Як маркетингова стратегія допомагає вивести бізнес на новий рівень? Які дослідження передують ідентифікації стратегічних альтернатив, і як конкурентний статус фірми впливає на вибір стратегії? Лідерство у витратах чи диференціація? Масовий маркетинг чи концентрація? Оборона чи наступ? Такі важливі питання обговорили здобувачі та викладачі кафедри маркетингу на травневому засіданні наукового гуртка «Інтелектуал».
Цього разу результати дослідження представили майбутні доктори філософії з маркетингу Альона Гарастовська, Володимир Страшинський і Володимир Пєтухов. Високий науковий рівень і стратегічні мейнстріми у маркетингу – смілива комбінація, що зацікавила здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, кваліфікації «доктор філософії з маркетингу». Ініціаторкою дослідження стала гарантка освітньо-наукової програми спеціальності 075 «Маркетинг» професорка Лариса Страшинська.
Наукові засади та прогресивні лайфхаки SWOT-аналізу від Альони Гарастовської, методологія класифікації конкурентних стратегій від Володимира Старшинського та сучасні тренди диджитал-маркетингу від Володимира Пєтухова – все це в розрізі стратегічного розвитку бізнесу і зміцнення економічної безпеки України. Дослідження майбутніх докторів філософії (PhD) з маркетингу стали черговим маленьким кроком у розвитку маркетингової науки та, сподіваємося, надихнуть наших здобувачів вищої освіти на нові наукові дослідження.