8 лютого для здобувачів освітніх програм «Реклама та зв’язки з громадськістю» і «Маркетинг» та викладачів кафедри маркетингу відбулася гостьова лекція доктора наук, професора Ербільського університету Салахатдіна (Іракський Курдистан), журналіста-міжнародника Хаджі Мухаммада Хідер Мавлюда.
Лекція була присвячена популяризації України за кордоном, формуванню її іміджу через іноземні ЗМІ та особливостям системи засобів масової комунікації в Іракському Курдистані. Здобувачі дізналися про інструменти популяризації України та покращення її іміджу у світовій спільноті.
Доктор Хаджі Мухаммад Хідер Мавлюд понад 10 років вивчає ЗМІ України, здійснює порівняльний аналіз преси України й Іракського Курдистану, визначає трансформацію підходів до висвітлення інформації в засобах масової комунікації країн, які перебувають на шляху становлення демократії. Здобувачам було цікаво дізнатися, як Україна представлена на міжнародній арені, яким чином висвітлюються питання російсько-українського протистояння на сході України й напруження ситуації останнім часом.
Дієвим механізмом популяризації країни на міжнародній арені є просування її через лідерів думок. Доктор Хаджі Мухаммад Хідер Мавлюд – постійний експерт провідного курдського телеканалу «Рудау» (представництво якого анонсують відкрити й у Києві), де, як журналіст до думки якого дослухаються в країні, обстоює проукраїнську позицію в україно-російському конфлікті. Присутні мали змогу подивитися фрагменти програми за участю гостя й проаналізувати підходи до її структури та сценарію.
Хаджі Мухаммад Хідер Мавлюд відомий в Іракському Курдистані як письменник, перекладач, дослідник творчості курдських та іноземних літературних діячів. Зокрема, у його перекладі світ вперше почув курдською вірші Тараса Шевченка. Присутні також мали змогу почути Шевченків «Заповіт» курдською мовою та пишатися тим, що українська культура відома далеко за межами країни.