Н У Х Т

Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу

19 october 2022

Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу

Викладачі кафедри маркетингу систематично залучають професіоналів-практиків до аудиторних занять. Нещодавно до здобувачів освітніх програм «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» завітала Аліна Кипорук – маркетологиня ТОВ «ІНМЕД УКРАЇНА», відомого підприємства, що є офіційним представником компанії «Сanon Medical Systems» в Україні.

Тема лекції – «Маркетингова стратегія компанії: від стратегічних цілей до конкретних задач» – зацікавила не лише здобувачів освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», але й викладачів кафедри маркетингу та здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» першого і другого року навчання спеціальності 075 «Маркетинг».

На прикладі реалізації практичного кейсу пані Аліна відкрила студентам і аспірантам лайфхаки сучасного маркетингу. В2В чи В2С – де цікавіше? Як визначити клієнтський ряд на В2В ринку? Як ідентифікувати цільову аудиторію і які медіаканали використати для її охоплення? А як бути з конкурентами? Які інструменти аналізу використати, щоб убезпечити себе від ризиків? Все це, і не тільки, дізнались від лекторки здобувачі і аспіранти. Не менш цікавими були прийоми онлайн і офлайн промоушн, секрети вдалого просування фірми та її товарів на виставках і використання системи СRM, зокрема ефективних способів лідогенерації. Також маркетологи, підприємці і рекламісти дізнались, хто такий клієнт-критик – стимул розвитку чи подразник?

Крім того, слухачам був цікавий досвід отримання першої роботи за спеціальністю, яким поділилася спікерка. Здобувачі і аспіранти кафедри маркетингу вкотре впевнились, що їх спеціальності користуються попитом і популярністю на ринку, а отже їх вибір на користь освітньої програми та університету є правильним. 

Published on: 19-10-2022
Read also:
Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти

13 жовтня відбулася гостьова онлайн-лекція від мережі АЗК «ОККО» на тему «Алгоритм побудови бренду роботодавця: для залучення та утримання талантів» для здобувачів спеціальностей «Маркетинг» і «Менеджмент» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і «доктор філософії». Спікеркою стала Любов Шинкарьова – старшв фахівчиня із розвитку бренду роботодавця...

READ YOURSELF

Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти 15 october 2025

Тpивaє cтaжувaння нaших нaукoвцiв у Pуceнcькoму унiвepcитeтi (Бoлгapiя)

Тpивaє cтaжувaння нaших нaукoвцiв у Pуceнcькoму унiвepcитeтi (Бoлгapiя). До пpoгpaми cтaжувaння вхoдить читання лeкцiйних куpciв для мaгicтpaнтiв. Зa кoнcультaцiї бoлгapcьких кoлeг були пiдгoтoвлeнi куpcи лeкцiй iз тeхнoлoгiчних кoмплeкciв хapчoвих виpoбництв, якi пpoчитав aнглiйcькoю мoвoю дoцeнт Oлeкciй Губeня, i з пpoмиcлoвих пeчeй, якi пpoчита...

READ YOURSELF

Тpивaє cтaжувaння нaших нaукoвцiв у Pуceнcькoму унiвepcитeтi (Бoлгapiя) 05 december 2019

Перевіреність – значить надійність: гостьова лекція від успішної випускниці

Ми живемо в час технічного прогресу і високих технологій, коли наукові відкриття відбуваються чи не щодня і постійно змінюють світ на краще. Але як визначити, чи безпечний той чи інший винахід, чи нововинайдена машина не зламається під час експлуатації, чи нововинайдений матеріал витримає вплив тієї чи іншої речовини? Відповідь на всі питання щодо...

READ YOURSELF

Перевіреність – значить надійність: гостьова лекція від успішної випускниці 03 april 2023