Н У Х Т

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

07 жовтня 2022

Маркетолог-оратор і вимоги до нього

Саме такою цікавою, корисною та актуальною 5 жовтня була тема у маркетологів першого курсу. Відриту лекцію прочитала старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко.

Здобувачі набули знань про публічний виступ, контакт зі слухачами, спільність психічного стану оратора й аудиторії, адже це найвища сходинка майстерності публічного виступу.

Були розглянуті ораторські прийоми, які допоможуть втримати увагу аудиторії. А також основні вимоги до оратора-маркетолога і його зовнішній вигляд. Адже інформацію про людину дає зовнішній вигляд та одяг. Саме зовнішній вигляд відповідає за такий важливий чинник, як перше враження.

Враження – образ, відображення, слід, дія, вплив, ефект. Хоче промовець чи ні, планує спеціально або нехтує, та перше враження формується завжди.

Аксіома публічного виступу свідчить: у промовця ніколи не буде іншого випадку справити перше враження. Народна мудрість стверджує: як прийдеш, так і уславишся. Перше враження містить емоційний і оцінний компоненти.

Одним із питань лекції було: діловий етикет – невід’ємна складова успіху. Ділові манери промовця можна розглядати як інструмент побудови стосунків із аудиторією. Дотримання оратором правил ділового етикету – це «сигнал для публіки, що вона значуща, важлива, шанована».

У спілкуванні важливо не лише що, як і коли сказати, але й що і коли одягти, як триматися перед аудиторією, як себе подати, щоб досягти бажаного результату. Саме практичними порадами для майбутніх ораторів у сфері маркетингу і було завершено лекцію.

Опублікований: 07-10-2022
Читайте також:
Рівень викладання – відмінний!

Днями викладачі кафедри інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки Сергій Грибков і Олена М’якшило провели відкриті заняття для здобувачів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки». Завідувач кафедри Сергій Грибков 27 жовтня прочитав лекцію здобувачам першого курсу з дисципліни «Основи програмування та розроблення алгоритмів». Доцент...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Рівень викладання – відмінний! 03 листопада 2022

Чи варто оцінювати ризики вирішували здобувачі-біотехнологи

Для ефективного прийняття управлінського рішення необхідно проаналізувати ризик, який його супроводжує. Але це не так легко, як може здатися на перший погляд. Тому здобувачі-біотехноги 4 року навчання залюбки скористалися можливістю стати учасниками майстер-класу «Аналіз ризиків у прийнятті рішень». Досвідом із аудиторією ділилася спікерка LLC TRIG...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чи варто оцінювати ризики вирішували здобувачі-біотехнологи 04 грудня 2020

Останній крок до освітнього ступеня бакалаврів-заочників кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбулися захисти кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» заочної форми навчання. Екзаменаційну комісію очолив завідувач кафедри Володимир Ковбаса. До складу комісії увійшли професор Валерій Махинько, доцентки Наталія Фалендиш і Лариса Михонік, асистентка Оксана До...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Останній крок до освітнього ступеня бакалаврів-заочників кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 18 лютого 2022

Гостьова лекція «Прогнозування електричного навантаження»

1 червня 2022 р. на кафедрі електропостачання і енергоменеджменту відбулася чергова гостьова лекція «Прогнозування електричного навантаження (ПЕН)», на якій випускник кафедри, нині – науковий співробітник Інституту електродинаміки НАН України, кандидат технічних наук Володимир Мірошник розповів про методи ПЕН для енергосистеми України, для промисло...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Гостьова лекція «Прогнозування електричного навантаження» 02 червня 2022