Н У Х Т

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

12 жовтня 2020

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

Робота в туристичному бізнесі потребує постійного оцінювання ринкової ситуації та вивчення потреб туристів для прийняття ефективних управлінських рішень. Дієвим інструментом збору інформації виступають маркетингові дослідження. Майбутній бакалавр з туризму повинен знати теоретичні основи та практичні аспекти механізму проведення дослідження. Саме таку мету було поставлено та успішно реалізовано к.е.н., в.о. завідувача кафедри туристичного та готельного бізнесу Іриною Мельник на відкритій лекції «Маркетингові дослідження», що відбулася 7 жовтня 2020 року для здобувачів 4 курсу спеціальності «Туризм».

Презентація була побудована навколо проблемних питань щодо організації та проведення маркетингових досліджень: якою має бути мета дослідження, як дотриматися всіх принципів дослідження, як організувати дослідження, як визначитися із кількістю респондентів, який метод дослідження обрати, чи варто замовляти дослідження «під ключ», як визначити цінність результатів дослідження. Представлені на слайдах схеми, таблиці та рисунки підвищили ступінь сприйняття здобувачами лекційного матеріалу.

Лекторка розкрила міждисциплінарні зв’язки дисципліни «Основи маркетингу», підкресливши необхідність опанування здобувачами результатів навчання дисциплін гуманітарного циклу підготовки («Психологія», «Соціологія») та дисциплін професійного спрямування («Менеджмент туризму», «Статистика в туризмі»).

Присутні на лекції викладачі кафедри відзначили, що в процесі розкриття теми лекторка активно залучала здобувачів до дискусії та встановила постійний контакт із аудиторією. Відкрита лекція відбулася на високому професійному рівні із використанням сучасного матеріалу.

Опублікований: 12-10-2020
Читайте також:
Виконуючи магістерські роботи, біотехнологи-заочники реалізовують свої розробки на практиці

22 лютого на кафедрі біотехнології і мікробіології захищали кваліфікаційні магістерські роботи студенти заочної форми навчання освітніх програм «Промислова біотехнологія» та «Фармацевтична біотехнологія» спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія». На розгляд комісії, яку очолювала завідувач відділу біотехнології Інституту продовольчих ресурс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Виконуючи магістерські роботи, біотехнологи-заочники реалізовують свої розробки на практиці 26 лютого 2019

Наукові вершини здобувачів освітніх програм «Менеджмент» та «Менеджмент організацій і адміністрування»

11 квітня 2024 року на кафедрі економіки праці та менеджменту у рамках проведення 90-ї Ювілейної міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті», відбулося засідання секції «Сучасні методи управління підприємством», у якому взяли участь здобувачі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукові вершини здобувачів освітніх програм «Менеджмент» та «Менеджмент організацій і адміністрування» 15 квітня 2024

Триває проект із покращення енергозаощадження у вишах

МОН та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) узгодили основні питання відбору українських вишів до другої фази проекту «Вища освіта України», що спрямований на покращення енергозаощадження університетів та оновлення їх наукового обладнання. Таким став результат зустрічі представників МОН, ЄІБ та Північної екологічної фінансової корпорації (NEFCO), ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Триває проект із покращення енергозаощадження у вишах 20 січня 2018

Відповідно до сучасних тенденцій розвитку галузі навчають здобувачів наші викладачі

Сучасне м’ясопереробне підприємство – чисте, роботизоване і високорентабельне. Воно потребує фахівців, які зможуть проєктувати та обслуговувати цехи перероблення м’ясної сировини та виробництва смачних м’ясних продуктів. Одна з основних стадій процесу виробництва ковбаски, паштетів та інших м’ясних виробів – це різання і подрібнення м’яса. Сучасн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відповідно до сучасних тенденцій розвитку галузі навчають здобувачів наші викладачі 13 жовтня 2020