Викладачі кафедри маркетингу систематично залучають професіоналів-практиків до аудиторних занять. Нещодавно до здобувачів освітніх програм «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» завітала Аліна Кипорук – маркетологиня ТОВ «ІНМЕД УКРАЇНА», відомого підприємства, що є офіційним представником компанії «Сanon Medical Systems» в Україні.
Тема лекції – «Маркетингова стратегія компанії: від стратегічних цілей до конкретних задач» – зацікавила не лише здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», але й викладачів кафедри маркетингу та здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» першого і другого року навчання спеціальності 075 «Маркетинг».
На прикладі реалізації практичного кейсу пані Аліна відкрила студентам і аспірантам лайфхаки сучасного маркетингу. В2В чи В2С – де цікавіше? Як визначити клієнтський ряд на В2В ринку? Як ідентифікувати цільову аудиторію і які медіаканали використати для її охоплення? А як бути з конкурентами? Які інструменти аналізу використати, щоб убезпечити себе від ризиків? Все це, і не тільки, дізнались від лекторки здобувачі і аспіранти. Не менш цікавими були прийоми онлайн і офлайн промоушн, секрети вдалого просування фірми та її товарів на виставках і використання системи СRM, зокрема ефективних способів лідогенерації. Також маркетологи, підприємці і рекламісти дізнались, хто такий клієнт-критик – стимул розвитку чи подразник?
Крім того, слухачам був цікавий досвід отримання першої роботи за спеціальністю, яким поділилася спікерка. Здобувачі і аспіранти кафедри маркетингу вкотре впевнились, що їх спеціальності користуються попитом і популярністю на ринку, а отже їх вибір на користь освітньої програми та університету є правильним.