Саме такою цікавою, корисною та актуальною 5 жовтня була тема у маркетологів першого курсу. Відриту лекцію прочитала старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко.
Здобувачі набули знань про публічний виступ, контакт зі слухачами, спільність психічного стану оратора й аудиторії, адже це найвища сходинка майстерності публічного виступу.
Були розглянуті ораторські прийоми, які допоможуть втримати увагу аудиторії. А також основні вимоги до оратора-маркетолога і його зовнішній вигляд. Адже інформацію про людину дає зовнішній вигляд та одяг. Саме зовнішній вигляд відповідає за такий важливий чинник, як перше враження.
Враження – образ, відображення, слід, дія, вплив, ефект. Хоче промовець чи ні, планує спеціально або нехтує, та перше враження формується завжди.
Аксіома публічного виступу свідчить: у промовця ніколи не буде іншого випадку справити перше враження. Народна мудрість стверджує: як прийдеш, так і уславишся. Перше враження містить емоційний і оцінний компоненти.
Одним із питань лекції було: діловий етикет – невід’ємна складова успіху. Ділові манери промовця можна розглядати як інструмент побудови стосунків із аудиторією. Дотримання оратором правил ділового етикету – це «сигнал для публіки, що вона значуща, важлива, шанована».
У спілкуванні важливо не лише що, як і коли сказати, але й що і коли одягти, як триматися перед аудиторією, як себе подати, щоб досягти бажаного результату. Саме практичними порадами для майбутніх ораторів у сфері маркетингу і було завершено лекцію.