Н У Х Т

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

12 жовтня 2020

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

Робота в туристичному бізнесі потребує постійного оцінювання ринкової ситуації та вивчення потреб туристів для прийняття ефективних управлінських рішень. Дієвим інструментом збору інформації виступають маркетингові дослідження. Майбутній бакалавр з туризму повинен знати теоретичні основи та практичні аспекти механізму проведення дослідження. Саме таку мету було поставлено та успішно реалізовано к.е.н., в.о. завідувача кафедри туристичного та готельного бізнесу Іриною Мельник на відкритій лекції «Маркетингові дослідження», що відбулася 7 жовтня 2020 року для здобувачів 4 курсу спеціальності «Туризм».

Презентація була побудована навколо проблемних питань щодо організації та проведення маркетингових досліджень: якою має бути мета дослідження, як дотриматися всіх принципів дослідження, як організувати дослідження, як визначитися із кількістю респондентів, який метод дослідження обрати, чи варто замовляти дослідження «під ключ», як визначити цінність результатів дослідження. Представлені на слайдах схеми, таблиці та рисунки підвищили ступінь сприйняття здобувачами лекційного матеріалу.

Лекторка розкрила міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Основи маркетингу», підкресливши необхідність опанування здобувачами результатів навчання дисциплін гуманітарного циклу підготовки («Психологія», «Соціологія») та дисциплін професійного спрямування («Менеджмент туризму», «Статистика в туризмі»).

Присутні на лекції викладачі кафедри відзначили, що в процесі розкриття теми лекторка активно залучала здобувачів до дискусії та встановила постійний контакт із аудиторією. Відкрита лекція відбулася на високому професійному рівні із використанням сучасного матеріалу.

Опублікований: 12-10-2020
Читайте також:
Із честю пройшли випробовування захистом дипломних робіт магістри хіміки-технологи

Ось і настала пора випуску магістрів хіміків-технологів, що навчалися за спеціальністю 161 «Хімічні технології та інженерія», спеціалізацією «Хімічні технології харчових добавок та косметичних засобів». 20 та 22 лютого 10 студентів із честю пройшли випробовування захистом своєї дипломної роботи, яка протягом навчання в магістратурі складалася як бл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із честю пройшли випробовування захистом дипломних робіт магістри хіміки-технологи 23 лютого 2018

Важливі технологічні аспекти від гостьової лекторки

На кафедрі біотехнології продуктів бродіння і виноробства відбулася гостьова лекція директорки з якості та головної технологині пивоварні GONZO Юлії Кириленко. Лекція була присвячена важливим аспектам технології затирання зернопродуктів у пивоварінні, що є одним із ключових етапів виробництва пива. Фахівчиня детально розповіла про сировину, яку ви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Важливі технологічні аспекти від гостьової лекторки 18 жовтня 2024

НУХТ – у ТОП-15 київських вишів, найпопулярніших серед вступників на основі повної загальної середньої освіти

Кілька років поспіль після завершення подання заяв вступниками до бакалаврату на основі повної загальної середньої освіти, портал Освіта.UA визначає 100 вишів України, найбільш популярних серед цієї категорії вступників. Цей своєрідний рейтинг укладається за даними інформаційної системи «Вступ.ОСВІТА.UA», що розміщує рейтингові списки вступників, п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – у ТОП-15 київських вишів, найпопулярніших серед вступників на основі повної загальної середньої освіти 02 серпня 2024

Менеджерка персоналу – учасниця LEADERS DAY ВІД UGEN

Днями відбулася конференція LEADERS DAY, організована компанією UGEN для студентів-лідерів та активістів студентського самоврядування. Участь у події взяли 40 студентів, які пройшли відбір за критеріями компаній-партнерів. Вони мали унікальну можливість познайомитися з представниками відомих компаній – BAT Україна, ProCredit Bank, Forvis Mazars, Ag...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Менеджерка персоналу – учасниця LEADERS DAY ВІД UGEN 01 листопада 2024