Н У Х Т

Про нові здобутки молодих науковців НУХТ – іноземною мовою

10 квітня 2023

Про нові здобутки молодих науковців НУХТ – іноземною мовою

Напередодні свята Благовіщення, 6 квітня 2023 року, відбулося традиційне засідання секції «Іноземні мови професійного спрямування» у межах щорічної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів НУХТ «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті».

Під головуванням енергійної завідувачки кафедри іноземних мов професійного спрямування Галини Лук’янець виголошено та обговорено 15 доповідей, тоді як у соціальній мережі Facebook усі охочі мали чудову нагоду ознайомитися з 16-ма добре оформленими постерами іноземними мовами – англійською, німецькою, французькою.

Те, що підопічні кафедри добре володіють і іноземними мовами свого профілю, і принципами інтерактивного спілкування, які передбачають «посередника» (у нашому випадку це – програма Zoom), стало цілком очевидним при підготовці як презентаційних матеріалів, так і самих виступів.

Активно проявили себе аспіранти – технологи-харчовики Сергій Єпішкін, Марина Побрусило, Валерія Луценко, Анастасія Божко, енергетик Дмитро Михайличенко, студенти старших курсів – еколог В’ячеслав Касатов, «харчовий експерт» В’ячеслав Мороз, а також молода прорість – першокурсники Михайло Познякевич, Іван Олексійовець, Максим Клименко, Марія Курганська, Єва Сокол; здобувачі другого курсу Олександра Старостенко та Ірина Винник – обидві представниці факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка.

Тематика доповідей варіювалася від традиційних аюрведичних аспектів застосування нутрієнтів до новітніх технологій харчових продуктів, від особливостей кейтерингового сервісу до анімаційного кіно у вивченні та викладанні іноземних мов… І з кожної теми студенти мали що сказати, на запитання відповідали впевнено, враження на викладачів кафедри справили чудове. 

Особливо варто наголосити на доповіді Анни Грициної (факультет готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка), присвяченій питанням розвитку готельного господарства у Болгарії. Свій науковий матеріал, ґрунтований на власному досвіді та опрацюванні авторитетних джерел, здобувачка виголосила французькою мовою. Не всі учасники засідання вивчали цю мову, що її рекламні повідомлення визнають «другою у Європі», але слова та інтонації студентка добрала настільки вдало, що зрозуміло було майже все. Адже відомий факт, що в англійській мові до 30 процентів французьких запозичень, лише вимовляються вони по-іншому; отже, це був своєрідний квест для переважної більшості англомовців, присутніх на конференції.

Наприкінці засідання конкурсна комісія у складі Галини Лук’янець, Наталії Науменко, Лариси Яненко та Світлани Мусійчук підбила підсумки та визначила авторів найкращих доповідей – Михайло Познякевич, Максим Клименко, Олександра Старостенко і «француженка» Анна Грицина і постерів – Єва Сокол, В’ячеслав Мороз, Анастасія Божко.

«Якби ти знав, як много важить слово», – писав Іван Франко. Як видно з роботи цієї секції, направду багато важить слово – мовлене і писане, рідне та іноземне. Адже саме Слово було на початку всього, зокрема й на шляху інтеграції української науки у загальносвітовий простір.

Опублікований: 10-04-2023
Читайте також:
39 студентів-маркетологів захистили своє право на звання «магістр з маркетингу»

Засідання Екзаменаційних комісій із захисту магістерських робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг» для магістрантів кафедри маркетингу стали вирішальними днями у професійному становленні та кар’єрному зростанні. 39 студентів-маркетологів захистили своє право на звання «магістр з маркетингу», 9 – із відзнакою. Роботи Марини Кабак, Вікторії Черкасової...

ЧИТАТИ ДАЛІ

39 студентів-маркетологів захистили своє право на звання «магістр з маркетингу» 01 березня 2018

Втілити креативні ідеї та створити інноваційний продукт в Україні стане простіше

Які проблеми перешкоджають розвитку інновацій в Україні, як вони мають вирішуватися та яким загалом має бути інноваційний розвиток України на найближче десятиліття. Відповіді на ці запитання закладені в Стратегію розвитку сфери інноваційної діяльності на період до 2030 року, схвалену Кабінетом Міністрів. Документ, зокрема, передбачає розбудову інн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Втілити креативні ідеї та створити інноваційний продукт в Україні стане простіше 24 липня 2019

Довгоочікувана подія для здобувачів-рекламістів: Ukraine Creative Stories

Здобувачі усіх курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ разом із викладачами кафедри маркетингу мали змогу з 26 по 28 травня в онлайн-форматі відвідати найочікуванішу рекламну подію року – Ukraine Creative Stories. До карантину щорічно цю подію здобувачі відвідували офл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Довгоочікувана подія для здобувачів-рекламістів: Ukraine Creative Stories 01 червня 2021

Освітній проєкт #Farmak_Lab-2021: у кращих традиціях інновацій

Нещодавно відбувся черговий освітній захід #Farmak_Lab, на якому здобувачі освіти університету традиційно мали змогу поспілкуватися з представниками компанії «Фармак». Захід розпочався зі вступного слова рекрутерки компанії Віталії Заболотної, яка описала переваги роботи на виробництвах АТ «Фармак». Після цього виступив Олександр Щиковський з темо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітній проєкт #Farmak_Lab-2021: у кращих традиціях інновацій 24 грудня 2021