Н У Х Т

Цікаві зустрічі викладачів і здобувачів освіти кафедри обліку і аудиту

06 листопада 2023

Цікаві зустрічі викладачів і здобувачів освіти кафедри обліку і аудиту

Плідним на цікаві й корисні зустрічі видалося 2 листопада для викладачів кафедри обліку і аудиту та здобувачів освітньо-професійної програми «Облік і аудит» (бакалаврів і магістрантів).

Спочатку вони зустрілися з представниками Міжнародної компанії KPMG в Україні – старшими аудиторами Захарієм Ткачовим і Романом Бараненком.

Спікери розповіли, що основна ідея методики проведення аудиту, яку застосовує KPMG, полягає у тому, щоб проводити аудит, ґрунтуючись на оцінюванні ризиків, які можуть істотно вплинути на дані фінансової звітності. Підхід KPMG виходить за межі національних і міжнародних стандартів. Аудитори, які працюють в офісах KPMG у всьому світі, застосовують єдиний підхід до методики і порядку проведення аудиту, а також документування його результатів.

Ще однією перевагою підходу до проведення аудиту Міжнародної компанії KPMG є використання найсучасніших засобів і технологій під час виконання аудиторських процедур.

Фахівцями KPMG розроблено програмне забезпечення і довідкова інтернет-система Auditing/Accounting Lexicon (ALex), що допомагають членам робочих груп найретельніше аналізувати питання, які можуть вплинути на професійні судження аудиторів, аби підвищити ефективність та результативність самого аудиту.

У всіх офісах KPMG у світі впроваджено спеціальну програму, яка дозволяє використовувати єдиний підхід шляхом застосування стандартизованих програм проведення аудиту, забезпечити швидкий і ефективний обмін інформацією та створити єдине джерело, в якому зберігаються матеріали з аудиторських стандартів і стандартів фінансової звітності.

У KPMG впроваджені спеціальні внутрішні процедури контролю якості, які є обов’язковими для дотримання усіма фірмами – членами мережі KPMG. Компанія вживає необхідні заходи для того, щоб запобігти потенційним конфліктам інтересів.

Sentinel, унікальний інструмент, розроблений у KPMG, являє собою комплексну систему незалежного автоматизованого супроводу, яка допомагає членам робочих груп аналізувати характер ділових відносин із різними організаціями у всіх країнах світу, а також приймати рішення про співробітництво з клієнтами та виконання проєктів. Використання цієї системи є обов’язковим для груп, що працюють з організаціями, акції яких були допущені до лістингу на фондових біржах, і повністю задовольняє вимоги Закону Сарбейнса-Окслі та інших нормативно-правових документів.

Цього ж дня відбулася зустріч у онлайн-просторі з рекрутеркою Компанії BAKER TILLY Ольгою Дець.

Baker Tilly – українська компанія, що надає послуги в сфері аудиту, бізнес-консультування, незалежного оцінювання, бухгалтерського та управлінського обліку; одна з лідерів на національному ринку, незалежний член міжнародної мережі Baker Tilly International. Baker Tilly веде діяльність на українському ринку з квітня 1999 року відповідно до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», прийнятих Стандартів аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів.

Компанія входить до найбільших аудиторських і консалтингових компаній України.

Baker Tilly має великий досвід надання послуг впевненості, що включає в себе: аудит фінансової звітності, в тому числі й проєкти, пов’язані з виходом компанії на міжнародні фінансові ринки; проєкти зі злиття та поглинання; консолідації та трансформації фінансової звітності у міжнародні та американські стандарти обліку; роботи з міжнародними фінансовими установами.

Здобувачі освіти також дізналися про програми стажування, умови працевлаштування й побудови успішної кар’єри у компанії.

Кафедра обліку і аудиту висловлює подяку всім учасникам івентів!

Опублікований: 06-11-2023
Читайте також:
Мотивуючий лекторій від стейкхолдера для здобувачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа»

6 жовтня відбувся гостьовий лекторій для студентів-першокурсників у рамках вивчення навчальної дисципліни «Основи гостинності» від стейкхолдера, начальника управління по роботі з персоналом «Президент Готелю» Тамари Коростильової. «Президент Готель» – один із найбільших готелів Києва, який є базою практичної підготовки для здобувачів спеціальності...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуючий лекторій від стейкхолдера для здобувачів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» 08 жовтня 2020

Смак, знання, солідарність – основні компоненти активності SLOW FOOD UA

13 листопада 2023 року на запрошення кафедри туристичного та готельного бізнесу гостьову лекцію для здобувачів і викладачів університету і його структурних підрозділів прочитала лідерка мережі Slow Food in Ukraine Юлія Пітенко. Slow Food – це глобальний рух місцевих спільнот та активістів у понад 160 країнах світу, який підтримує та втілює у життя...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Смак, знання, солідарність – основні компоненти активності SLOW FOOD UA 14 листопада 2023

Здобувач менеджер персоналу ‒ переможець Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних  робіт!

Вітаємо магістранта групи МП-1-8М освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» Максима Пилипенка та його керівницю, професорку, докторку економічних наук Олену Драган з перемогою у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт за спеціальністю 073 «Менеджмент»! З 27 по 29 вересня 2023 року на базі кафедри менеджменту та маркетингу  Держав...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувач менеджер персоналу ‒ переможець Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт! 12 жовтня 2023

Студенти-міжнародники завершили стажування у Вільнюському університеті (Литва)

Студенти спеціальності «Міжнародні економічні відносини» відвідали Вільнюський університет. Поїздка була організована з української сторони – завідувачем кафедри міжнародної економіки, професором Світланою Гуткевич і директором Навчально-наукового інституту економіки і управління, доцентом Олегом Шереметом, з литовської – деканом Каунаського факуль...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-міжнародники завершили стажування у Вільнюському університеті (Литва) 09 квітня 2019