Зустріч адміністрації факультету та гаранта освітньої програми зі студентами – подія для факультету біотехнології та екологічного контролю типова і регулярна. Власне, зазвичай, вона полягає у тому, що представники деканату та гарант розповідають про організаційні моменти навчального процесу, а студенти висловлюють свої побажання і пропозиції.
Але ця зустріч для здобувачів-біотехнологів бакалаврату була не такою, як решта. Адже цього разу, крім обговорення питань реалізації освітньої програми та організації навчального процесу відбулося вручення призів за найкращі есе на тему генетичної інженерії, які запропонував підготувати завідувач кафедри генетики, годівлі тварин та біотехнології Миколаївського національного аграрного університету, професор Михайло Гиль на гостьовій лекції у межах дисципліни «Генетика», що читалася в рамках договору про співпрацю між нашими університетами.
І першим призом від професора Гиля стала книга «Біотехнологія», яку отримала Анна Савич, другим – книга «Генетика популяцій», яку отримала Олена Зюзько, а третім – книга «Молекулярна генетика та технології дослідження генома», яку отримала Анна Косяк. Усі книги підписані особисто Михайлом Івановичем на ім’я кожного з переможців.
Переможців привітали деканка факультету Наталія Грегірчак і доцентка кафедри біотехнології і мікробіології Оксана Скроцька.
Звісно, під час зустрічі також обговорювали чимало аспектів освітнього процесу. Багато здобувачів відмітили позитивні практики, які впроваджуються під час реалізації освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, природоохоронна», а також висловили свої побажання щодо покращення освітнього процесу.
Здобувачі відзначили позитивну практику залучення експертів галузі, науковців різного професійного спрямування до лекційних занять, що дає можливість студентам ознайомитися з останніми науковими досягнення в галузі з «перших вуст» та задати питання безпосередньо провідним фахівцям, які представляють власні дослідження. Всі здобувачі освітньої програми висловилися за продовження залучення професіоналів галузі до лекційних і практичних занять, а також розширення горизонтів співпраці з іншими закладами вищої освіти, в тому числі й закордонними.
Так само позитивно оцінили студенти залучення бізнес-тренерів і проведення тренінгів щодо правил комунікації під час різних конфліктних ситуацій в рамках освітньої компоненти «Ділова комунікативність».
Другокурсники запропонували впровадження практики читання лекцій англійською мовою для вдосконалення фахової мовної практики. Зараз прокачувати свої знання з англійської мови та набувати відповідні softskills здобувачі освітньої програми можуть через долучення до English speaking club, що функціонують, як на університетському, так і на факультетському рівні, шляхом опанування фахових дисциплін з каталогу дисциплін вільного вибору, які викладаються іноземною мовою, опрацьовувати разом із керівниками наукову літературу іноземною мовою під час виконання курсових і кваліфікаційної робіт, а також готувати тези, постерні доповіді іноземною мовою на міжнародні конференції.
Також здобувачам запропоновано займатися науковою роботою на кафедрі, що дозволяє не тільки покращити їх практичні навички, але і в подальшому опубліковувати напрацьовані результати у наукових фахових журналах НУХТ («Наукові праці НУХТ», «Харчова промисловість», «Ukrainian Journal of Food Science», «Ukrainian Food Journal») в т.ч. і іноземною мовою
Студентами другого та третього курсів було висловлено побажання щодо доцільності інтегрування до освітнього процесу платформи віртуальних лабораторних робіт. Зауважимо, що доцентки кафедри біотехнології і мікробіології Вікторія Красінько і Світлана Старовойтова вже використовують можливості платформи Labster, активованої для нашого університету за ініціативи студради, під час проведення лабораторних занять зі своїх курсів. Гарантка освітньої програми Світлана Старовойтова рекомендувала лекторам з хімічних дисциплін (враховуючи специфіку платформи) ознайомитися та використовувати можливості Labster у навчальному процесі.
Також були враховані побажання здобувачів щодо вдосконалення та оновлення навчально-методичного забезпечення компонент освітньої програми, перш за все базових конспектів лекцій із окремих освітніх компонент.
Деканка Наталія Грегірчак та гарантка освітньої програми Світлана Старовойтова вкотре звернули увагу здобувачів на можливості неформальної освіти, академічної мобільності, дуальної форми освіти тощо, які активно реалізуються на освітній програмі. Тож вперед, до нових звершень!