Н У Х Т

Конкурентоспроможність бізнесу: стратегічні аспекти від аспірантів кафедри маркетингу

13 травня 2024

Конкурентоспроможність бізнесу: стратегічні аспекти від аспірантів кафедри маркетингу

Як маркетингова стратегія допомагає вивести бізнес на новий рівень? Які дослідження передують ідентифікації стратегічних альтернатив, і як конкурентний статус фірми впливає на вибір стратегії? Лідерство у витратах чи диференціація? Масовий маркетинг чи концентрація? Оборона чи наступ? Такі важливі питання обговорили здобувачі та викладачі кафедри маркетингу на травневому засіданні  наукового гуртка «Інтелектуал».

Цього разу результати дослідження представили майбутні доктори філософії з маркетингу Альона Гарастовська, Володимир Страшинський і Володимир Пєтухов. Високий науковий рівень і стратегічні мейнстріми у маркетингу – смілива комбінація, що зацікавила здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, кваліфікації «доктор філософії з маркетингу». Ініціаторкою дослідження стала гарантка освітньо-наукової програми спеціальності 075 «Маркетинг» професорка Лариса Страшинська.

Наукові засади та прогресивні лайфхаки SWOT-аналізу від Альони Гарастовської, методологія класифікації конкурентних стратегій від Володимира Старшинського та сучасні тренди диджитал-маркетингу від Володимира Пєтухова – все це в розрізі стратегічного розвитку бізнесу і зміцнення економічної безпеки України. Дослідження майбутніх докторів філософії (PhD) з маркетингу стали черговим маленьким кроком у розвитку маркетингової науки та, сподіваємося, надихнуть наших здобувачів вищої освіти на нові наукові дослідження.

Опублікований: 13-05-2024
Читайте також:
Інтелектуальна гра на факультеті біотехнології та екологічного контролю зібрала від першокурсників до четвертокурсників

Як сказав Алі ібн Абу Таліб: «Найбільше багатство – розум». 24 жовтня в студентському клубі університету відбулася подія для усіх знавців і любителів інтелектуальних ігор факультету біотехнології та екологічного контролю – гра «Що? Де? Коли?». Харизматичний ведучий Мирослав Хоньків своїми запитаннями змушував команди відчувати себе школярами. У гр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтелектуальна гра на факультеті біотехнології та екологічного контролю зібрала від першокурсників до четвертокурсників 25 жовтня 2018

Сучасні методичні підходи викладачів кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації зацікавлюють здобувачів освіти

Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації приділяє значну увагу формуванню у студентів комунікативних умінь і навичок, що являють собою надійне підґрунтя подальшого успіху у найрізноманітніших сферах економіки. Такі компетенції є не лише вкрай необхідною умовою професійного зростання ділової людини, а також і чинником успішного вивч...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сучасні методичні підходи викладачів кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації зацікавлюють здобувачів освіти 26 жовтня 2020

Класика французької кухні в англомовному кіноклубі НУХТ: дивимось «Рататуй»

Сьогодні англомовний кіноклуб кафедри іноземних мов професійного спрямування був присвячений високій французькій кухні, яка підкоряється кожному, хто готовий експериментувати та наполегливо працювати. Здобувачі групи ХЧ-2-2 разом із доценткою Галиною Лук'янець дивились анімаційний фільм Disney-Pixar «Рататуй (Ratatouille)», який є чудовою картиною...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Класика французької кухні в англомовному кіноклубі НУХТ: дивимось «Рататуй» 02 травня 2024