Н У Х Т

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

07 жовтня 2022

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

Саме такою цікавою, корисною та актуальною 5 жовтня була тема у маркетологів першого курсу. Відриту лекцію прочитала старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко.

Здобувачі набули знань про публічний виступ, контакт зі слухачами, спільність психічного стану оратора й аудиторії, адже це найвища сходинка майстерності публічного виступу.

Були розглянуті ораторські прийоми, які допоможуть втримати увагу аудиторії. А також основні вимоги до оратора-маркетолога і його зовнішній вигляд. Адже інформацію про людину дає зовнішній вигляд та одяг. Саме зовнішній вигляд відповідає за такий важливий чинник, як перше враження.

Враження – образ, відображення, слід, дія, вплив, ефект. Хоче промовець чи ні, планує спеціально або нехтує, та перше враження формується завжди.

Аксіома публічного виступу свідчить: у промовця ніколи не буде іншого випадку справити перше враження. Народна мудрість стверджує: як прийдеш, так і уславишся. Перше враження містить емоційний і оцінний компоненти.

Одним із питань лекції було: діловий етикет – невід’ємна складова успіху. Ділові манери промовця можна розглядати як інструмент побудови стосунків із аудиторією. Дотримання оратором правил ділового етикету – це «сигнал для публіки, що вона значуща, важлива, шанована».

У спілкуванні важливо не лише що, як і коли сказати, але й що і коли одягти, як триматися перед аудиторією, як себе подати, щоб досягти бажаного результату. Саме практичними порадами для майбутніх ораторів у сфері маркетингу і було завершено лекцію.

Опублікований: 07-10-2022
Читайте також:
Третьокурсники поглиблюють фахові знання

Третьокурсники освітньої програми «Харчові технології та інженерія» (групи ТК-3-10) разом із доцентками кафедри технології консервування Катериною Рубанкою і Тетяною Левківською прослухали виїзну лекцію на базі ТОВ «Сільпо Фуд». Представники компанії розповіли їм про важливість вирощування рослинної сировини в Україні, її раціонального переробленн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Третьокурсники поглиблюють фахові знання 21 жовтня 2025

Фініш і старт: на кафедрі технології оздоровчих продуктів підвели підсумки акредитації магістерської освітньої програми

На кафедрі технології оздоровчих продуктів підвели підсумки акредитації магістерської освітньої програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення». Гарантка програми, завідувачка кафедри, професорка Галина Сімахіна так відреагувала на отримання сертифікату: « Звершилося! 29 грудня 2022 року наша освітня програма от...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фініш і старт: на кафедрі технології оздоровчих продуктів підвели підсумки акредитації магістерської освітньої програми 09 січня 2023

Фахівець кафедри харчової хімії провела рубіжну контрольну роботу у профорієнтованому класі

Традиційно навесні фахівці підготовчого відділення Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету проводять другу рубіжну контрольну роботу з конкурсних предметів на підготовчому відділенні та в профорієнтованих класах. До проведення цього заходу запрошуються і викладачі НУХТ, зокрема, кафедри харчової хімії. Днями старш...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівець кафедри харчової хімії провела рубіжну контрольну роботу у профорієнтованому класі 10 травня 2018

Особливості управління розвитком підприємств у складних умовах – у монографії викладачів кафедри економіки праці та менеджменту

Викладачі кафедри економіки праці та менеджменту підготували та видали колективну монографію «Управління розвитком підприємств в умовах трансформації економічних відносин». У монографії розкриті особливості управління розвитком підприємств у складних умовах трансформації економічних відносин і глобалізації економіки. Досліджені процеси привели кр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Особливості управління розвитком підприємств у складних умовах – у монографії викладачів кафедри економіки праці та менеджменту 05 лютого 2020