Н У Х Т

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

07 жовтня 2022

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

Саме такою цікавою, корисною та актуальною 5 жовтня була тема у маркетологів першого курсу. Відриту лекцію прочитала старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко.

Здобувачі набули знань про публічний виступ, контакт зі слухачами, спільність психічного стану оратора й аудиторії, адже це найвища сходинка майстерності публічного виступу.

Були розглянуті ораторські прийоми, які допоможуть втримати увагу аудиторії. А також основні вимоги до оратора-маркетолога і його зовнішній вигляд. Адже інформацію про людину дає зовнішній вигляд та одяг. Саме зовнішній вигляд відповідає за такий важливий чинник, як перше враження.

Враження – образ, відображення, слід, дія, вплив, ефект. Хоче промовець чи ні, планує спеціально або нехтує, та перше враження формується завжди.

Аксіома публічного виступу свідчить: у промовця ніколи не буде іншого випадку справити перше враження. Народна мудрість стверджує: як прийдеш, так і уславишся. Перше враження містить емоційний і оцінний компоненти.

Одним із питань лекції було: діловий етикет – невід’ємна складова успіху. Ділові манери промовця можна розглядати як інструмент побудови стосунків із аудиторією. Дотримання оратором правил ділового етикету – це «сигнал для публіки, що вона значуща, важлива, шанована».

У спілкуванні важливо не лише що, як і коли сказати, але й що і коли одягти, як триматися перед аудиторією, як себе подати, щоб досягти бажаного результату. Саме практичними порадами для майбутніх ораторів у сфері маркетингу і було завершено лекцію.

Опублікований: 07-10-2022
Читайте також:
Сучасні можливості віртуального 3D-середовища для прокачування hard і soft skills

Викладачі задіяні в реалізації освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна», постійно використовують активні методи навчання в освітньому процесі, в тому числі й можливості платформи віртуальних лабораторних робіт Labster, яка активована для нашого університету за ініціативи студради. «Labster» ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сучасні можливості віртуального 3D-середовища для прокачування hard і soft skills 21 березня 2024

Продовжують популяризувати освітні програми підготовки бакалаврів і магістрів фахівці кафедри теплоенергетики та холодильної техніки

Другий день виставки «Промисловий холод-2020» для фахівців кафедри теплоенергетики та холодильної техніки пройшов не менш плідно та цікаво, ніж попередній. Відвідувачі експозиції нашої кафедри активно цікавилися підготовкою і підвищенням кваліфікації спеціалістів для галузі, а також навчальною літературою, виданою викладачами НУХТ. Нагадаємо, що с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продовжують популяризувати освітні програми підготовки бакалаврів і магістрів фахівці кафедри теплоенергетики та холодильної техніки 24 вересня 2020

Широке коло актуальних питань обговорили в рамках конференції «Інноваційні технології у хлібопекарському виробництві»

14 вересня в рамках наукової програми Всеукраїнського тижня харчових технологій кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів спільно з ТОВ «АССО Іnternational» провела V Міжнародну спеціалізовану науково-практичну конференцію «Інноваційні технології у хлібопекарському виробництві». Учасників наукового зібрання привітав проректор унів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Широке коло актуальних питань обговорили в рамках конференції «Інноваційні технології у хлібопекарському виробництві» 14 вересня 2021

Засідання онлайн: поточні питання вирішує колектив кафедри технології цукру і підготовки води

Відбулося засідання кафедри технології цукру і підготовки води у форматі онлайн-конференції з використанням платформи Skype. Під час засідання були обговорені результати захисту звітів із переддипломної практики здобувачами 4 курсу, а також стан виконання ними дипломних проектів. Значна увага була приділена навчанню здобувачів 1-3 курсу та магістр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Засідання онлайн: поточні питання вирішує колектив кафедри технології цукру і підготовки води 08 травня 2020