і заступник директора Генерального директорату Європейської комісії з питань зайнятості, соціальної політики та інклюзивності Стефан Олссон, який зокрема зазначив: «Тепер, коли Україна стала країною-кандидатом ЄС та приєдналася до консультативної групи EQF, цей звіт допоможе підтримати її інтеграцію далі».
Участь у події взяли понад 600 учасників – представники закладів освіти, практики, представники органів влади, громади з України, ЄС та інших країн. Вони пересвідчилися – порівняльний аналіз підтверджує, що рамки кваліфікацій України та ЄС є зіставними і між ними може бути встановлена відповідність.
Подальшими кроками у сприянні прозорості та порівнянності українських і європейських кваліфікацій стане забезпечення поширення результатів порівняльного аналізу ЄС та Україною, а також розроблення і впровадження спільного плану дій.