Н У Х Т

ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся!

26 травня 2018

ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся!

В університеті завершився ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів за темою «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів», що проводився в рамках святкування Дня хіміка кафедрою хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів. Відкрив його презентацією про нагальність та актуальність підприємництва в сучасних умовах нашої держави незмінний голова журі конкурсу, професор кафедри менеджменту та адміністрування Віктор Ємцев.

За умовами конкурсу учасники мали подати на суд журі роботи, виконані за вимогами, вказаними в умовах проведення конкурсу. Наявність готових зразків для оформлення дозволила залучити до участі навіть студентів молодших курсів. Конкурсанти мали можливість обговорити деталі своїх ідей та розрахунків із членами журі, отримати корисні поради щодо цього. Колектив кафедри глибоко вдячний професору Віктору Ємцеву, котрий допомагав учасникам із обґрунтуванням та економічними розрахунками, як і в конкурсах минулих років. Наукові керівники конкурсантів Георгій Сокольський, Галина Біла, Наталія Сабадаш теж активно включилися у підготовку робіт своїх вихованців. І, зрештою, в рамках святкових заходів до Дня хіміка відбувся очний тур конкурсу. 

Оригінальні ідеї представили на суд журі студенти не тільки хімічної спеціальності. Вразила присутніх робота студентів групи ХТ-3-6 Андрія Бурова та Дмитра Фільчука з бізнес-планом виробництва на базі гуртка університету миючих засобів для забезпечення ними лабораторій НУХТ. Студенти довели можливість економії для університету на закупівлі миючих засобів у представленому бізнес-плані та  заявили про бажання працювати у такому гуртку за умови підтримки даної ідеї керівництвом. У ході дискусії ідея отримала підтримку присутніх та враховуючи економічну обґрунтованість у поєднанні із можливістю для студентів набути практичний досвід за фахом, доцільність таких форм самостійної роботи студентів не викликає сумнівів.

Деталізованістю в обґрунтуванні порадував також бізнес-план від представниці Навчально-наукового інституту харчових технологій Ганни Солод (науковий керівник, доцент – Галина Біла). В ньому вона розглядала можливість виробництва печива з олією рижію. Цілющі властивості для діабетиків і переконливі аргументи щодо економічних параметрів дозволили за результатами обговорення та питань від глядацької аудиторії й членів журі присвоїти зазначеним вище бізнес-проектам перше місце.

Цікавою розробкою порадував виступ магістра групи ХТ-1-5М Іллі Мощенка. Тема його проекту – виробництво біологічно активної добавки на основі СО2 екстракту зеленої кави та екстракту кориці. Ілля запропонував такий БАД, як засіб для схуднення. Основною складовою, котра сприяє схудненню, на думку Іллі, є хлорогенова кислота. В Україні, за найскромнішими підрахунками, від зайвої ваги страждає кожна четверта жінка и кожний шостий чоловік (у США, за даними Американської медичної асоціації, з надмірною вагою – кожний третій). Всього ожирінням страждає близько 15 % населення нашої країни. Перевага бізнесу з виробництва БАД для схуднення – це великий ажіотаж стосовно гарного зовнішнього вигляду та пріоритет у споживанні добавок природного походження для досягнення бажаного результату. Ілля навів економічні розрахунки. Після активної дискусії в залі була сформульована загальна думка про оригінальність ідеї, необхідність продовжувати дану роботу, а також деталізувати цільову аудиторію продукту, що пропонується в проекті. За результатами оцінки журі робота отримала почесне друге місце.

Третє місце вибороли Анастасія Дзюбенко та Юлія Коробко (група ХТ-2-5). Вони представили бізнес-план виробництва упаковки для косметичних засобів, де деталізували переваги та недоліки косметичної продукції з полімерною, картонною, поліетиленовою упаковкою з точки зору екологічності, витрат, прибутку та вартості. Розрахунки були виконані точно, доповідачі продемонстрували обізнаність у проблемі та вміння триматися перед аудиторією. За це журі присудило дівчатам почесне 3 місце.

 На стендах студентського  клубу були вивішені роботи, допущені до дистанційної участі: Анастасії Ясинської (ХТ-1-5М) «Бізнес-план виробництва гігієнічної губної помади» та Євгена Д’ячука (ХТ-1-5М) «Бізнес-план виробництва крему нічного з екстрактом чорної смородини».  З ними мали змогу ознайомитися всі присутні. Робота Анастасії виявилася однією з найкращих за оформленням, що й не дивно, якщо врахувати факт здобуття нею другої економічної освіти (цим й пояснювалася її відсутність на очному етапі конкурсу).

Як зазначив у своєму виступі професор Віктор Ємцев, сьогодні Україна практично не здатна фінансувати більшість державних програм. Тому на перше місце виходить підприємницька діяльність. Сподіваємося, що проведений конкурс допоможе нашим студентам визначитися та повірити у свої сили. 

Опублікований: 26-05-2018
Читайте також:
Бакалаври-експерти знайомляться з виробництвом м’ясо-ковбасних виробів

Асистентки кафедри експертизи харчових продуктів Катерина Золотоверх та Анастасія Божко в межах навчальної дисципліни «Ідентифікація і методи виявлення фальсифікації харчової продукції» провели виїзне лабораторне заняття в умовах підприємства ТОВ «Сосновський Продукт» для здобувачів 4 курсу освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 181 «Харчові т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бакалаври-експерти знайомляться з виробництвом м’ясо-ковбасних виробів 27 листопада 2023

Віртуальні ресурси для студентів і викладачів

Видавництвом «ТЕХ МЕДІА ГРУП» для забезпечення зручності у користуванні базою нормативно-правових актів і шаблонів документів був розроблений віртуальний компакт-диск до видань «Екологічна безпека підприємства»,  «Контроль якості та безпечності харчової продукції» та «Санітарно-епідеміологічні вимоги для харчової промисловості та громадського харчу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Віртуальні ресурси для студентів і викладачів 31 січня 2020

Яскрава подія для 373 цьогорічних випускників Волинського коледжу НУХТ

Випускний – це важлива подія, яка залишає яскраві спогади на все життя і символізує завершення одного важливого етапу та початок нового. У Відокремленому структурному підрозділі «Волинський фаховий коледж НУХТ» відбулося урочисте дійство з нагоди вручення дипломів. Від сьогодні харчова, економічна, ІТ-галузь поповнилися 373 професійними, молодими, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Яскрава подія для 373 цьогорічних випускників Волинського коледжу НУХТ 08 липня 2024

Вкотре доведено позитивний взаємозв’язок між університетом і представниками зовнішніх стейхолдерів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів під патронатом представників мережі супермаркетів «Сільпо» відбулася гостьова лекція на тему «Система управління якості. Міжнародні стандарти» від керівниці відділу контролю якості виробництва FOZZY Group Ольги Мручковської. Питання, що були висвітлені на лекції, зацікавили здобувачів і...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вкотре доведено позитивний взаємозв’язок між університетом і представниками зовнішніх стейхолдерів 02 квітня 2025