Н У Х Т

ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся!

26 травня 2018

ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів» успішно відбувся!

В університеті завершився ІІІ Конкурс на кращий проект ідей з елементами бізнес-планів, бізнес-проектів за темою «У практичній площині: хімія та технологія харчових продуктів та косметичних засобів», що проводився в рамках святкування Дня хіміка кафедрою хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів. Відкрив його презентацією про нагальність та актуальність підприємництва в сучасних умовах нашої держави незмінний голова журі конкурсу, професор кафедри менеджменту та адміністрування Віктор Ємцев.

За умовами конкурсу учасники мали подати на суд журі роботи, виконані за вимогами, вказаними в умовах проведення конкурсу. Наявність готових зразків для оформлення дозволила залучити до участі навіть студентів молодших курсів. Конкурсанти мали можливість обговорити деталі своїх ідей та розрахунків із членами журі, отримати корисні поради щодо цього. Колектив кафедри глибоко вдячний професору Віктору Ємцеву, котрий допомагав учасникам із обґрунтуванням та економічними розрахунками, як і в конкурсах минулих років. Наукові керівники конкурсантів Георгій Сокольський, Галина Біла, Наталія Сабадаш теж активно включилися у підготовку робіт своїх вихованців. І, зрештою, в рамках святкових заходів до Дня хіміка відбувся очний тур конкурсу. 

Оригінальні ідеї представили на суд журі студенти не тільки хімічної спеціальності. Вразила присутніх робота студентів групи ХТ-3-6 Андрія Бурова та Дмитра Фільчука з бізнес-планом виробництва на базі гуртка університету миючих засобів для забезпечення ними лабораторій НУХТ. Студенти довели можливість економії для університету на закупівлі миючих засобів у представленому бізнес-плані та  заявили про бажання працювати у такому гуртку за умови підтримки даної ідеї керівництвом. У ході дискусії ідея отримала підтримку присутніх та враховуючи економічну обґрунтованість у поєднанні із можливістю для студентів набути практичний досвід за фахом, доцільність таких форм самостійної роботи студентів не викликає сумнівів.

Деталізованістю в обґрунтуванні порадував також бізнес-план від представниці Навчально-наукового інституту харчових технологій Ганни Солод (науковий керівник, доцент – Галина Біла). В ньому вона розглядала можливість виробництва печива з олією рижію. Цілющі властивості для діабетиків і переконливі аргументи щодо економічних параметрів дозволили за результатами обговорення та питань від глядацької аудиторії й членів журі присвоїти зазначеним вище бізнес-проектам перше місце.

Цікавою розробкою порадував виступ магістра групи ХТ-1-5М Іллі Мощенка. Тема його проекту – виробництво біологічно активної добавки на основі СО2 екстракту зеленої кави та екстракту кориці. Ілля запропонував такий БАД, як засіб для схуднення. Основною складовою, котра сприяє схудненню, на думку Іллі, є хлорогенова кислота. В Україні, за найскромнішими підрахунками, від зайвої ваги страждає кожна четверта жінка и кожний шостий чоловік (у США, за даними Американської медичної асоціації, з надмірною вагою – кожний третій). Всього ожирінням страждає близько 15 % населення нашої країни. Перевага бізнесу з виробництва БАД для схуднення – це великий ажіотаж стосовно гарного зовнішнього вигляду та пріоритет у споживанні добавок природного походження для досягнення бажаного результату. Ілля навів економічні розрахунки. Після активної дискусії в залі була сформульована загальна думка про оригінальність ідеї, необхідність продовжувати дану роботу, а також деталізувати цільову аудиторію продукту, що пропонується в проекті. За результатами оцінки журі робота отримала почесне друге місце.

Третє місце вибороли Анастасія Дзюбенко та Юлія Коробко (група ХТ-2-5). Вони представили бізнес-план виробництва упаковки для косметичних засобів, де деталізували переваги та недоліки косметичної продукції з полімерною, картонною, поліетиленовою упаковкою з точки зору екологічності, витрат, прибутку та вартості. Розрахунки були виконані точно, доповідачі продемонстрували обізнаність у проблемі та вміння триматися перед аудиторією. За це журі присудило дівчатам почесне 3 місце.

 На стендах студентського  клубу були вивішені роботи, допущені до дистанційної участі: Анастасії Ясинської (ХТ-1-5М) «Бізнес-план виробництва гігієнічної губної помади» та Євгена Д’ячука (ХТ-1-5М) «Бізнес-план виробництва крему нічного з екстрактом чорної смородини».  З ними мали змогу ознайомитися всі присутні. Робота Анастасії виявилася однією з найкращих за оформленням, що й не дивно, якщо врахувати факт здобуття нею другої економічної освіти (цим й пояснювалася її відсутність на очному етапі конкурсу).

Як зазначив у своєму виступі професор Віктор Ємцев, сьогодні Україна практично не здатна фінансувати більшість державних програм. Тому на перше місце виходить підприємницька діяльність. Сподіваємося, що проведений конкурс допоможе нашим студентам визначитися та повірити у свої сили. 

Опублікований: 26-05-2018
Читайте також:
Викладачі кафедри готельно-ресторанної справи – на масштабній гастрономічній події PRO TISTO FORUM 2025

Викладачі кафедри готельно-ресторанної справи стали учасниками масштабної гастрономічний події в Україні для всіх, хто працює з тістом – PRO TISTO FORUM 2025, яка відбулася у КВЦ «Парковий». Колектив кафедри завітав на PRO TISTO 2025 на запрошення ідеолога проєкту – шеф-кухаря та піцайоло з 18-річним досвідом Віталія Колошиця. Серед спікерів – пі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі кафедри готельно-ресторанної справи – на масштабній гастрономічній події PRO TISTO FORUM 2025 23 вересня 2025

Про почуття англійською

Вивчення іноземної мови базується на чотирьох основних принципах: читання, письмо, говоріння та сприйняття мови на слух. Ні для кого не секрет, що опанувати останнє – найскладніше. Можна мати чималий словниковий запас, добре говорити і читати, але досить важко розпізнавати знайомі слова в потоці мовлення (не кажучи вже про незнайомі). Існує декільк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про почуття англійською 30 жовтня 2020

Створюємо диво разом: кафедра маркетингу підтримала дітей

Здобувачі та викладачі кафедри маркетингу продовжують добру традицію та організували щорічну благодійну акцію «Стань творцем новорічного дива». У межах цієї ініціативи було зібрано кошти і закуплено продукцію Bob Snail (натуральні смаколики) для вихованців КЗ КОР «Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква». Через карантинні обмеження ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Створюємо диво разом: кафедра маркетингу підтримала дітей 04 березня 2025

Лайфхаки з написання ефективного резюме отримали студенти

Здобувачі спеціальності «Облік і оподаткування» ознайомилися з ключовими аспектами написання резюме, а також особливостями проведення співбесіди при працевлаштуванні. Цінні поради їм надала провідний експерт із працевлаштування, випускниця кафедри обліку і аудиту Валентина Бардадим. У ході онлайн-лекції фахівчиня розповіла, який вигляд повинна мат...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Лайфхаки з написання ефективного резюме отримали студенти 14 січня 2021