Н У Х Т

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

12 жовтня 2020

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

Робота в туристичному бізнесі потребує постійного оцінювання ринкової ситуації та вивчення потреб туристів для прийняття ефективних управлінських рішень. Дієвим інструментом збору інформації виступають маркетингові дослідження. Майбутній бакалавр з туризму повинен знати теоретичні основи та практичні аспекти механізму проведення дослідження. Саме таку мету було поставлено та успішно реалізовано к.е.н., в.о. завідувача кафедри туристичного та готельного бізнесу Іриною Мельник на відкритій лекції «Маркетингові дослідження», що відбулася 7 жовтня 2020 року для здобувачів 4 курсу спеціальності «Туризм».

Презентація була побудована навколо проблемних питань щодо організації та проведення маркетингових досліджень: якою має бути мета дослідження, як дотриматися всіх принципів дослідження, як організувати дослідження, як визначитися із кількістю респондентів, який метод дослідження обрати, чи варто замовляти дослідження «під ключ», як визначити цінність результатів дослідження. Представлені на слайдах схеми, таблиці та рисунки підвищили ступінь сприйняття здобувачами лекційного матеріалу.

Лекторка розкрила міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Основи маркетингу», підкресливши необхідність опанування здобувачами результатів навчання дисциплін гуманітарного циклу підготовки («Психологія», «Соціологія») та дисциплін професійного спрямування («Менеджмент туризму», «Статистика в туризмі»).

Присутні на лекції викладачі кафедри відзначили, що в процесі розкриття теми лекторка активно залучала здобувачів до дискусії та встановила постійний контакт із аудиторією. Відкрита лекція відбулася на високому професійному рівні із використанням сучасного матеріалу.

Опублікований: 12-10-2020
Читайте також:
Наші екологи взяли участь у Водному форумі

26 та 27 вересня 2023 року відбулися заходи Водного форуму «Вода в промисловості та АПК в умовах війни та кліматичної кризи», організованого Асоціацією професіоналів довкілля PAEW, Офісрм сталих рішень, Геологічною інвестиційною групою. Питання водопостачання сьогодні актуальне, як ніколи. Через трагедію на Каховській ГЕС, через постійні обстріли ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші екологи взяли участь у Водному форумі 02 жовтня 2023

Особливості технологічного процесу сучасного косметичного підприємства вивчили третьокурсники

Студенти 3 курсу відвідали сучасне косметичне підприємство. Поїздка була організована завдяки щільній співпраці керівництва підприємства ТОВ «Ремос» (ТМ «Яка») і викладачів кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів. Популярність до бренду «ЯКА» прийшла не одразу, адже це були свого часу найперші серед ви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Особливості технологічного процесу сучасного косметичного підприємства вивчили третьокурсники 20 травня 2019

Стале лідерство: НУХТ утримує першість серед винахідницької діяльності

Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» оприлюднило результати діяльності Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у сфері промислової власності, а також показники винахідницької активності національних заявників за І півріччя 2019 року. Як відзначають фахівці відомства, найбільш активними у І півріччі 2...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стале лідерство: НУХТ утримує першість серед винахідницької діяльності 15 серпня 2019

Вступникам на замітку: біотехнологічна освіта – універсальність, креатив, інноваційність

Привіт, вступники! Чи відомо вам, що біотехнологічна освіта – універсальна й поєднує одразу три – біологічну, біохімічну та біоінженерну? А чи знали ви, що готувати біотехнологів першими в Україні почали саме в нашому університеті ще в середині минулого століття? Наразі ми входимо до трійки лідерів з підготовки бакалаврів за спеціальністю 162 «Бі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступникам на замітку: біотехнологічна освіта – універсальність, креатив, інноваційність 30 липня 2024